Goed en betrouwbaar bedrijf

We hebben een goede ervaring met A1 Occasions. We kregen goede informatie, ze namen de tijd voor ons en toen achteraf bleek dat er toch iets niet helemaal goed was, werd dit zonder problemen kosteloos gerepareerd!

Super bedrijf

Heb een super mooie maar goede Opel Astra bij hun gekocht we zijn er super blij mee en net op tijd voor voor dat onze kleine man komt We zijn uitstekend geholpen en had zelf een paar eisen en die zijn ze goed na gekomen super bedrijf ik zou iedereen het aan bevelen groetjes Wes

Perfect bedrijf mooie en goede opel insignia gekocht

Wij zijn er vriendelijk geholpen hebben onze opel antara ingeruild en een opel insignia weer gekocht perfecte auto. Had alleen dashboard verlichting niet goed maar staat al afspraak voor en gaan ze oplossen. Ik raad dit bedrijf echt aan vriendelijk en goed Groeten jeroen en janine van de zwarte opel insignia

Vriendelijk ontvangen, goede service en duidelijk

Duidelijke en vriendelijke communicatie. Krijg een goed en vertrouwd gevoel bij en een hele goede auto weten te scoren waar ik nog steeds heel blij mee ben.

Goede service !

Heb voor het eerst een auto hier gekocht, er bleken toch wat dingetjes te mankeren na aankoop! Prima geregeld allemaal!! Super blij mee !

ruime keuze

bij ophalen op zaterdag is er geen deskundig personeel aanwezig wat een beetje raar is.

Hier een witte Peugeot 107 gekocht. Bij het kijken van de auto was al te zien dat er water lekkage was in de kofferbak (bekende kwaal). Ook miste in de kofferbak bij de reserve wiel een rubberen plug. Dit na de proefrit besproken met de verkoper Martin en hun zouden er naar kijken. Paar weken later de telefoon gekregen dat de auto klaar was. Bij het ophalen liet Martin zien dat alle punten waren opgelost en na wat regenbuien is de kofferbak nogsteeds droog. Ik ben zeer tevreden met de service van A1 occasions.

keurig bedrijf

afspraken worden netjes nagekomen

Alles zoals afgesproken

Konden auto ophalen maar gaf binnen enkele dagen aan dat onderhoud en iets met remmen nodig was (terwijl vrij recent een beurt was uitgevoerd). Afspraak gemaakt, leenauto meegekregen, en dezelfde dag onze auto weer helemaal in orde opgehaald.

Onze auto bleek na aankoop een mankement te hebben. Dit werd direct opgelost. Ontzettend netjes dus. Ik zou zeker aanraden om je auto hier te kopen. Het zijn eerlijke en vriendelijke mensen.

Vakkundig

Ik ben blij met mijn aankoop (Mercedes youngtimer). Beloofd werd een goeie auto en het is een goeie auto. Blij mee. Auto had even stil gestaan en auto startte bij ophalen niet direct. Opgelost en ik kreeg zelfs startkabels mee! Goed bedrijf hoor.

Fijne omgang, altijd goed geholpen

Fijn en betrouwbaar bedrijf, ik heb hier inmiddels 2 auto's gekocht en ik ben altijd goed geholpen

Top.

Nieuwe auto nieuwe review. Dit is onze tweede auto via A1 Occasions en wederom zijn we heel blij hoe alles verloopt, voor en na de aankoop. We zien jullie weer bij auto nummer 3.

Mijn ervaringen met A1 zijn uitstekend.

Prettige verkopers. Zijn niet opdringerig. Zij doen wat ze beloven. Prima bedrijf!

Prima garage met fijne sfeer

Ik heb hier een paar weken geleden een Volvo gekocht. Vooraf gebeld, was geen enkel probleem om langs te komen. We werden ontvangen door vriendelijk personeel in een nette garage. Personeel wil ook meedenken in kleine reparaties, APK, onderhoud e.d. Enige minpuntje; de telefonische communicatie mag wel wat strakker. Zou op 3 momenten gebeld worden, dit is echter geen enkele keer gebeurd.

Klantvriendelijk

Een top garage met vriendelijke prijzen

Geweldig geholpen

Gebeld voor een proefrit en kon de zelfde dag nog komen. Als ik vragen had wordt je netjes te woord gestaan. Ik zou jullie aanraden aan iedereen.

Super vriendelijk!

Super vriendelijk en heel goed geholpen. Ik ben mega blij met mijn auto die ik bij a1 occasions heb gekocht.

Tevreden

Geen

In rust je auto uitzoeken zonder gedram

Fijne verkoop. Ruim aanbod en geen mensen die je in je nek heigen. Wat is als prettig heb ervaren. De auto zelf is wel wat aan te verbeteren/repareren. Maar dat was de gok in dit prijssegment. Kan ik verwachten.

Zeer professioneel geholpen

Nu onze tweede auto daar gekocht. Wederom zeer goed geholpen en afspraken worden prima nagekomen.

Was weer prima.

Jaren terug, auto bij ze gekocht en toen was de service prima. Nu weer een auto bij ze gekocht. Vooralsnog geen klachten. Aardige mensen, alles snel geregeld.

Top zaak!

Goede service, mooi aanbod van auto's. Ze helpen graag !

Betrouwbaar autobedrijf. De behandeling is vriendelijk en respectvol

Betrouwbaar autobedrijf .De behandeling is vriendelijk en respectvol

Goede prijzen en prima service.

Een duidelijk verhaal voor tevreden klanten.