10

Geweldige service

Een mooie auto via witjes gekocht, snelle afhandeling en uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima!

Zo als het hoort, eerlijk en netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en eerlijk

Auto moet gewoon goed zijn en dat wordt hier nageleefd. Zo kom je het niet vaak tegen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Ik ben blij met de auto!

  • Aanbevelen? Ja
10

Positieve ervaring: deskundigheid & goede communicatie

Tijdens onze zoektocht naar een specifiek soort auto kwamen we bij Auto Witjes terecht. We werden vanaf het begin goed geholpen: met veel geduld, goede communicatie en vooral ook (des)kundigheid. Zo werd het voor ons al snel duidelijk dat we hier onze nieuwe auto zouden aanschaffen. Deze werd sneller dan verwacht geleverd en voldeed aan alle punten die we vooraf met Auto Witjes hadden afgesproken. We hopen nog heel wat jaren met deze auto te mogen rijden, maar schromen niet om weer naar Auto Witjes te gaan wanneer deze auto aan vervanging toe is. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Goede inruilwaarde voor mijn C4 en nette aflevering na de verkoop.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen!

Prettig geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed geholpen

Goeie ervaring

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Heel klantvriendelijk goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig netjes en vriendelijke service

Keurig netjes en vriendelijke service

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en correct

Gemaakte afspraken bij de verkoop allemaal nagekomen. Geen poespas bij de verkoop en aflevering. Heel erg bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel, netjes, top!

Mooie auto goede prijs nette service

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie auto gekocht.

Ik bij de firma Wittjes een mooi Mazda gekocht. Ik heb hem nu een week en ben zeer tevreden. Verder hoop ik veel plezier aan deze auto te beleven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg vriendelijk en correct!

Erg vriendelijk en gemaakte afspraken netjes nagekomen. Zeer tevreden, aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Heel netjes afgehandeld alles en duidelijke service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice

Dank voor de service

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer prettige ervaring

Ik wil de firma Witjes bedanken voor het fijne contact en ontvangst. Afgelopen week heb ik samen met mijn vrouw een auto bekeken. De verkoper was erg behulpzaam en totaal niet opdringerig. Het is belangrijk voor ons dat de rolstoel van mijn vrouw in de kofferbak past. Helaas bleek dit niet het geval en een geschikt alternatief was er niet op dat moment. We zoeken nog verder, maar we komen graag terug voor een geschikte auto! Ga zo door!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig contact

Fijn geholpen tijdens koop

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en servicegericht

Geweldige BMW gekocht afgelopen jaar. Nu al veel kilometers probleemloos mee gereden. Bij aflevering had de BMW een onderhoudsbeurt gehad en een nieuwe APK-keuring. Bij deze deel ik mijn positieve ervaring met Auto Witjes uit Elst. Wellicht tot ziens!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer professioneel, zorgvuldig en vriendelijk

Garage met mooi assortiment aan jonge autos. Vriendelijk en professioneel, en allesbehalve opdringerig. Kan bezoekje zeer aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Net bedrijf met vriendelijk personeel

Op dinsdag een proefrit gemaakt en die zaterdag kon de auto al worden opgehaald. Fijne communicatie en goed geholpen. De ballenbak voor de kinderen is erg fijn zodat je rustig de tijd hebt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top klantenservice en vooral eerlijke verkoper

Ford Focus gekocht en ben er superblij mee, hij rijd top en krijg een jaar bovag garantie erbij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn autobedrijf om een auto te koop voor een scherpe prijs

Voor de 2de keer bij Auto Witjes een auto gekocht. Onze Renault Captur welke wij ook hadden gekocht bij auto witjes in kunnen ruilen voor een hele mooie Peugeot 2008. Goede services, een relaxe aankoop. Zeer zeker een aanrader dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect communication

We purchased a Volvo XC60 from them a week ago, and Roger was very helpful throughout the entire process. They provided excellent communication before and after the purchase. We also traded in our own car flawlessly. We highly recommend them.

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg mooie Hyundai i20 gekocht

Prettig zaken gedaan bij dit mooie bedrijf. Aflevering precies zoals afgesproken. Auto Witjes bedankt…..

  • Aanbevelen? Ja