Geweldige afterservice!

Auto gekocht bij Henk. Prachtig afgeleverd en volledig met onderhoud. Na afloop paar problemen gehad maar meer dan uitstekend opgelost. Nog niet eerder zo geweldige ervaring gehad bij een auto dealer. Mijn complimenten en tot over een paar jaar voor de volgende auto!

Super goede service!

Na een lange speurtocht eindelijk een prachtige Audi A3 S-line gevonden bij Hentra Auto's in Staphorst. De aankoop verliep prima, geen bijzonderheden. Na een aantal maanden bleek er een probleem te zijn. Helaas was de afgesproken garantie termijn verlopen. Na contact met Hentra Auto's kon ik gewoon terecht, kreeg ik vervangend vervoer en ben ik kosteloos geholpen. Geweldige service!

perfect, zeker aan te bevelen

zeer tevreden,en met deze service klant voor altijd

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We stonden met pech net op de afslag Staphorst.\r\nDe ANWB kon ons niet verder helpen want de dynamo was kapot. Na drie telefoontjes kwamen we terecht bij HENTRA Auto\'s. Ze waren bereid ons direct te helpen. En na een uur konden we de auto weer ophalen. We kregen nog een leen auto mee zodat we even ergens koffie konden drinken o.i.d.\r\nWat een service van dit bedrijf. en dat op de vrijdagmiddag. Zo konden we toch nog verder reizen.\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben hier een Hyundai tucson gekocht, volgende dag waren er problemen met de airco, na contact te hebben opgenomen met De verkoper is dit op kosten van hun keurig netjes opgelost👍👍

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hebben hier kortgeleden 2 auto\'s (VW Sharan en VW Up) gekocht en zijn zeer tevreden hiermee. Was wel een dingetje met de navigatie, maar is naar volle tevredenheid opgelost.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij Hentra Auto\'s! Afgelopen najaar heb ik hier een zeer mooie Audi A1 kunnen kopen. Keurig afgeleverd met een onderhoudsbeurt. \r\nOnlangs ben met probleem ook super geholpen.\r\n\r\nBij Hentra auto\'s kun je met een gerust hart een auto kopen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service nette zaak ben zeer tevreden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Werkplaats bezocht van Martin en Henk van Hentra Auto\'s te Staphorst. Ik ben bijzonder tevreden over de klasse service van de gebroeders. Ik had de auto van onze dochter gebracht voor een diagnose en onderhoudsbeurt. Een VW Golf 1.4 TSI met 122pk. Klacht was: auto stotterde en haperde met accelereren en de-accelereren. Motor liep niet mooi rond en schudde. Auto is voor dat ik hem aanbood bij Hentra bij drie andere autobedrijven geweest. Laatste drie konden het probleem niet oplossen! Aanvankelijk brandde het motormanagementlampje. Die bleef continu branden, uit laten lezen, en bleek een opgerekte distributieketting. Deze laten vervangen, maar motor bleef stotteren. Nadien heeft garage 1 opnieuw uitgelezen en bleek dat de bobines vervangen moesten worden. Dit ook laten uitvoeren, maar het probleem bleef aanhouden. Toen de VW Golf naar een vakgarage gebracht met mijn verzoek om het inlaat traject te laten bekijken met een camera inwendig. Wat bleek: ernstige vervuiling inlaattraject. Oorzaak is interne vervuiling, door carterdampen en te lange intervallen voor de onderhoudsbeurten. Om de 30.000 km een beurt is te lang. Beter is om de 15.000 km de olie en filter te laten vernieuwen. Na constatering vervuiling op aanraden kennis VW naar een bekende VW specialist gebracht. Deze konden het inlaattraject helemaal reinigen zonder demontage van delen. Zo gezegd zo gedaan, helaas heeft dit niets geholpen. De vervuiling was te erg. Tja dan houd het op en blijft er geen keuze over zou u denken. Maar ik kreeg een helder moment: Vorig jaar heb ik een keer kennis gemaakt met Martin en Henk van Hentra Auto\'s en toen had ik al door dat dit vakmensen zijn met liefde voor het vak. Auto naar Hentra gebracht; 2 dagen daar geweest voor reparatie. Probleem opgelost door Martin. Martin heeft precies uitgelegd wat hij aan de VW golf heeft gedaan en waarom. Auto is nu weer helemaal top en rijdt naar behoren. Martin heeft het inlaattraject gedemonteerd en op professionele wijze alle verkoolde onderdelen gereinigd. Daarna de auto uitgelezen en afgesteld.\r\nIk ben super tevreden over de service van Martin en Henk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij no-nonse en eerlijk. What you see is what you get met ruimte voor een eventuele inruiler. De auto werd zeer netjes met een nieuwe apk, beurt, volle tank en dito bos bloemen voor de vrouw afgeleverd. Vooralsnog erg tevreden en zeker het bezoeken waard, ook als je er een paar extra kilometers voor moet rijden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto gekocht vw tiguan\r\n\r\nna een half jaar ging er iets stuk\r\n\r\nprima opgelost en netjes gemaakt\r\n\r\ntop bedrijf en prima service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No nonsens bedrijf met goed en breed aanbod van mooie occasions. Zeer correct en service gericht. Absoluut de moeite waard om te bezoeken als je op zoek bent naar je volgende auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Audi A3 gekocht. Netjes afgeleverd en prima service, zelfs na de koop.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gelukkig nog een bedrijf waar de klant voorop staat ! Jongens die verstand van verkoop en onderhoud hebben. Mooi net jong bedrijf.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf VW Polo gekocht: we werden vriendelijk te woord gestaan. Er was goed te onderhandelen. En bij de aflevering bleek er zelfs nog méér gedaan te zijn dan afgesproken!! (Nieuwe achterbanden, ruitenwissers, e.d.)

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deze week een mooie BMW 1 serie opgehaald..nette zaak,aardige verkopers en goede service.zeker een kijkje waard!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring: Gevonden via marktplaats,en na contact een prima auto gekocht.( mooie Audi Q5 ) \r\nmet een service van een stel vriendelijke en leuke jongens.\r\n\r\n👍👍\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderweg auto pech, dit door de jongens perfect opgelost.\r\nAndere auto gestuurd en onze in de vakantie gerepareerd.\r\nAlleen maar top, mag ook wel is gezegd worden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer leuke Volkswagen crosspolo bouwjaar 2007 gekocht!!\r\nHij is compleet afgeleverd zoals ik afgesproken had met Henk. leuk bedrijf waar veel gebruikte jonge auto\'s staan echt een aanrader

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Keurig bedrijf waar de passie van de broers Slager voor VW en Audi voelbaar is. Ze hebben naast de normale auto\'s altijd wel een paar speciale modellen staan. De service is zonder te overdrijven van het hoogste niveau. Ik kom hier heel graag terug.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 1e auto gekocht bij Hentra prima service en klant vriendelijke mannen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voor het eerst dat ik een auto heb gekocht bij Hentra. Goede sortering jonge auto\'s. Bleek bij thuiskomst het rechter portier slot niet naar behoren te werken. Is naar alle tevredenheid opgelost. Goede service, vriendelijke monteurs. Onze volgende auto zoeken we eerst bij Hentra.\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer enthousiaste en vriendelijke mensen. na aankoop van mijn auto bleek de booskijker in de koplamp los te zitten , dit werd direct professioneel opgelost .\r\nIk zeg TOP service !\r\nmeer dan 200km gereden om een auto te kopen bij Henk , zeker geen spijt van gehad.