Professioneel en goed gevoel!

Hier bij Harold (Outland) een gevoel gekregen van iemand met veel (!) verstand van zaken. Harold is transparant; legt eea uit; open en gezellig. Zijn team om hem heen komt familiair over, in harmonie :). Ook nog uitstekende koffie en thee. En bij de aflevering uitermate gezellig; in de watten gelegd en dan nog een zeer uitgebreide uitleg. Met veel geduld ons (niet techneuten:) )alles uitgelegd ! Oftewel: een gezellige, professionele familie! Houden zo !!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geregeld bij Outland!

Zoals het hoort ;)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super service en enorm klantgericht

Van kennismaking tot levering een super klantgerichte benadering.

Klantvriendelijk professioneel bedrijf.

Auto besteld voor mijn vrouw. Perfecte ontvangst met professionele uitleg. Wij zijn zeer tevreden de deur uitgegaan. Heel klantvriendelijk en professioneel bedrijf."

• Deskundigheid/Vakmanschap

Feestje om hier een auto te kopen !

Dit is voor ons de 2e keer dat we een auto kopen bij Outland. En weer is het alsof je “ thuis” komt. Hier ben je geen nummer maar een klant die zeer kundig en vriendelijk geholpen wordt. Niets is teveel. Het ophalen van de auto is een feestje, koffie met gebak erbij en echt alles uitgelegd tot het kleinste detail. Kortom weer een dikke 10 van ons.

Top service

Zeer professioneel. Geweldige service en perfecte aflevering.

Uitstekende en vriendelijke service

Een super fijne service bij professionele mensen die net dat stapje extra doen en met je meedenken! Zo zou elke garage moeten zijn!!!

Geweldige ervaring!

Persoonlijke benadering en kennis van zaken waren voor mij doorslaggevend. Aflevering van de Range Rover Sport was ervaring om nooit te vergeten.

Buitengewoon!!!

Snel, vriendelijk, vakkundig en met daadkracht! Alles is mogelijk en zo geregeld, top!

geweldig , hartelijk

je wordt inderdaad behandeld als goede vriend

Deskundig en prettige ervaring

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik heb bij outland een geweldige auto gekocht. De service omtrent aflevering is perfect. Erg prettig. Gr Maurice

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende uitleg en service, ook na aflevering en ’s’avonds goed geholpen en bereikbaar vooruitleg

Uitstekende uitleg bij aflevering en ook na deze aflevering was Harold s’avonds bereikbaar om eea met het alarm toe te lichten waardoor ik weer verder kon. (Overigens had ik bij de oplevering niet goed opgelet, anders had ik niet stil gestaan.) Verder is het personeel ook vriendelijk en behulpzaam. Ik heb nu 2 keer een auto bij Outland gekocht, een oude Defender en recent een nieuwe Range Rover en beide ervaringen zijn positief. Ik zou Outland dus zeer zeker aanbevelen.

Zeer positief

Vanaf het eerste moment fantastisch geholpen en geadviseerd!

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

TOP!

Harold heeft me uitstekend geholpen. Alle zorgen zijn uit handen genomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bij dit bedrijf voel je je echt klant , vanaf de eerste keer binnen lopen tot uiteindelijke de aanschaf , geweldig!

nog echte oprechte service

Vind het zeer prettig zaken doen, en super after-sales!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Supergoed geadviseerd en de aflevering was een feestje

Het persoonlijke advies bij aankoop maar ook altijd welkom zijn bij een klein onderhoud, bandenwissel etc is altijd gezellig en wordt snel ingepland. Alles is heel persoonlijk en daar hou ik van.

Mooi bedrijf zonder kapsones

Hier wordt je gewoon goed geholpen. Je krijgt alle tijd om rustig rond te kijken. Ze geven direct antwoord op je vragen en hebben duidelijk verstand van zaken. Bij het ophalen is alles top geregeld en tijdens de koffie met gebak krijg je alle uitleg over de wagen. Een hele goede service en zeer prettige mensen bij Outland.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Outstanding niet alleen op papier mar zeker in praktijk!!

Klantgericht, betrouwbaar, vriendelijk, behulpzaam, respectvol, alles klopt tot in detail. Je voelt je 100% klant. Chapeau voor Harold en Casper.

Gewoon top!

Top ervaring! Super service!

Exceptional Service Experience at Outland: A Well-Valued Customer

From the moment I entered their dealership, I was warmly welcomed and made to feel like a valued customer. The personal attention and care provided by the owner, Harold, was unparalleled. What set Outland apart was their commitment to taking the time to thoroughly explain every aspect of the cars. Harold and his team demonstrated a genuine dedication to ensuring that I was fully informed and comfortable with my decision. They went above and beyond to address all my queries and concerns, creating an environment of trust and confidence. Ultimately, it was this exceptional level of service that solidified my decision to purchase a Range Rover Velar from Outland. Knowing that I would continue to receive such attentive care throughout my ownership journey made the buying experience truly remarkable. I cannot praise Outland enough for their exceptional service, which made me feel like a well-valued customer. I wholeheartedly recommend their dealership to anyone seeking a personalized and memorable buying experience.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klasse geregeld tijdens en na de deal

Top zoals ik altijd gewend ben

Uitmuntend!

Wij werden vanaf het begin tot het eind uitmuntend geholpen door Harold en Kasper. Voortaan kiezen we onze auto’s uit bij Outland.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettige ervaring met dit autobedrijf

Prettige samenwerking met het bedrijf Outland. Op de site van Outland een leuke auto gevonden en op afstand besteld (zonder 1 keer gezien te hebben). Ik had direct het volste vertrouwen dat dit bedrijf deze deal tot een goed einde zou brengen. Bij aankomst in Aalsmeer was alles geregeld en stond de auto er piekfijn bij. Harold bedankt voor het vertrouwen, jouw geduld en de prettige samenwerking. Tot over 2 jaar.