Zeer goede en eerlijke auto, en goed geholpen door deze garage, Zeker 5 sterren waard

! Top Bedrijf !

Een mooie Audi A4 S-line gekocht, Handeling ging mooi vlot! Eerlijke garage! Zelfs voor de aflevering zijn de remblokken nog vervangen (zelf had ik dit nog niet opgemerkt) Het bedrijf staat voor kwaliteit / perfectie! Ga zo door keals!! Met vriendelijke groet, Frank Kitch

Top bedrijf

Recent een auto gekocht bij dit bedrijf en zeer tevreden over de professionele en vakkundige hulp. De eigenaar dacht mee en was erg behulpzaam.

Bedankt voor deze mooie review Talitha en veel rijplezier met de Lupo!

Meedenken, en de juiste auto gevonden.

Ook voor een wat kleiner budget kun je bij de Henk en Martin een leuke auto kopen. Een Up! of een Mii, en dan in een lekker kleurtje, dat was de vraag om voor onze dochter een auto te zoeken. Omdat onze dochter twee maanden weg was voor d'r opleiding was het niet mogelijk om naar auto's te gaan kijken, dus heeft Henk een mooie auto voor haar gezocht. Na een zoektocht kwam Henk met een prachtig mooie rode Up! Mooi gepoetst, lekker fris, beurtje en APK en ook nog een volle tank. Dat is nog eens netjes geregeld! Een bos bloemen bij aflevering fleurde het geheel nog mooier op. Een kleine storing die zich na een paar weken voor deed, werd netjes opgelost! Ik wist het natuurlijk al, een top bedrijf want ervaring mee. Echt gewoon weer super geregeld! Eerlijk en betrouwbaar en kennis van zaken, dat is Hentra!

Bedankt voor je mooie review Herrald, fijn om te horen dat jullie tevreden zijn!

Uitstekend!

Zeer snel een bezichtiging kunnen krijgen van de nieuwe auto. Na wat overleg werd er niet moeilijk gedaan over wat dingetjes die nog moesten gebeuren. Daarnaast werd de auto met een volle tank geleverd. Al met al een zeer fijne gang van zaken en een top auto kunnen kopen bij dit bedrijf!

Bedankt voor je 5-sterren review Robert!

Snel, oprecht en betrouwbaar

Mijn ervaring met Hentra Auto's is erg positief. Ik heb dit ervaren als een uiterst betrouwbare dealer/ garage die klantvriendelijk is en goed bereikbaar is. Ook kijkend naar de geboden garantie op het motorblok zijn eventuele werkzaamheden makkelijk in te plannen en wordt men in de gelegenheid gesteld om in de tussentijd te werken in een fijne ruimte die beschikbaar is. Dank voor de goede mooie auto en service Henk!

Plezierig bedrijf met betrokken mensen

Afgelopen zomer een geweldige auto gekocht bij Henk en Martin.We kenden elkaar niet maar het eerlijke advies en enthousiasme is symbolisch voor dit bedrijf.Ook de service is prima met eerlijke adviezen waar je wat mee kan. Ik kan dit bedrijf bij iedereen van harte aanbevelen

Bedankt voor het fijne zaken doen en deze mooie review!

Kwaliteit hentra auto’s

Heel eerlijk en vriendelijk Hentra auto’s echt aanrader

Top firma!

Via een foutje van een autohandel bij deze garage terecht gekomen. Het vertrouwen wat hier in uitstraalt is perfect. Geen poespas gewoon rechtdoorzee. Ga zo door heren!

Prettige no nonsense garage

Bij dit autobedrijf hebben wij op een plezierige manier zaken kunnen doen. Ik heb geen ervaring met het onderhoud maar de eigenaren zijn hele prettige mensen.ik heb het wel anders meegemaakt. Dus een pluim voor de wijze waarop de verkoop is afgehandeld.

Nog steeds fantatstisch

Al een paar jaar klant bij Henk, Martin en Reinhard, dus tijd voor een follow-up review. Nog steeds super tevreden. Hele kundige en vriendelijke mensen. De prijs kwaliteitverhouding is nog steeds ongeëvenaard en blijft ook op hoog niveau. Ze hebben zelf ook een uitgebreide collectie bijzondere VW's en Audi's hetgeen hun passie voor auto's aangeeft. Nog steeds een aanrader!

Geweldige afterservice!

Auto gekocht bij Henk. Prachtig afgeleverd en volledig met onderhoud. Na afloop paar problemen gehad maar meer dan uitstekend opgelost. Nog niet eerder zo geweldige ervaring gehad bij een auto dealer. Mijn complimenten en tot over een paar jaar voor de volgende auto!

Super goede service!

Na een lange speurtocht eindelijk een prachtige Audi A3 S-line gevonden bij Hentra Auto's in Staphorst. De aankoop verliep prima, geen bijzonderheden. Na een aantal maanden bleek er een probleem te zijn. Helaas was de afgesproken garantie termijn verlopen. Na contact met Hentra Auto's kon ik gewoon terecht, kreeg ik vervangend vervoer en ben ik kosteloos geholpen. Geweldige service!

zeer tevreden,en met deze service klant voor altijd

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We stonden met pech net op de afslag Staphorst.\r\nDe ANWB kon ons niet verder helpen want de dynamo was kapot. Na drie telefoontjes kwamen we terecht bij HENTRA Auto\'s. Ze waren bereid ons direct te helpen. En na een uur konden we de auto weer ophalen. We kregen nog een leen auto mee zodat we even ergens koffie konden drinken o.i.d.\r\nWat een service van dit bedrijf. en dat op de vrijdagmiddag. Zo konden we toch nog verder reizen.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben hier een Hyundai tucson gekocht, volgende dag waren er problemen met de airco, na contact te hebben opgenomen met De verkoper is dit op kosten van hun keurig netjes opgelost👍👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hebben hier kortgeleden 2 auto\'s (VW Sharan en VW Up) gekocht en zijn zeer tevreden hiermee. Was wel een dingetje met de navigatie, maar is naar volle tevredenheid opgelost.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij Hentra Auto\'s! Afgelopen najaar heb ik hier een zeer mooie Audi A1 kunnen kopen. Keurig afgeleverd met een onderhoudsbeurt. \r\nOnlangs ben met probleem ook super geholpen.\r\n\r\nBij Hentra auto\'s kun je met een gerust hart een auto kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service nette zaak ben zeer tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Werkplaats bezocht van Martin en Henk van Hentra Auto\'s te Staphorst. Ik ben bijzonder tevreden over de klasse service van de gebroeders. Ik had de auto van onze dochter gebracht voor een diagnose en onderhoudsbeurt. Een VW Golf 1.4 TSI met 122pk. Klacht was: auto stotterde en haperde met accelereren en de-accelereren. Motor liep niet mooi rond en schudde. Auto is voor dat ik hem aanbood bij Hentra bij drie andere autobedrijven geweest. Laatste drie konden het probleem niet oplossen! Aanvankelijk brandde het motormanagementlampje. Die bleef continu branden, uit laten lezen, en bleek een opgerekte distributieketting. Deze laten vervangen, maar motor bleef stotteren. Nadien heeft garage 1 opnieuw uitgelezen en bleek dat de bobines vervangen moesten worden. Dit ook laten uitvoeren, maar het probleem bleef aanhouden. Toen de VW Golf naar een vakgarage gebracht met mijn verzoek om het inlaat traject te laten bekijken met een camera inwendig. Wat bleek: ernstige vervuiling inlaattraject. Oorzaak is interne vervuiling, door carterdampen en te lange intervallen voor de onderhoudsbeurten. Om de 30.000 km een beurt is te lang. Beter is om de 15.000 km de olie en filter te laten vernieuwen. Na constatering vervuiling op aanraden kennis VW naar een bekende VW specialist gebracht. Deze konden het inlaattraject helemaal reinigen zonder demontage van delen. Zo gezegd zo gedaan, helaas heeft dit niets geholpen. De vervuiling was te erg. Tja dan houd het op en blijft er geen keuze over zou u denken. Maar ik kreeg een helder moment: Vorig jaar heb ik een keer kennis gemaakt met Martin en Henk van Hentra Auto\'s en toen had ik al door dat dit vakmensen zijn met liefde voor het vak. Auto naar Hentra gebracht; 2 dagen daar geweest voor reparatie. Probleem opgelost door Martin. Martin heeft precies uitgelegd wat hij aan de VW golf heeft gedaan en waarom. Auto is nu weer helemaal top en rijdt naar behoren. Martin heeft het inlaattraject gedemonteerd en op professionele wijze alle verkoolde onderdelen gereinigd. Daarna de auto uitgelezen en afgesteld.\r\nIk ben super tevreden over de service van Martin en Henk.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gastvrij no-nonse en eerlijk. What you see is what you get met ruimte voor een eventuele inruiler. De auto werd zeer netjes met een nieuwe apk, beurt, volle tank en dito bos bloemen voor de vrouw afgeleverd. Vooralsnog erg tevreden en zeker het bezoeken waard, ook als je er een paar extra kilometers voor moet rijden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf auto gekocht vw tiguan\r\n\r\nna een half jaar ging er iets stuk\r\n\r\nprima opgelost en netjes gemaakt\r\n\r\ntop bedrijf en prima service

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf No nonsens bedrijf met goed en breed aanbod van mooie occasions. Zeer correct en service gericht. Absoluut de moeite waard om te bezoeken als je op zoek bent naar je volgende auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Audi A3 gekocht. Netjes afgeleverd en prima service, zelfs na de koop.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gelukkig nog een bedrijf waar de klant voorop staat ! Jongens die verstand van verkoop en onderhoud hebben. Mooi net jong bedrijf.