Beschrijf de ervaringen met dit bedrijfMomenteel rij ik in een Volvo V60 hybride, aangeschaft bij Autozaak.nl. De reden om met Autozaak.nl in zee te gaan is de uitermate prettige ontvangst en kennismaking, het deskundige advies en de uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Bij een pech situatie met de auto ontving ik goed advies en bij de afwikkeling van de reparatie werd ik een soort van ontzorgd door Autozaak.nl. Uitstekend! Wanneer ik in de gelegenheid kom een volgende auto te bestellen weet ik waar ik zijn moet.