Eerlijk en correct

Altijd vriendelijk behulpzaam, en voor elk probleem een oplossing

Slechte voorbereiding

Winterbanden uit het hotel waren voor opslag niet gemeten (profiel), 5 week voor montage aangegeven dat deze gecontroleerd moeste. Het vermoeden bestond dat ze teveel versleten waren. Helaas niet gecontroleerd en banden waren niet op voorraad. Conclusie; dubbel werk voor werkplaats en klant! Graag over je werk nadenken en vooruit denken.

Met recht kan Auto Potgieter B.V. zich een Vakgarage noemen.

Vriendelijk personeel op kantoor en vakkundige monteurs in de garage.

Goede servkce

Snelle diagnose en goed uitgevoerde reparatie

Gewoon prima

Zeer goede service

Zeer goede service

Met een cadeaubon voor een gratis APK is mijn auto gekeurd. Potgieter heeft er niets aan verdiend, maar met de goede communicatie en het beschikbaar stellen van een tijdelijke auto was de service echt top. Ik woon in Onstwedde en heb een garage om de hoek, anders was ik klant bij Potgieter geworden.

Hoog service gehalte en correcte behandeling

Ik heb een goede en correcte service behandeling ervaren. Leen auto geen probleem en goede communicatie over de goede en snelle afhandeling van de storing. Dit word mijn onderhoud en reparatie Garage

Altijd goed

Altijf snelle en vriendelijke service denken mee met de klant. Zou ze zeker aanbevelen

Een betere garage is er niet.

Ik kom hier sinds 2016 en heb nog nooit problemen met deze garage gehad. Afspraak is afspraak bij deze mensen. Een dikke pluim voor hun inzet voor de klant.

Je wordt goed geholpen door monteurs en vriendelijke servicedesk.

meerdere autos gekocht bij Potgieter, top service

Top service , alles goed geregeld, en mooie deal gemaakt

Prima zaak

Netjes auto uitgelegd, alle tijd voor je

Correct overleg en service

We zijn correct geïnformeerd over het uit te voeren onderhoud en de kosten daarvan.

Top service en goed personeel.

Gisteren de auto voor een beurt gehad. Je wordt duidelijk geïnformeerd of er iets aan de hand is en wat er dient te worden gerepareerd/vervangen. Als de auto klaar staat wordt je weer gebeld om hem te komen halen. Gisteren de verrassing dat ze hem ook nog eens gewassen hadden. Topservice!

vriendelijk, deskundig, geven feedback

uitstekende service

Kachel aanjager onder garantie vervawhen

Binnen de Bovag garantie ging de aanjager van de kachel kapot. Deze is vervangen. Ik kon er ter plekke even op wachten. Prima service!

Tot op heden goed geregeld

Plezierige eigenaar , lekker onbevangen kan auto zaterdag afhalen.

Alles netjes volgens afspraak opgelost Gratis leen auto Prima service

Prima garagebedrijf

Snelle reacties op afspraken en ook duidelijk overleg ala er iets gemaakt moet worden. Geen verrassingen achteraf.

Goede service, meedenken met de klant.

Top bedrijf

Zeer vriendelijk en behulpzame personeel. Scherp geprijsde occasions en goede service.

Helemaal goed gedaan… dankjewel

Perfect!

Prima garage en snel geholpen

Snel en vriendelijk geholpen. Ik werd steeds op de hoogte gehouden van de vorderingen. Perfect!!