TOP !!

Ik ben zeer tevreden over de manier van werken bij Outland. Echt werkelijk alles is tiptop geregeld! Een AANRADER !!

Een service die “out of this world” is!!

Geweldige service van A tot Z. Vanaf het moment van binnenkomen in de showroom, tot aan het afleveren van onze auto’s was alles maar dan ook echt alles tot in de puntjes verzorgd. Wij hebben best al wat auto’s gehad, echter nog nooit zo’n goede service van een dealer gehad. Onze dank daarvoor!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zo wil je als klant een aflevering

Harold begrijpt heel goed wat een klant verwacht. Alles klopt, zaken die wij zelf niet gezien hadden worden door hem vooraf gecorrigeerd, heeft oog voor detail. Daarnaast, iets heel kleins maar voor mij ergernis nr 1 bij veel dealers, gewoon een volle tank en niet voor 100 km aftanken. Neemt alle tijd om zaken uit te leggen. Inruil etc. meer dan correct. In het kort, dit verwacht je bij zo'n merk maar is helaas niet gebruikelijk in de autobranche!

• Deskundigheid/Vakmanschap

By far het beste autobedrijf dat ik ken, buitencategorie

Hoe omschrijf ik mijn ervaring met Outland zonder dat het corny klinkt? Want ik ben nl oprecht heel erg enthousiast over ze. Op alle fronten. Contact/relatie, kennis/kunde, enthousiasme/beleving, aanbod/service, op alle aspecten zijn mijn verwachtingen dik overtroffen. Zo hoor je een auto te kopen. Bedankt Harold, Casper en Ellen.

Vriendelijk en correct.

Bij Outland ben ik door zowel Harold als Casper heel goed geholpen. Alles conform afspraak nagekomen met daarbij goede adviezen. Heel vriendelijk en ook professioneel.

Fantastisch!

Outland is een voorbeeld voor velen! Het gehele aankoop proces is zonder problemen verlopen. Er wordt ruimschoots tijd voor je genomen en alle informatie is transparant! De prijzen zijn scherp en er is veel kennis aanwezig. Inruilen was geen enkel probleem en ook nog voor een keurige prijs. De aflevering was ook geweldig geregeld! Er werd heel veel tijd ingepland om alle opties van de auto door te lopen. Daarnaast een prachtige bos bloemen, fles wijn en boek mogen ontvangen. Je kunt echt met een gerust hart zaken doen met Outland. Ik raad Outland 100% aan!

Super bedrijf !!!

Fantastische service vanaf de eerste dag dat we hier binnen liepen. Goede uitleg,heerlijke koffie,en vooral een goed gevoel bij de aankoop.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hostmanship én techniek binnen een prachtig concept

Aangenaam verrast door het totaal concept en het uitdragen hiervan door de Outland Crew. De transparante werkwijze en communicatie zorgt voor een heel fijne beleving. Mooie mensen, mooie auto's en lekkere koffie.

Super service

Professioneel vriendelijke service ….. prachtige auto’s

Super service!

Na bijna een jaar op een nieuwe Evoque te hebben gewacht, kwam ik uit bij Outland waar er toevallig eentje op voorraad was. Vandaag de aflevering gehad en wat een service! Top uitleg, scherpe prijzen en vriendelijke medewerkers. Bij veel dealers geweest in de tussentijd, maar nergens zo'n fijne communicatie en hulp gekregen als bij Outland. Ik raad het iedereen aan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend geholpen, SERVICE op en top

Vanaf het eerste contact tot en met de aflevering uitstekend geholpen. Een voorbeeld bedrijf voor velen!