Ze houden aan heun afspraak Dat ze moeten maken doen ze
Heel goede ervaring.
Ik ging heen voor het verwisselen van 2 banden. Al snel werdt ik gebeld dat mijn remblokken versleten waren, en er groeven in de remschijven zaten. Meteen nieuwe onderdelen besteld en ik kon er dezelfde middag nog mee naar huis. Heel veel waardering voor de goede zorg!
Vriendelijk ontvangen ,na een uurtje netjes gebeld met de extra kosten buiten de reguliere beurt om en een uur later gebeld dat ik mijn auto kon komen halen en hij rijdt weer als een zonnetje en remt weer prettiger, makkelijker te doseren .
Wij zijn recent heel fijn geholpen door de medewerkers van Potgieter. Er werd goed meegedacht, geholpen en ook werden onze wensne zover mogelijk gevuld. Ik raad het bedrijf iedereen aan.
Top
Afspraak gemaakt en uitstekend geholpen. Auto goed gerepareerd.
APK netjes, uitstekende communicatie en snelle levering.
Auto gekocht, een Peugeot 2008. Snel en goede aflevering. Na paar weekjes wat kraken in het stuurwiel..gebeld voor een afspraak en meteen verholpen. Geen gezeur gewoon goede service. Daar houden we van.
Al jaren lang via het onderhoudsplan onderhoud uit laten. En daar zijn we heel erg tevreden mee.
Komt de afspraak over de prijs na. Zeer correct.
Je wordt netjes gebeld als er iets is voor reparatie en kosten. Heb onderhoudsplan dus gratis leenfiets en vervangende auto alleen kilometers. Niks mis mee.
Hier onze auto's ingeruild voor een andere. Waar wij een paar keer mij terug moeten voor wat dingetjes. Alles is goed geregeld. Bedankt voor de goede service.
Gebeld om een occassion te bezichtigen kon dezelfde dag nog komen om een proefrit te maken. Na proefrit had de garagehouder het inruilvoorstel al klaar. We kwamen direct tot een akkoord. De volgende dag de auto opgehaald. Kortom, komt zeer betrouwbaar over.
De auto was snel klaar met apk beurt
Onderhoud volgens afspraak
Snelle en goeie klantenservice
Warme ontvangst,alle tijd voor ons genomen goede inruil,nieuwe auto staat er keurig bij
Gebeld voor een storing Kon gelijk langs komem
Vriendelijk geholpen
Eerlijk en oprecht bedrijf komt woorden na en vriendelijke mensen!
Goede en heldere communicatie
Altijd een goede snelle en vriendelijke service en zeer deskundig personeel
Goede ervaring gehad, hier nemen ze fatsoenlijk de tijd voor je en denken mee voor een passende oplossing. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden.
Ben nu een paar jaar klant bij Potgieter. Ik maak gebruik van het onderhoudsplan van hun en dat bevalt mij goed.