Goede prijzen en prima service.

Een duidelijk verhaal voor tevreden klanten.

Prachtige auto, goede service

Dankzij jullie rijden we in een heerlijke auto. Na het aanschaffen van de auto zagen we een beschadiging op de bumper. In overleg is deze schade perfect opgelost. Vriendelijk personeel.

Super vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel!

Ze namen alle tijd en rust voor me. De auto’s waar ik een proefrit in wilde maken, stonden voor mij klaar. Ik hoefde maar te appen met een vraag en ik kreeg vrijwel direct antwoord. De auto die ik gekocht heb, heeft nog extra service en een wasbeurt gehad!

VW gekocht die helaas na 2 maanden er even geen zin in had. Binnen 1 dag gerepareerd en weer op kunnen halen zonder enig gedoe.

Uitstekende service!

Geweldig geholpen door Erik Verbeek

Wij hadden eerst een andere auto bij jullie die helaas niet goed was. Maar jullie hebben zonder gezeur onze auto terug genomen en we hebben nu een andere bij jullie vandaan waar wij heel blij mee zijn .

Goede service en goed aanbod

Zeer tevreden over de afhandeling bij aankoop van mijn auto. Kwalitatief goede auto gekocht. Geen verborgen gebreken en nog een check-up voor aflevering. Kleine tip: bandenspanning nakijken had geholpen en een beetje benzine in de tank bij aflevering.

Verkoop proces persoonlijk en slagvaardig.

Ik heb een fantastische BMW gekocht. Ben er erg blij mee. 1 verbeterpunt: 1 beschadiging was niet zichtbaar op foto’s, had ik zelf kunnen vaststellen. Ik heb dat niet goed gecheckt. Dat vond ik jammer. Ik heb veel vertrouwen in de auto.

Garantie zonder twijfel

2 Weken nadat ik mijn auto had gekocht, ging er een storingslampje branden. Het uitlezen van de storingscode wees uit dat de turbo kapot was. Dit probleem is door A1 Occasions zonder weifelen opgelost.

Vriendelijk en goed geholpen

Geïmporteerde VW Golf VI gekocht, mankeerde nog wat, maar dat is goed verholpen. Prima auto

Een paar problemen met de aangekochte auto, moest helaas 2 x terug, Maar alles is naar behoren opgelost. Zeer tevreden !¡!!!

Wat oudere, maar leuke frisse auto gekocht. Aankoopproces verliep heel soepel. Maakte een betrouwbare indruk.

komen gemaakte afspraken na

Na de proefrit bleken een aantal zaken niet te functioneren welke na afleveren keurig waren gerepareerd.

Bovenverwachting

Je koopt een auto van afgerond 5000 euro en dan verwacht je wel iets van garantie cq service echter de service van A1 overtreft die van alle andere auto handelaren met grootte schreden. Blijkt bij aankomst dat de banden van de auto, ondanks net APK gekeurd te zijn, deels scheef afgelopen zijn , dan wordt niet moeilijk gedaan en 2 nieuwe banden gemonteerd. Bij de terugreis naar Maastricht blijkt dat de thermostaat te vroeg open gaat waardoor de motor niet op bedrijfstemperatuur komt. Halverwege gestopt en gebeld: ik wil je daarvoor niet laten terugkomen dus ga naar in Maastricht naar een Bovag garage en laat zei contact met mij opnemen. Resultaat, thermostaat vervangen op kosten van A1. Een service waarbij je jezelf een beetje ongemakkelijk gaat voelen zo goed. Bij de woorden vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar dan denk je regulier niet aan een autohandelaar maar A1 occasie’s is hierbij de grote uitzondering. Een heel dik compliment voor jullie bedrijf, chapeau

Goed en netjes behandeld. De wagen die gekocht is, is geheel goed en rijd prima.

Top geregeld

Auto gekocht Top...!!!

Uiterst coulant!

Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. We kochten een fiat florino met een barst in t raam en wat andere mankementen,dat werd keurig opgelost! Een gaatje in de uitlaat ondekt na 1.5 week maar dat werd na overleg ook keurig geregeld! Wij raden deze autodealer ten zeerste aan!!!

Betrouwbare klantvriendelijk autohandelaar

Mooie onderhouden BMW X3 gekocht en BMW 320 in kunnen ruilen. Fijn dat ik mijn ‘Freude am fahren’ heb kunnen voortzetten.

klant is koning

Allereerst de complimenten over de staat van de showroom. Alle auto’s staan keurig gepoetst en netjes opgesteld jong en oud. Personeel benadert je uiterst vriendelijk en professioneel. Het heeft even geduurd eer ik deze review schreef maar dat kwam door mankement na aankoop. Wij hebben een “oudere” auto gekocht, die tijdens de proefrit mankement vertoonde. Samen een lijstje opgesteld waaraan de auto voor verkoop aan moest voldoen en de koop gesloten. Nadat we de auto een poosje later (lekker snel) in ons bezit hadden begin het verholpen euvel wet gebreken te vertonen. Beide partijen baalden maar wat hebben ze het netjes afgehandeld. Wij weten dat je met een oudere auto wat meer risico koopt. Maar met de garantie afspraken bij dit bedrijf zouden we er zo weer een kopen. Wij gaan reclame voor ze maken en ondertussen samen met ons voertuig onze hobby beleven. Dikke tien!

Super service

Dit is de tweede auto die ik hier koop, prima prijzen en uitstekende service.

Je wordt professioneel en met plezier geholpen. En als er na een maand wat aan je auto is wordt dit zonder problemen en kosten verholpen. Spreek uit ervaring.

Goed en snel geholpen! Niks te klagen, zeker een aanrader

Goede service. Auto is top afgeleverd duurde alleen iets langer ivm een verkeerde bestelde onderdeel om de auto netjes af te leveren. Verder ben ik over het algemeen tevreden.

Top klasse

Zeer vriendelijk geholpen en geïnformeerd. Prettig contact en duidelijke uitleg. Prima service. Erg tevreden.

vriendelijke ervaring

klant gericht geholpen. na ophalen van de auto ondervonden we wat problemen met de auto. schokkend stapvoets rijden en een diesel geluid bij stationair draaien bij een benzine auto. monteur heeft het eerste netje opgelost, het tweede hoort volgens de monteur bij het type auto.na mijn vakantie gaat de auto naar mijn eigen garage, wat ik altijd standaard doe bij een nieuwe aanschaf. daar zullen zei ook naar het dieselgeluid luisteren als second opinie. (mochten zei iets vinden heb ik het vertrouwen dat a1 occasion dit ook netjes oplost.) Het is een fijne klant vriendelijk garage die een vertrouwd gevoel geeft bij een aanschaf van een auto. Ik zou zeker deze garage aanbevelen.