Het updaten van de navigatie bij onze Fiat 500X verliep niet zonder problemen. De hulp welke ik op verzoek kreeg was fantastisch snel en deskundig! Ook de kosten waren erg laag, namelijk helemaal niets!! Dank jullie wel mannen en graag tot een volgende keer! Groet van Joep van Meel
Vorige week was mijn oog gevallen op een prachtige Alfa Romeo Giulietta te Den Bosch welke ik graag eens wilde aanschouwen in de showroom. Na een afspraak gemaakt te hebben met Leonard werd ik prettig ontvangen en onder het genot van een kopje koffie en leuk gesprek uiteindelijk tot een mooie deal gekomen. Het team van Content heeft hard gewerkt om de auto tijdig af te kunnen leveren waarvoor mijn grote dank. Ik ben met een grote glimlach naar huis gereden en ik kan deze dealer dan ook van harte aanbevelen. Leonard en team van Content; " grazie mille " !
Storing Nissan qashqai ( start stop systeem)en netjes en snel verholpen. Telefoon gehad dat het onderdeel besteld moest worden, en binnen 1 dag opgelost. Nette service Content autogroep Tilburg.
Ik heb op 22-5-2021 een nieuwe auto gekocht (Kia picanto x-line) met een verkeerd verkooppraatje en er werd mij verteld dat het lane assist systeem (Active rijbaan functie) in deze uitvoering, (mocht ik een beroerte o.i.d. achter het stuur zou krijgen) deze auto automatisch tussen de lijnen zou blijven rijden, daarna (na waarschuwing) automatisch vaart zou minderen en de auto vanzelf tot stilstand zou komen met de alarmlichten aan. Dit gaf mij een dusdanig veilig gevoel en heb op basis van deze informatie de deal gesloten. Dit klopte achteraf totaal niet. Ik zou deze auto niet hebben gekocht op dat moment als ik de juiste informatie zou hebben ontvangen, en zou meer proefritten bij andere merken hebben ingepland. Ik kwam 14-6 weer bij de garage omdat er wat waarschuwingslampjes gingen branden en sprak toevallig een andere verkoper hierover. Deze gaf mij de totaal andere informatie over dit systeem waar ik dus behoorlijk overstuur van was. 15-6 ben ik weer terug gegaan en heb het gesprek met de betreffende verkoper (onrechtmatig verkregen bewijs) opgenomen en hij heeft gelukkig het boetekleed aangetrokken en alles bekent betreft zijn onkundig verkooppraatje. Ik heb hem om compensatie gevraagd, bv een set winterbanden met velgen. Hij gaf mij een tegenvoorstel voor een gratis beurtje wat ik als zeer beledigend opnam. Naderhand, toen ik de heer Meeuwissen belde en vertelde dat ik de intentie had om naar de advocaat te stappen, kwam hij met een goedkoper setje winterbanden en velgen aanzetten maar dan moest ik metéén akkoord geven. Dit heb ik geschrokken geaccepteerd omdat ik erg geïntimideerd werd door betreffende meneer. Ik heb voor ruim € 5000 aan gebakken lucht gekocht en dit is niet in verhouding met een setje winterbanden of andere onzin aanbiedingen/zoethoudertjes. Jammer dit!! Update: 16-6: inmiddels is het opgelost door de garage met de goede set velgen en winterbanden waar ik om had gevraagd.
Goedemorgen, wij zijn blij dat wij contact met u hebben opgenomen en dat e.e.a. nu naar tevredenheid is opgelost. We vertrouwen op een positieve langdurige relatie. Team Content Autogroep
Originele beoordeling
Ik heb op 22-5-2021 een nieuwe auto gekocht (Kia picanto x-line) met een verkeerd verkooppraatje en er werd mij verteld dat het lane assist systeem (Active rijbaan functie) in deze uitvoering, (mocht ik een beroerte o.i.d. achter het stuur zou krijgen) deze auto automatisch tussen de lijnen zou blijven rijden, daarna (na waarschuwing) automatisch vaart zou minderen en de auto vanzelf tot stilstand zou komen met de alarmlichten aan. Dit gaf mij een dusdanig veilig gevoel en heb op basis van deze informatie de deal gesloten. Dit klopte achteraf totaal niet. Ik zou deze auto niet hebben gekocht op dat moment als ik de juiste informatie zou hebben ontvangen, en zou meer proefritten bij andere merken hebben ingepland. Ik kwam 14-6 weer bij de garage omdat er wat waarschuwingslampjes gingen branden en sprak toevallig een andere verkoper hierover. Deze gaf mij de totaal andere informatie over dit systeem waar ik dus behoorlijk overstuur van was. 15-6 ben ik weer terug gegaan en heb het gesprek met de betreffende verkoper (onrechtmatig verkregen bewijs) opgenomen en hij heeft gelukkig het boetekleed aangetrokken en alles bekent betreft zijn onkundig verkooppraatje. Ik heb hem om compensatie gevraagd, bv een set winterbanden met velgen. Hij gaf mij een tegenvoorstel voor een gratis beurtje wat ik als zeer beledigend opnam. Naderhand, toen ik de heer Meeuwissen belde en vertelde dat ik de intentie had om naar de advocaat te stappen, kwam hij met een setje winterbanden en velgen aanzetten maar dan moest ik metéén akkoord geven. Dit heb ik geschrokken geaccepteerd omdat ik erg geïntimideerd werd door betreffende meneer. Ik heb voor ruim € 5000 aan gebakken lucht gekocht en dit is niet in verhouding met een setje winterbanden of andere onzin aanbiedingen/zoethoudertjes. Jammer dit!!
Goedemorgen, wij zijn blij dat wij contact met u hebben opgenomen en dat e.e.a. nu naar tevredenheid is opgelost. Team Content Autogroep
Sleche ontvangst. Toont desinteresse. Mis spontaniteit. In een modezaak krijg je meer aandacht.
Goede service en mooie producten... maar... grote kans dat uw vrouw via Facebook of Instagram door de verkoper zal worden lastiggevalle. Desalniettemin... Prima bedrijf...
2e pinksterdag een 2019 Jeep renegade gekocht bij content autogroep Den Bosch,vooral door de prettige en deskundige info van Leonard Pigmans besloten deze meteen te kopen (stond in Eindhoven) dinsdag contact opgenomen voor de aflevering omdat we deze graag snel bij ons op de oprit wilden hebben.......Leonard heeft toen echt hemel en aarde bewogen en de auto woensdag gelevert! (Hij moest hiervoor zelfs naar eindhoven komen) Kortom....geweldige service en vooral een deskundige en prettige verkoper! And last but not least.......een prachtige jeep renegade! CHAPEAU!!!
Geweldig Kom al jaren met veel plezier bij Content Jelle nogmaals bedankt
Na mijn ervaring van 2-10-20. wil ik nu toch ook iets recht zetten. eren wie eren toe komt. cijfer 10 is nu echt op zijn plaats. Mvg. Ruud
Vriendelijk en vakkundig personeel, goede service
Wij zijn goed geholpen, ik denk dat cijfer 10 genoeg zegt .
Bij het afleveren van de auto een kleine onvolkomenheid. Echter snel en adequaat opgelost door de Content Autogroep. Nu al weer een maandje genietend van mijn auto. Nissan Leaf, een aanrader!
WIST WAT IK WILDE MAAR HEEL GOED GEHOLPEN EEN GOED ADVIES EN AFHANDELING EN GOEDE INRUIL AANRADER AFHANDELING SUPER GR WIM
Weer naar tevredenheid geholpen, zelfs als gratis service de auto gewassen!
Half januari 2021 liep de garantie op mijn Giulia af. Ivm corona gevraagd of de termijn opgeschort kon worden. Was geen probleem. Deze week zijn enkele (kleine) mankementen vakkundig en onder volledige garantie hersteld. Ben zeer te spreken over deze prima service en de klantvriendelijkheid van Content Autogroep.
Vervanging van remblokken en remschijven van onze Picantor wilden ze 400 Euro voor hebben. Voor de vervanging van een gerafelde autogordel i.v.m. APK keuring wilden ze 500 Euro hebben. Ik heb deze reparaties niet laten uitvoeren omdat ik het te duur vondt en ben zelf aan de slag gegaan. Nieuwe ABS remblokken en remschijven kosten me 80 Euro en een uur montage tijd gebruikmakende van een simpele krik op de oprit. Vervanging van de gordelband koste me 60 Euro en 1 uur demontage / montage tijd. Natuurlijk kunnen de monteurs van Content dit allemaal nog veel sneller. Ik bespaarde dus 760 Euro met zo'n 2.5 uur werk wat Content waarschijnlijk in 1.5 uur kan doen. Ronduit ********** dus en dus absoluut ver van weg blijven.
Binnen gekomen voor een proefrit, naar buiten gelopen met een nieuwe auto. Heel erg klantvriendelijk en een super tevreden gevoel bij onze aankoop. Ik kan het iedereen aanraden om hier een nieuwe auto te kopen.
Ondanks deze “rare” tijd, uitstekend geholpen met onze keuze voor een nieuwe auto . Kia Stonic De naplaatsing van een trekhaak , kreeg een andere auto mee naar huis. De vraag of ik wilde dat de auto nog gewassen werd ( gratis) was helaas net gedaan door ons. Maar een prettige bijkomstigheid en zal ik zeker onthouden . We zijn erg tevreden over onze Stonic, prettige auto Met vriendelijke groet : Fam. coelen , Nuland
Goede service, geld terug door coulance kia erg netjes, maar moest lang wachten tot dat de auto klaar was. Aardige mensen.
In deze coronatijd met al zijn beperkingen,is het ons toch gelukt mede dankzij het betrokken personeel,een mooie Kia Picanto te kopen.
Fijn bedrijf. Personeel is vriendelijk en beleefd, als er een probleem is zijn ze altijd heel behulpzaam. Ben hier al meerdere keren geweest en ben zeker van plan om terug te komen als het weer nodig is.
ik heb een zeer positieve ervaring bij content autogroep den bosch de medewerkers hebben tenminste aandacht voor mij als klant waar maak je dat nog mee kortom vriendelijk en correct
Zeer betrokken en ervaren autoverkoper. Hij liet mij vrij in mijn keuze en wensen en probeerde me niets op te dringen. Nam alle tijd voor me en legde alles in begrijpbare taal uit. Ik ben super tevreden!
Al 9 nieuwe Kia s gekocht en altijd goed behandeld, en altijd een hoge inruil. Al 11 jaar klant en nog steeds dik tevreden. Momenteel 3 auto s in onderhoud Kia Rio Kia Picanto en een Hyundai I 20. Ga zo door jullie zijn de beste Kia Dealer van Brabant.
Ik kocht bij Content Autogroep een Seat Ibiza occasion met 6 maanden BOVAG garantie. Na 4 weken bleken de remmen en remschijven erg versleten te zijn en moesten worden vervangen. De kosten hiervan wilde Content Autogroep niet vergoeden ondanks dat ik extra had betaald voor een garantietermijn van 6 maanden. Toen ik zei dat ik hierover afspraken had gemaakt met de verkoper zeiden ze dat die persoon daar niet meer werkte en dat ze deze afspraken daarom niet konden verifiëren. Een groot stel ********** zijn het.