Goed geregeld

Netjes en betrouwbaar

Nette zaak die open en eerlijk handelt.

Advies op maat en de tijd om te kijken en te beslissen

Bij Arjan stond een mooie auto voor een knappe prijs. Tijdens de oriëntatie heb ik goed de tijd gehad om de auto te bekijken en te bespreken. De kwaliteit van de geïmporteerde wagen is goed en hij bevalt prima. voor mij een goede ervaring en service!

Mooie collectie, prettig contact en goede nazorg.

Mooie collectie, prettig contact en goede nazorg.

Super tevreden over dit bedrijf

Afgelopen week hier een mooie auto gekocht voor een goede prijs. Eigenaar Arjan Boer neemt de tijd voor zijn klanten en weet zijn vak te verstaan. De hoge scores op zijn recensies maakt hij meer dan waar. Als je een auto ziet die hij te koop heeft staan en waar je interesse naar uit gaat is het zeker de moeite waard om even langs te rijden.

Klantvriendelijk en deskundig

Mooie BMW gekocht voor een scherpe prijs bij Arjan, die vanaf het eerste contact zeer klantvriendelijk en deskundig was. Communicatie en informatievoorziening was vlot en correct, inruilprijs was goed, de auto werd afgeleverd in perfecte, opgepoetste staat. Op mijn verzoek was ook nog een nieuwe set wielen gemonteerd (ik wilde een andere maat). Arjan heeft een gevarieerd aanbod van aantrekkelijke, dealer-onderhouden auto's, met lage km's, mooie kleuren, de juiste opties, etc.

Uitstekende service

Ik heb weliswaar geen auto gekocht bij Arjan, ben wel ver in het proces gekomen maar heb uiteindelijke een andere keus gemaakt. Ik wilde ondanks feit dat het niet tot een transactie gekomen is toch even een positieve beoordeling achterlaten. Ben als autoliefhebber bij veel autobedrijven geweest de afgelopen jaren, maar ben de vriendelijke communicatie en het prettige commerciële proces zelden tegengekomen. Een dik compliment voor Arjan. Ik kom kom vast nog een keer terug. Mooi bedrijf met mooi aanbod en een eigenaar/autoliefhebber die zijn vak verstaat.

Fantastische service

Wat een fantastische gast die Arjan Boer! Hij nam alle tijd om me alles uit te leggen over de auto die ik bij hem afnam en om er zeker van te zijn dat ik niet met vragen achterbleef. Alles klopte!

Neemt echt de tijd en is zeer service gericht

Wij zijn erg tevreden met onze aangekochte auto. Vanaf het begin tot het eind neemt Arjan de tijd voor je, is hij erg service gericht en zeer prettig in omgang. De auto is keurig afgeleverd en tijdens het gebruik kwamen we er achter dat er geen kofferbak rolhoes was. Arjan heeft meteen contact gelegd met de vorige eigenaar en gezorgd dat de rolhoes naar ons toegestuurd werd. Hele fijne en goede service.

Nadat ik een inruil had gevraagd via de website ben ik bij Arjan langs gegaan voor een proefrit. Hij was duidelijk over de inruil dat hij direct zijn beste prijs gaf en dat kon ik wel geloven. De auto stond op de afgesproken dag en tijd klaar en de afhandeling verliep erg goed en snel.

Top auto voor mooie prijs.

Super gave aankoop gedaan bij Autozaak.nl.

Prettig aankoopproces, echte passie voor auto’s

Ik kon snel terecht voor een proefrit en merkte al snel dat Arjan iemand is waarmee je als autoliefhebber kunt connecten. Je voelt dat hij een echte passie voor auto’s heeft en neemt echt de tijd om het verhaal van de auto te vertellen en al je vragen te beantwoorden. De omgang was heerlijk informeel en je komt er snel achter dat hij echt veel weet over de auto in kwestie, ondanks dat hij redelijk wat auto’s van uiteenlopende merken in zijn voorraad heeft. Ook de oprechte tips om bepaalde eigenschappen van de auto te testen tijdens de proefrit waren zeer welkom. Ik kwam uiteraard goed geïnformeerd naar de proefrit toe dus ik wist redelijk goed wat er op en aan de auto zat, maar bepaalde zaken moet je voelen en dat kan alleen als je de juiste instellingen uitprobeert. Ook na de proefrit en offerte bleef de interactie informeel, dus geen opdringerig verkoopgedrag. Toen we eenmaal tot een akkoord gekomen waren was alles binnen een paar dagen geregeld. Ook bij het ophalen van de nieuwe auto weer die plezierige manier van communiceren en ook nu weer werd er echt de tijd voor je genomen. Al met al dus een erg plezierige ervaring bij de aankoop van de auto.

Een prettige onderhandeling en communicatie

Correcte verkoper die verstand heeft van wat hij verkoopt. Daarbij het geduld en fijne uitleg van de nieuwe auto hebben wij als zeer prettig ervaren.

Het contact met Autozaak is bijzonder goed, correct, professioneel en persoonlijk.

Mijn ervaring met Autozaak Arjan Boer is bijzonder goed. Zakelijk, flexibel en ook persoonlijk. Een kleine tegenvaller, op het laatste moment zaten er krassen op de bumper, pakte Arjan goed op en bood een nette oplossing. Vanaf het eerste tot het laatste moment is de dienstverlening uitstekend!

Welcoming and trustworthy service and communications

We have had a very good experience with Arjan Boer. Our first contact was to test drive a car. Upon arrival, we received a friendly welcome and were treated very professionally. Our questions were answered in detail and were responded to with care. We decided to make a purchase and the process was excellent. The car was prepared professionally and the information provided during delivery was very rich. Overall, we were very happy with our experience with Autozaak and in particular Arjan Boer. Thank you and looking forward to working with you again in the future.

• Would you recommend us? Yes

Fijn zakendoen en wegrijden in een mooie auto!

Eerste telefonische contact verliep prima en vervolgens een fysieke afspraak gemaakt om details verder te bespreken. Hartelijke ontvangst waarbij echt de tijd wordt genomen. Geen druk om snel een beslissing te moeten nemen. Informatie voorziening / kennis is zeer goed aanwezig of wordt later na navraag teruggekoppeld. Goede inruilprijs ontvangen en zo tot een mooie deal gekomen! Kleine beschadiging (interieur) bij het afleveren van de auto werd snel opgepakt om op te lossen en is ook prima verholpen. Voor een volgende auto kom ik zeker bij Arjan (Autozaak) terug!

Ik heb een prima ervaring met de aankoop van mijn auto bij autozaak.nl. Arjan is informeel, direct en prettig om mee te onderhandelen.

Kopen bij een autoliefhebber, maakt het proces altijd aangenaam. All over zeer tevreden.

Arjan Boer heeft kennis van zaken, een prettig verkoop proces. Over en weer een goed gevoel. Mooie auto’s.

prima en snel terzake

prima. goede prijs en snel terzake

Correct, eerlijk, fijne persoonlijke behandeling

Prima bedrijf

Internet handel is een ander wijze van zaken doen

Internet en transactionele handel is echt heel anders dan relatie handel die ik zelf gewend ben. Mooie BMW waar ik al beetje verliefd op was geworden door mijn vingers geglipt en aan ander verkocht met de nodige teleurstelling tot gevolg. Uitgesproken met Arjan. Heeft me beloofd dat hij zijn best gaat doen voor een zelfde type auto... ben benieuwd!

Beste Mark, Ik was in de veronderstelling dat wij telefonisch deze situatie naar tevredenheid hadden doorgenomen en uitgesproken. Maar uit het niet aanbevelen van ons bedrijf blijkt helaas dat je er nog anders over denkt. Dit betreur ik uiteraard ten zeerste en staat haaks op onze jarenlange klanttevredenheidsdoelstellingen. Ik sta altijd open voor adviezen en verbeteringen bij onze dienstverlening, maar als ik het verloop van de opvolgingen van jouw (online) aanvraag kritisch beoordeel dan kan ik niet anders concluderen dan dat ik wel degelijk correct heb gehandeld. Dit is dan ook de aanleiding van deze oprechte reactie op jouw online review. Het feit is dat een andere klant de betreffende BMW heeft gekocht, voordat ik van jou een reactie (tegenvoorstel) had ontvangen op ons voorstel. Hierbij wil ik ook benadrukken dat wij in onze offerte (PDF), welke je van mij hebt ontvangen, vermelden: ‘Uit voorraad leverbaar. Onder voorbehoud van tussentijdse verkoop (beschikbaarheid)’. De reden van deze vermelding is dat wij met enige regelmaat vrijwel tegelijkertijd meerdere offerte-aanvragen van dezelfde auto ontvangen, zo ook bij deze auto. Bij iedere offerte-aanvraag de betreffende auto offline zetten is vanzelfsprekend niet realistisch. Jouw suggestie dat wij een internet-handelswijze prefereren boven relatiehandel is tevens onjuist. Wij zoeken juist zoveel mogelijk telefonisch contact met (potentiële) klanten voor een persoonlijke introductie en voor een inventarisatie van het mobiliteitsvraagstuk. Maar dit wordt in de huidige (online)markt niet altijd gewaardeerd, dit is door ons veelal te herkennen aan het ontbreken van aanvullende contactgegevens + een telefoonnummer van de online aanvrager. In jouw aanvraag ontbraken ook een telefoonnummer en/of aanvullende contactgegevens en gaf je tevens aan contact met mij op te zullen nemen. Kortom, ik begrijp de teleurstelling maar reëel gezien valt ons niets aan te rekenen. Een verkoopdeal kan immers snel ontstaan en het verloop hiervan is moeilijk te voorspellen. Onze focus ligt ten allen tijde op een transparante- en correcte communicatie en handelswijze, dit geldt vanzelfsprekend ook voor de andere aanvrager en koper van deze BMW Dit betreft een BMW met een vrij specifieke kleurencombinatie en samenstelling welke op dit moment niet beschikbaar is in het BMW dealernetwerk waarmee wij zaken doen. Ook is het onzeker of dit op korte termijn zal wijzigen. Deze realistische verwachting heb ik telefonisch met je besproken. Ik heb de zoekopdrachten inmiddels uitgezet, de hoop is dat wij binnenkort alsnog een vergelijkbare BMW voor je vinden. Met vriendelijke groet, Arjan Boer B.V. Autozaak.nl

Gastvrije ontvangst, deskundig, goede service, komt afspraken na en is prima bereikbaar!

Arjan is aardig en geïnteresseerd in de klant! Of je nu wel of niet een auto bij hem koopt. Komt alle afspraken stipt na. Is flexibel en zeer servicegericht (denkt mee). Mooie auto’s, eerlijke prijzen. Neemt uitgebreid de tijd voor je. Kortom, wij kunnen hem echt aanraden!

Sidney

ik ben al jaren vaste klant bij de autozaak. doen goed werk en de kosten zijn ook redelijk. Binnenkort een nieuwe auto daar scoren.:-))

Aanrader..

Arjan is zeer betrokken, neemt alle tijd en handelt met eerlijke prijzen.

Het komt niet vaak meer voor dat bedrijven rustig de tijd nemen voor de individu. In mijn ogen is autozaak hierin een uitzondering. Rustig alles bespreken, ruim de tijd inplannen om de auto te bekijken, geen enkel probleem. Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ik snel een beslissing moest maken, dat vind ik belangrijk. Vooral bij zo’n grote uitgave. Bedankt Arjan!