Ben klant vanaf de eerste dag dat Content Autogroep het merk Kia ging voeren. Ben zeer tevreden over dit bedreijf
Zijn goed.
Zeer slecht. Zie mail aan klantencontact.
Ik had een aantal problemen met de Renegade opgegeven op geen hiervan heb ik een behoorlijk antwoord gekregen.
8
Goede klantenservice !!!!!
O
Kan ik heel kort over zijn goed
Heb tot nu toe goede ervaringen met Content Autogroep. Dingen die in eerste instantie niet goed liepen zijn keurig opgelost. Er is hier al telefonisch contact met mij opgenomen naar volle tevredenheid.
Heb tot nu toe goede ervaringen met Content Autogroep. Dingen die in eerste instantie niet goed liepen zijn keurig opgelost. Er is hier al telefonisch contact met mij opgenomen naar volle tevredenheid.
wel goede ervaringen. erg vriendelijk. helaas werd er op de dag van wegbrengen auto aangegeven dat er geen leenfietsen beschikbaar waren en dat deze al gereserveerd waren. Erg vervelend dat er niet van tevoren aangegeven wordt dat er een fiets gereserveerd moet worden. Ook heb ik nog steeds hetzelfde probleem met de blazer/airco. Deze stinkt nog steeds helaas. ik maak daar binnenkort nog een afspraak voor.
De service van de kia balie en onderhoudsafd. is prima! Voorbeeld : Bracht auto voor kleine beurt en gaf aan dat ik wat krassen op portier had. Zijn - als service- compleet weggewerkt! Mensen denken mee en zijn oplossingsgericht. Grote pluim