Fijne aankoop

Begin november hebben we op een donderdag contact gehad over de rode r32, die al een tijdje te koop stond, op vrijdagochtend reed ik er mee naar huis. Klanten laten meestal alleen wat van zich horen als iets niet goed is, maar minder vaak als alles wel naar wens is. Vandaar mijn mail omdat de auto zo goed bevalt en hij precies is zoals beschreven. Stond voor de juiste prijs aangeboden, er bleek niks aan gelogen. Bij aankoop werd een beurtje geadviseerd, deze heeft hij gehad waarbij de monteur aan gaf dat hij de auto bijzonder netjes vond voor de leeftijd(vooral van onder). Thuis kwam ik er nog achter dat er blokverwarming op de auto zit wat qua behoud van het blok natuurlijk heerlijk is. Al met al een zeer goede ervaring. Ben nu vierduizend kilometer verder, elke dag is het weer een genot om in te rijden. Via deze weg wil ik jullie nogmaals bedanken voor de fijne aankoop en ook mijn complimenten voor jullie bedrijf.

Fantastisch bedrijf

Auto voor mijn zoon gekocht, kreeg een probleem met koppeling. Gebeld konden langs komen en hij werd gelijk geholpen, konden dit probleem niet gelijk maken. Me zoon kreeg gelijk een leen-auto mee. Vriendelijke eigenaar en personeel !!

Wat een verademing om zulke leuke zaken mensen te ontmoeten

Via internet op zoek naar een AUDI a 4 komen we uit in Staphorst en komen uit bij Auto HENTRA en dat was gelijk raak na een proefrit en een kop koffie was de koop gesloten en was ik de trotse eigenaar van een prachtige AUDI A4 en een ervaring rijker want de jongens van ENTRA weten precies wat de klanten verlangen een goede en vlotte afhandeling uitstekend een dikke tien.. J HAAN GRONINGEN

Vriendelijk, professioneel en mijn nieuwe (occasion) auto tip-top afgeleverd!

Bedrijf via internet gevonden, omdat er een mooie VW Beetle stond ter vervanging van mijn oude Beetle. Zeer klantvriendelijk, no-nonsense, snel tot een goede inruil-deal gekomen en mijn nieuwe auto tip-top afgeleverd! Met volle tank en persoonlijke attentie. Het is even een ritje van Den Haag naar Staphorst, maar het zeker waard geweest :-)

Net even die extra service

Vriendelijke verkoper. Geen gladde praatjes of opdringerig. Auto van Marktplaats gehaald na eerste bezichtiging en vervolgens een week vastgehouden voor tweede bezichtiging. Nieuwe apk, volle tank en een bos bloemen gekregen bij afleveren. Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto!

Top service!

Één belletje en de auto stond al keurig voor de showroom klaar voor een proefritje. Een keurige transporter waarbij Henk ook duidelijk kennis van zaken heeft. Na de proefrit direct gekocht. Omdat er zoveel leuks staat gecharmeerd geraakt van nog een auto en ook deze direct gekocht. Beide auto's binnen een paar uurtjes rij klaar gemaakt, papieren in orde overgeschreven en direct mee genomen. Een super snelle service wat fijn vertrouwd en betrouwbaar aanvoelde. Iets waar de grote handelaren nog wel iets van kunnen leren ;-)

Super service!

Iedere kilometer waard !!

Via internet had ik volgens mij de juiste auto gevonden , maar ja Volendam- Staphorst en weinig tijd dat blijft een gok ! Doordeweeks ruim 3000 km in het buitenland dus vrije tijd is heel spaarzaam. Maar zodra ik arriveerde wist ik dat mijn tijd goed besteed zou zijn. Wat een prachtige wagens en en wat een gouwe jongens, geen poespas gewoon het is wat het is! Na 10 minuten proefrijden wist ik het al, snel terug en koffie doen . Alles in orde gemaakt en geregeld, gisteren mijn Passat gehaald en zeer tevreden naar huis gereden. Jongens blijf zaken doen zoals jullie doen dan komt het met jullie wel goed. groetjes Hans

Zeer goede en eerlijke auto, en goed geholpen door deze garage, Zeker 5 sterren waard

! Top Bedrijf !

Een mooie Audi A4 S-line gekocht, Handeling ging mooi vlot! Eerlijke garage! Zelfs voor de aflevering zijn de remblokken nog vervangen (zelf had ik dit nog niet opgemerkt) Het bedrijf staat voor kwaliteit / perfectie! Ga zo door keals!! Met vriendelijke groet, Frank Kitch

Top bedrijf

Recent een auto gekocht bij dit bedrijf en zeer tevreden over de professionele en vakkundige hulp. De eigenaar dacht mee en was erg behulpzaam.

Bedankt voor deze mooie review Talitha en veel rijplezier met de Lupo!

Meedenken, en de juiste auto gevonden.

Ook voor een wat kleiner budget kun je bij de Henk en Martin een leuke auto kopen. Een Up! of een Mii, en dan in een lekker kleurtje, dat was de vraag om voor onze dochter een auto te zoeken. Omdat onze dochter twee maanden weg was voor d'r opleiding was het niet mogelijk om naar auto's te gaan kijken, dus heeft Henk een mooie auto voor haar gezocht. Na een zoektocht kwam Henk met een prachtig mooie rode Up! Mooi gepoetst, lekker fris, beurtje en APK en ook nog een volle tank. Dat is nog eens netjes geregeld! Een bos bloemen bij aflevering fleurde het geheel nog mooier op. Een kleine storing die zich na een paar weken voor deed, werd netjes opgelost! Ik wist het natuurlijk al, een top bedrijf want ervaring mee. Echt gewoon weer super geregeld! Eerlijk en betrouwbaar en kennis van zaken, dat is Hentra!

Bedankt voor je mooie review Herrald, fijn om te horen dat jullie tevreden zijn!

Uitstekend!

Zeer snel een bezichtiging kunnen krijgen van de nieuwe auto. Na wat overleg werd er niet moeilijk gedaan over wat dingetjes die nog moesten gebeuren. Daarnaast werd de auto met een volle tank geleverd. Al met al een zeer fijne gang van zaken en een top auto kunnen kopen bij dit bedrijf!

Bedankt voor je 5-sterren review Robert!

Snel, oprecht en betrouwbaar

Mijn ervaring met Hentra Auto's is erg positief. Ik heb dit ervaren als een uiterst betrouwbare dealer/ garage die klantvriendelijk is en goed bereikbaar is. Ook kijkend naar de geboden garantie op het motorblok zijn eventuele werkzaamheden makkelijk in te plannen en wordt men in de gelegenheid gesteld om in de tussentijd te werken in een fijne ruimte die beschikbaar is. Dank voor de goede mooie auto en service Henk!

Plezierig bedrijf met betrokken mensen

Afgelopen zomer een geweldige auto gekocht bij Henk en Martin.We kenden elkaar niet maar het eerlijke advies en enthousiasme is symbolisch voor dit bedrijf.Ook de service is prima met eerlijke adviezen waar je wat mee kan. Ik kan dit bedrijf bij iedereen van harte aanbevelen

Bedankt voor het fijne zaken doen en deze mooie review!

Kwaliteit hentra auto’s

Heel eerlijk en vriendelijk Hentra auto’s echt aanrader

Top firma!

Via een foutje van een autohandel bij deze garage terecht gekomen. Het vertrouwen wat hier in uitstraalt is perfect. Geen poespas gewoon rechtdoorzee. Ga zo door heren!

Prettige no nonsense garage

Bij dit autobedrijf hebben wij op een plezierige manier zaken kunnen doen. Ik heb geen ervaring met het onderhoud maar de eigenaren zijn hele prettige mensen.ik heb het wel anders meegemaakt. Dus een pluim voor de wijze waarop de verkoop is afgehandeld.

Nog steeds fantatstisch

Al een paar jaar klant bij Henk, Martin en Reinhard, dus tijd voor een follow-up review. Nog steeds super tevreden. Hele kundige en vriendelijke mensen. De prijs kwaliteitverhouding is nog steeds ongeëvenaard en blijft ook op hoog niveau. Ze hebben zelf ook een uitgebreide collectie bijzondere VW's en Audi's hetgeen hun passie voor auto's aangeeft. Nog steeds een aanrader!