Toen ik thuis kwam zag ik dat ik 100 euro te weinig had afgerekend Ik heb contact op genomen om dit aan te geven er werd mij gevraagd de 100 euro over te maken en dat heb ik gedaan. Maar ik heb hierna niet meer gehoord een bedankje (in de vorm van een mailtje) voor mijn eerlijkheid had volgens mij wel op zijn plaats geweest. Gr Frank
Vriendelijk personeel dat ruim tijd voor je neemt.
Het is heel goed verlopen En ik ben zeer tevreden erover
wat bevreemdt is dit: er is een beurt nodig, je maakt een afspraak voor over 5 tot 6 werkdagen, de opmerkingen over het al of niet functioneren worden genoteerd. bij het ophalen blijkt dat enkel de beurt is gedaan, en dat er een extra afspraak gemaakt moet worden voor de overige opmerkingen
Gastvrij, vriendelijk en met duidelijke, deskundige uitleg ontvangen en behandeld.
Tot op heden prima
betrof groot onderhoud/APK + reparatie (waarvoor vervolgafspraak nodig). kosten groot onderhoud incl. \"bijkomende\" werkzaamheden vrij fors.
Perfect!
Afspraak, die +/- 45 min. zou duren, duurde één uur langer. Ik voelde al nattigheid, toen ze, bij het inplannen, twee uur reserveerden. Is het nu zo moeilijk om bij standaard reparaties je aan de tijd te houden. Ik ben twee maal bij jullie geweest, een maal ´s morgens om negen uur met de mededeling, dat ik er op kon wachten. Er bleek toch een leenauto gereserveerd te zijn. Om 15.00 uur kon ik hem ophalen. En nu dit weer. Klanten hebben misschien ook een geplande dagindeling.
Prettig en goed.
het omwisselen van de winterbanden met de zomerbanden duurde erg lang.
Een fantastische Kia dealer met deskundig en vriendelijk personeel. Ze informeren je zowel vooraf als achteraf wat ik ten zeerste waardeer.