'Zo wil je een auto kopen'

Vanuit mijn achtergrond in Marketing ben je automatisch kritisch op 'klantbeleving' en allerlei details. Maar eerlijk is eerlijk, Outland overtreft je verwachtingen. Heb het vaak anders meegemaakt bij autodealers. Aan alles is gedacht tijdens het proces van aankoop tot aflevering. Ik waardeer vooral de vlotte communicatie en no-nonsense aanpak. Meer leveren dan je beloofd. Fantastisch gedaan! Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service, vakkundig, zorgvuldige afhandeling!

Als nieuwe klant heb ik de aanschaf van mijn eerste RR als zeer prettig ervaren; goede service, kennis, persoonlijk contact en prettige nazorg. De mannen laten klant echt koning voelen. Top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het hele traject van inruil en aankoop zeer aangenaam verlopen!!

Eerste kennismaking met Harold voelde meteen goed. Zijn passie voor Land Rover is aanstekelijk. De aflevering van mijn nieuwe RR Sport SVR was tot in de puntjes verzorgd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Waar de klant zich koning voelt!

kort en bondig; TOP

Zeer professioneel

Van begin tot eind een feestje. De betrokkenheid en professionaliteit is zeer hoog. Op zoek naar de juiste auto die bij jouw past wordt met grote zorgvuldigheid gezocht en overlegd met de klant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles is bij Outland zoals het zou moeten zijn.

Nadat ik in April een hele mooie RRSport had gekocht bij Harald, wat meer dan uitstekend bevallen was, heb ik afgelopen week als klap op de vuurpijl ook nog een hele mooie RR Evoque voor mijn vrouw gekocht. Outland is een bedrijf waar alles klopt. Van de ontvangst tot de daadwerkelijke aflevering. Zoiets moois als een auto kopen moet een feestje zijn en daar zorgen ze voor. Met name de levering is echt geweldig. Een hele dikke vette aanrader voor iedereen die een mooie Range Rover zoekt en daarbij het gevoel van een gewaardeerde klant/vriend wil hebben. Top!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig ontvangst, fantastische auto en prima afhandeling

Na lang zoeken een mooie uitvoering van het door ons gezochte model gevonden bij Outland. Een dergelijke uitvoering met net die extra opties zijn bijna niet te vinden. Dank voor de service!

In één woord; Geweldig!!

Ik heb op 27 maart jl. mijn Range Rover Sport SVR mogen ophalen bij Harold van Outland te Aalsmeer. Ik heb al vele afleveringen bij oa BMW Porsche en Lamborghini meegemaakt maar zoals die bij Outland nog nooit. De ontvangst was erg gastvrij en er stond een heerlijke borrelplank klaar. De auto werd perfect uitgelegd en je merkt dat er veel passie en kennis aanwezig is bij Harold voor Range Rover. Het persoonlijke vriendelijke contact en de gemoedelijke sfeer is erg fijn! Tot slot werd ik nog verrast met een prachtige bos bloemen en een mooi interieurboek en kon ik beginnen aan de fijne lange rit naar huis! Harold, namens ons bedankt voor de mooie dag en wij zullen een ieder die interesse heeft in het merk Outland aanbevelen! Wasili en Mieke.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles op orde en goed geregeld!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer klantgericht tot en met aflevering uitstekend

Toevallig mee in contact gekomen omdat ze precies de auto hadden waar ik naar zocht. Goede prijs, en geen gedoe of gezeur bij aflevering, integendeel .Ze leveren de auto zoals het hoort en daar is niks te veel of te gek.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dit voelt als thuiskomen!!

Dit is zoals je overal geholpen wilt worden. Aan werkelijk alles wordt gedacht. Proefrit maken, flesjes water staan klaar in de auto. Ga maar lekker genieten. We werden verliefd op deze beauty! Het aankoopproces verliep heel soepel en vooral lekker gewoon. Heerlijk! De dag van aflevering.. We komen jullie wel ophalen, dan hoeven jullie niet achter elkaar terug te rijden. Geweldig!! Bij aankomst in Aalsmeer werden we ontvangen met heerlijke gebakjes, de haard brandde en alles stond klaar. Na een zeer uitgebreide uitleg van de mooie bolide namen we afscheid. (Werkelijk alles was al ingesteld, zó fijn!) Bij vertrek werden we verwend met prachtig boek en bloemen. We willen morgen wel weer daar een auto komen kopen, alleen al voor de service en de gezelligheid haha! Dank voor alles Harrold en Raymond, Top!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eindelijk geen verkopers met kwastjes aan de schoenen !!

Vanaf het eerste moment dat ik Harold aan de telefoon had was het vertrouwd en of we elkaar al jaren kenden, gewoon over van alles, gezin, onderneming en natuurlijk de voorliefde voor de Engelse koetsen ! Kortom een warm nest en zeer zeker een aanbeveling voor iedere potentiele koper

• Deskundigheid/Vakmanschap

vrienelijk en top uitleg van de auto

• Deskundigheid/Vakmanschap

gastvrij en hebben echt de tijd om hun ding te doen waar ze goed in zijn

2 auto's al bij Outland gekocht en echt niks mis mee, geld is hier altijd wat meer waard als bij... , men heeft uitstekend verstand van zaken en zorgt dat alles wat is afgesproken prima in orde is.

Keurig bedrijf, super mooie voorraad Range Rovers

Zag via internet een mooie Range Rover staan, ben vervolgens op afspraak gegaan in de showroom, auto zag er top uit, werd keurig geholpen, en met een leuke prijs de auto gekocht, deze een week later opgehaald, en met een prachtige bos bloemen weer naar Rotterdam gereden. Ben erg tevreden over de aankoop. Dit bedrijf wil ik zeker aanbevelen aan andere toekomstige klanten. Ben van Leeuwen

Zeer klantvriendelijk

Aanbevelingswaardig De beoordeling is telkens 4 sterren omdat ik te weinig ervaring heb met Outlander om het met 5 sterren te beoordelen !

Zelfs met een 10 het gevoel dat ik jullie nog tekort doe

Vorige week mijn nieuwe bolide mogen ontvangen en zeer tevreden over zowel de auto als de aflevering. Dit bedrijf heeft het dus echt begrepen hoe het werkt in communicatie, service en aandacht voor zowel de klant als het product.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heb het vaak niet op autoverkopers maar hier klopt echt alles. Bovendien onwijs oprechte mensen. Dank voor de service.

Fantastische service

Outland onderscheid zich door net even dat stapje extra te doen

Perfecte Service

Onze Discovery ingeruild voor een Porsche Macan die Outland van een klant had overgenomen. Uitstekende deal met ongekende service. Overdracht in de mooi ingerichte zaak van Harold en Casper. Harold nam alle tijd om uitleg te geven, bloemen/Chablis en mooi boek als extra geschenk. Tevens extra stuurslot erbij. Een 100% aanrader;-), Peter &Claudia

Een warm bad!

Heerlijk! Zowel qua kennis, welkom voelen, de aandacht, de lekkere koffie, gebak en tosti! En vooral ook heerlijk hoe mooi gepoetst en top en helemaal af hij eruit zag toen we hem ophaalden!

Perfect geholpen

Perfect bedrijf als je een LandRover / Range Rover wilt gaan kopen.

Zeer plezierig,

Onze ervaring is zeer plezierig, maar ook zakelijk en toch persoonlijk. Geeft je het gevoel dat je klant bent en tot nu toe wordt alles nagekomen wat er toegezegd is. Een Range Rover verkooppunt waardig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Brute kracht in een gastvrij en smaakvol jasje

De auto die je in je dromen samenstelt staat bij Outland klaar om in weg te rijden. Ze begrijpen de kopers die opzoek zijn naar iets bijzonders en daar stellen ze bij Outland hun aanbod op samen. Een bezoek aan de showroom wordt compleet gemaakt door een gastvrij en Bourgondisch ontvangst. Vergezeld door vriendelijkheid en een vriendelijke lach zorgen de heren van Outland met uiterste service voor een betrouwbaar gevoel. Een aankoop die je niet elke dag doet (althans de meeste mensen) wordt hier op alle fronten begeleidt. Ze ontzorgen en verzorgen. Een absolute aanrader!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat een uitstekende service!

Wat een top service. Ik heb dit zelf nog nooit meegemaakt bij een autobedrijf en zou het daarom ook echt iedereen aanraden. Heb ervaring met Outland met een auto kopen en de service die ze mij boden bij een schade.