Hostmanship én techniek binnen een prachtig concept

Aangenaam verrast door het totaal concept en het uitdragen hiervan door de Outland Crew. De transparante werkwijze en communicatie zorgt voor een heel fijne beleving. Mooie mensen, mooie auto's en lekkere koffie.

Super service

Professioneel vriendelijke service ….. prachtige auto’s

Super service!

Na bijna een jaar op een nieuwe Evoque te hebben gewacht, kwam ik uit bij Outland waar er toevallig eentje op voorraad was. Vandaag de aflevering gehad en wat een service! Top uitleg, scherpe prijzen en vriendelijke medewerkers. Bij veel dealers geweest in de tussentijd, maar nergens zo'n fijne communicatie en hulp gekregen als bij Outland. Ik raad het iedereen aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend geholpen, SERVICE op en top

Vanaf het eerste contact tot en met de aflevering uitstekend geholpen. Een voorbeeld bedrijf voor velen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Waanzinnige en geweldige ervaring!

Wat een waanzinnige auto, wat een waanzinnige service en wat een waanzinnige zaak!!! Geweldige ervaring… Wat kunnen hier veel dealers en merkspecialisten nog wat van leren. Echt een superbeleving! Enorm bedankt Harold & Casper van Outland

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vanaf het eerste contact tot en met de levering van onze auto vakkundig geholpen.

Op een laagdrempelige manier zaken doen met mensen die passie hebben voor hun vak.

Professionele en vriendelijke ontvangst

Goede eerlijke mensen en een vreugde om er een auto te kopen

Vriendelijk, persoonlijk, professioneel.

top

Outland 4 x 4 is voor mij een top adres omdat het hier totaal anders toegaat dan bij andere autodealers. het gebouw ,de inrichting, kennis, ontvangst en fantastische heren maken van een bezoek een feest. daarnaast nog hele mooie auto's en perfecte service. Daarom weer een range rover gekocht.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Duidelijke en snelle communicatie, geen 'kleine lettertjes'.

Altijd welkom in Aalsmeer, hangt een prettige energie, verstand van Land Rovers / auto's.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Het is een feest om een auto bij Outland 4x4 te kopen.

Bij Outland 4x4 staan de Allermooiste Range Rovers te koop. Alleen maar het beste van het beste! Harold had alle tijd om de auto uit te leggen en de service voelde als een warm bad. Ik heb veel auto’s gekocht (23) omdat ik een liefhebber ben maar ik ben niet eerder zó fijn geholpen als bij Outland 4x4. Ook in de showroom zag alles er pico bello uit. Echt een snoepwinkel voor grote jongens. Zoek je een Land Rover… kijk niet verder maar ga naar Aalsmeer.

Fijn, warm, eerlijk, attent

Super leuk, ze namen alle tijd voor ons, wij rijden nu met nog meer plezier in onze auto. Heel erg bedankt voor jullie warme ontvangst.

Perfecte service.

Afgelopen week mijn Range Rover mogen afhalen. Alleen maar lof, vanaf eerste contact tot aflevering. Veel aandacht besteed aan alle details. Erg tevreden met mijn nieuwe bolide. Harold bedankt! Mvg. Gino Schouten

• Deskundigheid/Vakmanschap

Passie met een uitroepteken!

Beste Harold, Casper en Raymond, Mooi bedrijf hebben jullie. Natuurlijk is Landrover een topmerk met een mooie uitstraling. Maar jullie doen er nog een schepje bovenop. De ontvangst, service en de passie spat er vanaf. Dat maakt het voor de klant extra plezierig om bij jullie een auto te kopen. Bedankt!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voor deze ervaring steek je met plezier de grens over !

Vanuit België op zoek naar een Defender 110 X P400, Outland 4x4 had een prachtexemplaar op voorraad. Vanaf het éérste contact met Harold verliep alles zéér professioneel-transparant-snel, en dit alles op een klasse-volle en ongedwongen manier. Ontvangst in de showroom, daar kunnen menig dealers nog wat van leren, Outland is de boetiek onder de showrooms, ieder detail klopt gewoon. Ben je op zoek naar jou volgende "Gentleman's Express", één adres!

top bedrijf!

Gepassioneerde eigenaren die een tevreden klant willen.

Heel goed!

Door de liefde voor het vak is Outland 4x4 op alle fronten een zeer goed en professioneel bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij zijn zeer professioneel geholpen met een personal touch.

Zowel Casper als Harold weten als specialisten waarover ze praten en hebben ons beiden zeer goed geholpen in de keuze van onze nieuwe Range Rover. Een prachtig exemplaar met veel extra's en in een uitzonderlijk mooie kleur uitgevoerd. Wij zijn een tevreden klant en kunnen altijd terecht met onze vragen. Een erg leuk en ontspannen team met verstand van zaken ! Chapeau heren. Janny & Paul

Betrokken

Auto liefhebbers die met je meedenken

• Deskundigheid/Vakmanschap

Superrrr leuk en helemaal blij met m’n nieuw e auto

Zeer goede ervaring, leuk ontvangst en leuke klik met elkaar. Nooit eerder binnen gelopen of naar een Range Rover gekeken en toch binnen 2 dagen een prachtige Range Rover Velar gekocht.

Outstanding

Het service niveau ligt bijzonder hoog persoonlijk heb ik dit nog nooit mee mogen maken tijdens vorige aankopen van nieuwe auto's bij een Range Rover dealer en met recht voel je je snel thuis bij Outland 4 x 4

Wat een verademing!

Na jaren lang grote ergernissen bij verschillende garages ben ik eindelijk op m’n plek. Wat een aardige mensen, deskundig, klantgericht, professioneel en wat een mooie auto’s! Dank voor de meer dan plezierige begeleiding! Wil je een Range Rover, ga naar Outland!

• Deskundigheid/Vakmanschap

'Zo wil je een auto kopen'

Vanuit mijn achtergrond in Marketing ben je automatisch kritisch op 'klantbeleving' en allerlei details. Maar eerlijk is eerlijk, Outland overtreft je verwachtingen. Heb het vaak anders meegemaakt bij autodealers. Aan alles is gedacht tijdens het proces van aankoop tot aflevering. Ik waardeer vooral de vlotte communicatie en no-nonsense aanpak. Meer leveren dan je beloofd. Fantastisch gedaan! Bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service, vakkundig, zorgvuldige afhandeling!

Als nieuwe klant heb ik de aanschaf van mijn eerste RR als zeer prettig ervaren; goede service, kennis, persoonlijk contact en prettige nazorg. De mannen laten klant echt koning voelen. Top!