Prima garagebedrijf

Snelle reacties op afspraken en ook duidelijk overleg ala er iets gemaakt moet worden. Geen verrassingen achteraf.

Goede service, meedenken met de klant.

Top bedrijf

Zeer vriendelijk en behulpzame personeel. Scherp geprijsde occasions en goede service.

Helemaal goed gedaan… dankjewel

Perfect!

Prima garage en snel geholpen

Snel en vriendelijk geholpen. Ik werd steeds op de hoogte gehouden van de vorderingen. Perfect!!

Auto gebracht voor onderhoudsbeurt, vervangende auto stond klaar Goede snelle service.

Uiterst snelle en vriendelijke afhandeling

Uiterst snelle en vriendelijke afhandeling

Gewoon goed

Correct geholpen, snelle service, kennis van zaken en altijd een leenfiets beschikbaar

Betrouwbaar en plezierig!

Zeer goed contact met Mika. Afspraken nagekomen.

Goud eerlijk

Heb genoeg ervaring elders, maar bij Potgieter heb ik alleen goede ervaring. Vriendelijk en mee denkend. ‘Een punt te verbeteren: met foto’s vastleggen wat u gezien hebt aan mankementen en evt de stauts na herstel.

Uitstekend geholpen

De service is prima.

ik ben goed tevreden

vriendelijk personeel goede uit leg water aan uw auto mankeert en wat er aan de gedaan is goede regeling betreft pechhulp en een goed onderhoud plan alles gaat in overleg en dit bevalt me prima ik heb bij potgieter mijn vw tiguan gekocht die bij hun altijd in onderhoud is geweest en mijn volgende auto ga ik ook zeker bij hun kopen

goed bedrijf eerlijk en oprecht.

door willian goed geholpen was heel vriendelijk en niet opdringerig en zei gelijk op een paar puntjes die we zagen op de auto, dat gaan we regelen. bij aflevering was er een sensor kapot die we gelijk hebben ingepland om te laten maken. voorderest fijn contact gehad tussendoor en wij waren heel blij met onze auto.

Snel, vriendelijk en fijn geholpen

Vlot en deskundig personeel

Gewoon goed

Snel

Informatie aankoop auto, en inruil

Prima bedrijf

Vriendelijk, service- en klantgericht, komt afspraken na.

Alles netjes en snel gerepareerd, binnen de afgesproken prijs.

Reparatie versnellingsbak, 3week na opdracht afgehandeld. Top

Top garage

Zeer vriendelijke en vakbekwame mensen die voor elk probleem een oplossing hebben voor een redelijke prijs

Super service!

Er wordt goed geluisterd naar wat je aangeeft en er wordt daarna niet gepusht maar de mogelijkheden besproken.

Was weer top geregeld

Was weer top geregeld

Duimpje omhoog

Prima service,ze doen wat ze kunnen doen om onze auto rijdende te houden.

Alles gaat in goed overleg.

Goeie service

Ze gaan door zolang ze de storing van je auto hebben opgelost, top monteur,s