
Wij zijn zeer tevreden met de klantvriendelijkheid en hoe alles gemonteerd word word .alles. Tijdens de keuring en beurtje prima. Werk geleverd .zelfs nog wat extra . kleine dingetjes .zoals portieren smeren .bandendruk.vloeistof .enzv .groetje gerard v s
Autohuis Landeweerd ken ik pas voor het eerst voor mijn erco, goed sevice vriendelijk ontvangs, Heb mogen kijken naar het maken van mijn wagen. ben ik A technisch maar het boeid mij wel hoe de monteurs het maken !
kan goed merken dat de auto een grote beurt heeft gehad
goede afspraken maken, helder en duidelijk
Professioneel/schoon bedrijf
Voor beurten. Ook voor reparatie geweest. Goede service. Betrouwbaar en heel klantvriendelijk. Aanrader
prima service en coulance richting klant na airco controle
Ik ben sinds vorig jaar klant. Mijn man was vergeten een afspraak te plannen voor de apk dus ik belde Landeweerd of het met spoed kon. We waren al over de datum heen. Robert boodt aan de auto op mijn werk op te halen en nadien weer terug te brengen. De apk was gelukkig goed en we hebben direct een vervolgafspraak gepland voor een onderhoudsbeurt. Top geregeld en voor ons weer de bevestiging dat men de klant echt wil helpen.
Enkele weken geleden m\'n auto laten wassen en poetsen tijdens de Verwendag. Ook is er toen een deukje uitgehaald. Wat een leuke actie. We kregen een attentie en een kortingsbon die ik vandaag heb ingewisseld bij montage van nieuwe remblokken. Een uitstekende eerste ervaring en zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een betrouwbare garage.
Autohuis Landeweerd kan ik absoluut aanraden! Prima prijs/kwaliteit verhouding, uitstekende service, prettig contact en korte communicatielijnen. Alles wordt gedaan om de klant tevreden te stellen en daarmee ook de naam van het bedrijf hoog te houden.
Slecht. Auto gekocht fiat panda was zogenaamd alles in orde. In maart moest hij gekeurd zijn wij naar onze eigen bekende garage gegaan tot onze verbazing mankeert er het een en ander kosten ongeveer 1000,00 euro. Wij hebben kontakt opgenomen met de heer Landeweerd hij zou een offerte op sturen tot op heden niets gehoord.
Beste heer de Vries, Wij vragen onze klanten om feedback na een bezoek aan ons bedrijf en met een gemiddeld cijfer van een 8,9 scoren we uitstekend. Ook u gaf aanvankelijk aan erg tevreden te zijn. Ik heb u n.a.v. uw klacht gebeld en aangeboden om een coulance korting aan te bieden ondanks dat u zelf ervoor koos deze auto te kopen zonder garantie vanwege de afstand Hoorn-Apeldoorn. Nu blijkt dat u de e-mail met dit aanbod nooit hebt ontvangen. Waarom ons ongefundeerd met een 3 beoordelen en de haak erop gooien als ik u bel om een toelichting te vragen? Als u mij een beetje kent weet u dat ik alles doe voor een tevreden klant en een dergelijke negatieve beoordeling mij erg raakt! Daarom via deze weg alsnog mijn aanbod om de reparaties à € 1.000 voor u te herstellen voor € 594,15. Daarnaast wilde ik u aanbieden om de auto gratis te halen en te brengen, maar ik kreeg niet de kans u dit te vertellen...
Snelle en goede service tegen een zeer goede prijs.Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden.Vriendelijke mensen die met u meedenken over de beste oplossing.Super tevreden!
We hebben in juli vorig jaar een Fiat 500 voor mijn vrouw gekocht. Niks dan lof voor dit bedrijf. Leuke mensen zonder poespas en een oprecht advies. De inruilprijs was niet de hoogste maar de prijs van de Fiat daarentegen was erg aantrekkelijk. Onze Fiat is 1 keer terug geweest ivm een defecte handgreep maar verder is het een top karretje. De werkplaatstarievrn zijn schappelijk dus we komen zeker over enkele maanden terug voor de eerste onderhoudsbeurt.
Prima geholpen, klantgericht bedrijf, attent, goede communicatie, goede adviezen, goede service. Ik was nieuw komen wonen in Apeldoorn, zocht nieuwe garage, kwam in eerste instantie af op winterbanden aanbieding. Maar APK en beurt was ook nodig. Knoop doorgehakt, en beslist geen spijt van. Ik blijf zeker klant bij Landeweerd.
vlotte service en vervangend vervoer bij reparatie/APK Beurt betrokken bij de klant,ook na aankoop van een auto.
Ik heb de remschijven (voor) laten vervangen. Als service is op mijn verzoek de tectyllaag in alle wielkasten gerepareerd. Uiteraard kan ik nu nog niet de deskundigheid volledig beoordelen omdat dit deels nog moet blijken uit hoe de schijven (en de tectyl) zich houden in de loop der tijd.
Eerste keer voor mij bij Landeweerd, mijn vader en broertje heeft jullie aanbevolen, vandaar dat ik ook gekomen ben. Super goede ervaring, ze zijn vriendelijk, duidelijk, kreeg zelfs gratis een leenauto mee omdat ik vanuit Deventer moest komen en als ik mijn airco laat maken kan ik zelfs de auto tijdens mijn vakantie daar 2(!!) weken laten staan. Vandaag mijn auto opgehaald na een grote beurt en apk en ze hebben m\'n auto zelfs gewassen! Ook de kosten in verhouding tot andere bedrijven zijn minder. Top service, ik kan niet anders zeggen!
Onze ervaringen met dit bedrijf zijn zeer plezierig omdat ons probleem van pech aan een radiateur voor een vertrek naar de vakantiebestemming hun uitdaging werd om dat tijdig hersteld te krijgen. En, dat is gelukt! Bovendien was de prijs ook nog eens binnen de opgestelde begroting.