Ongeveer 2 weken geleden heb ik een auto gekocht bij a1 occasions. Ik kon snel terecht voor een proefrit en kon direct de auto meenemen. Het bleek alleen na een paar dagen dat de auto olie lekte. Contact opgenomen met a1 occasions van wat ik moet doen. Ze hebben aangegeven dat ik de auto moest laten checken bij een garage in de buurt en contact op moest nemen wanneer er meer duidelijkheid was wat er aan de hand was. Dit terug gekoppeld aan hun en ze hebben dit verder super opgepakt (auto laten maken bij garage in de buurt). Ik ben zelf erg tevreden over a1 occasions en raad het echt aan bij mensen. Kwalitatief goeie auto’s, vriendelijk personeel en snelle service

Fijne en eerlijke service

Erg prettige ervaring! Goede en eerlijke heren, dringen niets op en beantwoorden geduldig alle vragen. Auto heel netjes afgeleverd. Top!

Zeer vriendelijk bedrijf

Zaterdags daar een peugeot 3008 gekocht, helaas stopte de wagen er de maandag helemaal mee dinsdags de wagen naar het bedrijf gebracht, daar wordt de auto gelijk naar de garage gebracht om 12 uur belde het bedrijf me dat de wagen nu helemaal goed was. Bobine en accu bleek slecht te zijn dus hebben ze alle bobine,s bougies en accu vernieuwd. De auto rijd nu perfect. Bedank voor de zeer goede service en ik zal jullie zeker aanbevelen. Trouwens de ontvangst was ook uiterst vriendelijk en plezierig

Zeer goede service

Aardige mensen werd goed ontvangen

De heren waren behulpzaam ondanks dat ze het druk hadden

Mooi assortiment en goede service

Goed service, had direct een goed gevoel en vertrouwen in A1occaisions. Kan iedereen aanraden hier uw auto te kopen.

Mooi assortiment en goede service

Radio deed het achteraf niet kon snel weer terecht zodat hij gemaakt werdt topp

Tevreden

Vriendelijke personeel behulpzaam en goede communicatie en service

zoals ik het fijn vind, direct, open zaken doen

Hier een mooie fijne 2de hands (geïmporteerde) auto gekocht! Na aankoop heb ik hem even bij mijn eigen garage na laten kijken, (wat ik altijd doe als ik een 2de hands auto aanschaf) er bleek nog een dingetje te zijn, die echt vervangen moest worden. Na onderhandeling, heeft mijn eigen garage dit mogen vervangen onder garantie. Goed en snel geregeld! A1 occasions goed en prettig ervaren!

Top bedrijf

Klantvriendelijk, goede service en veel keus.

Ik ben goed geholpen

ik had mijn keuze al online gemaakt, kon een proefritje maken, afgesproken dat er een nieuwe APK op kwam met een kleine beurt en de auto was binnen een paar dagen klaar

Het was top

Wij werden heel vriendelijk te woord gestaan en na een proefrit met een volkswagen touran gelijk een deal gesloten. Auto werd nog helemaal na gekeken en na een week afgeleverd, alles prima geregeld.

No-nosense bedrijf met goede service en écht betrouwbaar

Mooie BMW 1 Cabrio gekocht met 3 mnd standaard garantie. Mooie auto liep goed en zag er goed uit voor zijn 14 jaren. Na ca. 1000 km een ernstig en niet te voorzien probleem met de motor. De reactie van A1 Occassions was direct gericht op oplossen, wat ze ondanks de vakantieperiode ook keurig gedaan hebben. Er is geen enkele discussie geweest over wel of niet garantie. Dit is top !! Inmiddels de auto met plezier weer aan het rijden en ze hebben mij bewezen dat het écht een vertrouwd bedrijf is. Ga zo door mannen.