9

Prima autobedrijf goede service.

Heel goede ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Meedenkend, duidelijk en snel geholpen!

Ik ging heen voor het verwisselen van 2 banden. Al snel werdt ik gebeld dat mijn remblokken versleten waren, en er groeven in de remschijven zaten. Meteen nieuwe onderdelen besteld en ik kon er dezelfde middag nog mee naar huis. Heel veel waardering voor de goede zorg!

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

Vriendelijk ontvangen ,na een uurtje netjes gebeld met de extra kosten buiten de reguliere beurt om en een uur later gebeld dat ik mijn auto kon komen halen en hij rijdt weer als een zonnetje en remt weer prettiger, makkelijker te doseren .

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne ervaring!

Wij zijn recent heel fijn geholpen door de medewerkers van Potgieter. Er werd goed meegedacht, geholpen en ook werden onze wensne zover mogelijk gevuld. Ik raad het bedrijf iedereen aan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijke bediening en volgens afspraak prima geholpen. Fijne betrouwbare garage

Afspraak gemaakt en uitstekend geholpen. Auto goed gerepareerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!!!

APK netjes, uitstekende communicatie en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijn bedrijf, klein en nog persoonlijk..

Auto gekocht, een Peugeot 2008. Snel en goede aflevering. Na paar weekjes wat kraken in het stuurwiel..gebeld voor een afspraak en meteen verholpen. Geen gezeur gewoon goede service. Daar houden we van.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed

Al jaren lang via het onderhoudsplan onderhoud uit laten. En daar zijn we heel erg tevreden mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Komt afspraken goed na.

Komt de afspraak over de prijs na. Zeer correct.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goeie garage.

Je wordt netjes gebeld als er iets is voor reparatie en kosten. Heb onderhoudsplan dus gratis leenfiets en vervangende auto alleen kilometers. Niks mis mee.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top bedrijf

Hier onze auto's ingeruild voor een andere. Waar wij een paar keer mij terug moeten voor wat dingetjes. Alles is goed geregeld. Bedankt voor de goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Op een vriendelijke manier te woord gestaan.

Gebeld om een occassion te bezichtigen kon dezelfde dag nog komen om een proefrit te maken. Na proefrit had de garagehouder het inruilvoorstel al klaar. We kwamen direct tot een akkoord. De volgende dag de auto opgehaald. Kortom, komt zeer betrouwbaar over.

  • Aanbevelen? Ja
6

Snelle service

De auto was snel klaar met apk beurt

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Onderhoud volgens afspraak

  • Aanbevelen? Ja
10

Professioneel en kundig

Snelle en goeie klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en deskundig

Warme ontvangst,alle tijd voor ons genomen goede inruil,nieuwe auto staat er keurig bij

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Gebeld voor een storing Kon gelijk langs komem

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch bedrijf

Eerlijk en oprecht bedrijf komt woorden na en vriendelijke mensen!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Goede en heldere communicatie

  • Aanbevelen? Ja
9

Altijd prettige service en gelijk geholpen

Altijd een goede snelle en vriendelijke service en zeer deskundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig bedrijf met goede service

Goede ervaring gehad, hier nemen ze fatsoenlijk de tijd voor je en denken mee voor een passende oplossing. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Ben nu een paar jaar klant bij Potgieter. Ik maak gebruik van het onderhoudsplan van hun en dat bevalt mij goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en vakkundige monteurs

Ik kreeg zonder probleem een fietsje lenen. Garage Potgieter heeft de wagen APK gekeurd en wat kleine euveltjes onderzocht. De oorzaken zijn wel gevonden maar de sensoren die de problemen veroorzaken waren niet voorradig. Zijn nu besteld en we hebben een vervolgafspraak gemaakt om deze later te vervangen. Geen noodzaak om onmiddellijk te verhelpen ik ik kon met een goedgekeurde auto aan het eindvan de middag weer verder. Heel tevreden over kunde en advies hierin.

  • Aanbevelen? Ja