10

Zeer tevreden, vandaag nieuwe occasion opgehaald

Wij hebben 5 jaar geleden onze eerste auto bij Eric Mies gekocht. Ik ben in die 5 jaar altijd enorm tevreden gebleven over de service en qualiteit bij Content, alsmede de fijne contact momenten met Eric. Eric heeft ons de afgelopen weken geholpen met de zoektocht naar een andere occasion, door een veranderd wensenpakket. Vandaag hebben we deze nieuwe occasion kunnen ophalen, ik ben er erg blij mee! Eric bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden aankoop occasion

Bij content prettig geholpen door Eric Mies met de koop van een mazda 3. het was een mooi wagentje, wel jammer dat hij erg weinig voor mijn inruiler wou geven maar dat heeft mij niet weerhouden om de mazda te kopen. Eric bedankt voor de uitleg en de verzorging.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super bedrijf met uitstekende service

Ik raad content autogroep in Tilburg zeker aan. Ze hadden een Seat Leon staan waar ik in eerste instantie kwam kijken met de mogelijkheid om mijn huidige auto in te ruilen. Toen ik door Bryan Willems werd geholpen werd verliep alles meteen vlot en zeer persoonlijk. Naar een tijdje kwam er uit dat de inruil van mijn eigen auto niet mogelijk was. Bryan vond dit zelf ook erg vervelend en gaf aan dat als ik de auto zelf kon verkopen we er samen wel uit kwamen. Hierna heb ik mijn auto zelf verkocht en weer contact opgenomen met Bryan. Na een 2e bezoek en een testrit te hebben gemaakt zijn we er samen eens geworden over de prijs. Doordat mijn eigen auto al verkocht was en ik de auto dus snel geleverd moest worden werd er aan alle kanten meegedacht. Mocht de auto niet op tijd klaar zijn zou ik kosteloos een leen auto krijgen om toch mobiel te zijn. Uiteindelijk hebben de monteurs er alles aan gedaan om de auto op tijd klaar te krijgen. De auto stond er top bij de aflevering is alles heel leuk gegaan. Bryan nogmaals super bedankt voor de fijne service!

  • Aanbevelen? Ja
1

hier eindigt autoplezier

in Juni een Opel Astra uit 2015 met 64 dkm gekocht bij Content Den Bosch.3 maanden later begonnen de startproblemen.1e reparatie startmotor vervangen,terwijl de ANWB toen al aangaf dat de storing van electrische aard was,wat ik ook had aangegeven bij Content.2e startprobleem,2e reparatie,ANWB en ik bij Content,gaf aan dat het probleem wellicht in de kabelboom/stekker naar CPU zou zitten,iets anders "gerepareerd",3e en 4e reparatie gingen ook zoo,ik ,of ze kunnen het niet,of ze willen het niet oplossen ,hoe dan ook,ik ga nooit meer naar Content Autogroep

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechte afhandeling storing

Onze hyundai ioniq gaf een stroring aan het hybride systeem. Auto werd uitgelezen en code gewist (€50) Toen we de hoek om reden ging het lampje weer aan. Op de factuur stond dat er dan een vervolgafspraak moest worden gemaakt voor meerder uren. Dit kon pas 2 weken later, toen auto hele dag gebracht voor nader onderzoek. Bij ophalen blijkt dat er volledig uitmeten geen tijd was en dat dus nog niet duidelijk is wat het probleem precies is. ( €135) We kunnen wel een nieuwe afspraak inplannen voor langdurig onderzoek , waarschijnlijk moeten er dan dure onderdelen zoals batterij vervangen worden. Kan €6000 gaan kosten. Valt niet onder de garantie als auto niet altijd voor onderhoud bij hyundai is geweest wordt gezegd. We hebben nog geen vervolgafspraak gepland.

  • Aanbevelen? Nee
10

Dik tevreden

Je word netjes en snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geregeld

Meedenkend en realistisch.

  • Aanbevelen? Ja
7

Import auto

Drie jaar geleden een import Mazda CX-5 gekocht bij Content in Eindhoven. Proefrit maken kon pas als de koop gesloten was. Mooie auto, goede prijs. Altijd tevreden geweest met de auto, maar tijdens gesprekken bij andere garages voor inruil naar een nieuwere auto bleek dat er op de auto een rode vlag zat vanwege een erg lage BPM die betaald is bij de invoer. Volgens de garage kan dit duiden op een import van een schade auto waardoor de BPM gedrukt wordt. De schade wordt daarna hersteld. Let wel, dit kan nog steeds een mooie en fijne auto opleveren, maar dit is voor een consument bijna niet vooraf te herkennen. Tijdens het verkoopgesprek van de Mazda bij de Content groep is destijds niet naar voren gekomen dat het een schade auto betrof. Intussen heb ik contact gehad met Dhr Driessen van de Content Autogroep. Dit was een fijn en correct gesprek en hij verzekerde mij dat de Mazda géén schadeauto is geweest bij de import. Waardoor de BPM erg laag is geweest en waarom de auto in de databases 'gevlagd' was, was niet helemaal duidelijk te krijgen. Mijn advies is dus om op te letten bij het kopen van een import auto. Doe een gegrond onderzoek en stel gerichte vragen aan de verkoper! Vraag voor 10 euro een kentekencheck op en bekijk de BPM waardes. In de tabel staat de BPM vergeleken met soortgelijke modellen van hetzelfde bouwjaar. Het feit dat een import auto in de systemen 'gevlagd' is kan bij andere garages terecht of onterecht ertoe leiden om een lagere inruilprijs te geven. Als laatste wil ik de waardering meegeven dat de Content Autogroep in de persoon van Dhr Driessen dit snel en netjes heeft toegelicht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een absolute aanrader bij de aanschaf van een auto !

Enkele weken geleden hebben wij onze nieuwe auto gekocht bij Content Autogroep te Eindhoven. Daarbij werden we uitstekend geadviseerd en geholpen door Sven v.d. Schans. Zijn klantvriendelijkheid en kennis van de auto's is overtuigend, maar zeker ook prettig. Hij is niet opdringerig en weet alle vragen op een deskundige en duidelijke manier te beantwoorden. Zijn begeleiding bij de aankoop van onze auto en de manier waarop hij ook aan de aftersales inhoud geeft heeft ons zeer CONTENT gemaakt. Duidelijke een medewerker waar je zuinig op moet zijn !! Wij kunnen de Content Autogroep, maar zeker ook Sven bij iedereen van harte aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Waardeloos bedrijf wat afspraken niet nakomt en niet reageert

toch maar eens een review schrijven over hoe je behandeld word bij Content autogroep eindhoven. na contact te hebben gezocht met content groep eindhoven en na een antwoord dat nergens op slaat en niet onderbouwd is met kia nederland contact gezocht over krassen in de lak. bij de dealer zegt de balie medewerker, komt door bosjes waar je tegen aan gereden hebt, na drie minuten werd het de wasstraat, maar de krasjes zitten alleen op de deuren dus waarom niet de hele auto? kon de beste man geen antwoord op geven, ik vroeg wat kost poetsen, hij gaat naar de werkplaats en komt terug met antwoord dat kost €1200,00, ik kijk hem aan en vroeg of hij hem ging spuiten, de beste man snapte de prijs ook niet. dus kon alleen klacht indienen bij kia nederland, zo gezegd zo gedaan. Na wat mail verkeer met Kia Nederland zegt Kia dat er een hardheid en dikt meting- gedaan met worden En plots word ik nog dezelfde dag door Ralf van content gebeld, en alle kosten voor meting komen voor mijn rekening als ik er een zaak van maak en hun gelijk hebben waarop ik zeg ik wil gewoon goed behandeld worden niet afgewimpeld worden. er word een afspraak gemaakt bij hun schade bedrijf en expert voor de metingen en daarna moet ik weer contact opnemen met ralf. advies van schade expert is contentgroep moet de auto gewoon polijsten en poetsen uit coulance. want de auto heeft nog nooit poets gezien. gebeld met Ralf, hij is er niet bericht word achter gelaten , belt niet terug, bel week later weer zelf en nu zegt hij maak een afspraak bij voor poetsbeurt, ik bel Theo, hij zegt ik doe alleen de deuren polijsten poetsen doe ik niet, kan ik niet hier, hij zal contact opnemen met ralf, dat content poetst want anders heeft het geen zin, en sindsdien weer niets vernomen. ben benieuwd of er nu wel gereageerd word. had gedacht dat ik bij een goed bedrijf een nieuwe EV6 had gekocht maar alles behalve dat is waar. zou willen dat ik al het hele verhaal kon plaatsen maar gaat niet van wege maximaal karakters.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slecht

Op 05/05/2023 een Fiat Tipo bij Eric Mies gekocht Goed kunnen handelen met inruil e.d. De auto heeft zelfs nog fafrieksgarantie dus dat zit wel goed dacht ik. Bij bezichtiging bleek het slot kofferbak uitgeleend aan een iemand met een kapot slot had. Geen probleem dat wordt hersteld. Op 27/06 auto kunnen ophalen Op 30/06 slot wederom kapot , kon de klep niet meer open en op 31/06 Eric gebeld. Ga ik regelen zij hij , geef het door de receptie neemt contact op. Op 02/07 zelf maar gaan bellen , het slot moest toch gerepareerd worden ( kofferbak hard nodig ivm rollator ) De chef monteur gaf aan geen tijd te hebben en moest wachten tot eind augustus. Na een hoop gepraat kon de auto op 15/07 gebracht worden voor reperatie De afspraak was dat ik ook vervangend vervoer zou krijgen Bij het brengen was de vervangende auto er niet en kreeg een andere Dezelfde dag belde ze op dat ze geen tijd hadden gehad de auto te repareren en of het morgen kon Geen probleem ik heb immers vervangend vervoer De volgende dag auto ophalen , ze konden hem niet maken want er was een schip die moest vervangen en besteld worden Ok wanneer ?? Eind augustus ivm gebrek aan personeel, en of ik even €144.85 wilde betalen voor de leenauto Dacht ik niet , is toch garantie??? Na lang praten een beetje ruzie hoefde ik niet te betalen en kon de auto op 4 juli de auto worden gebracht voor de reperatie om 9 uur Op 3 juli eerst contact gehad ivm de onderdelen die er ook echt zouden zijn zodat ik vanuit Venlo niet voor niets zou komen Ok alles in orde. Tot morgen 10 uur ivm de afstand zou dat goed zijn , ik kon er op wachten. Om 11.30 belde de garage dat de afspraak niet kon door gaan omdat ze een dubbele afspraak hadden staan Toen ben ik ontploft Je regelt maar iets , ik ben er gewoon om 10 uur. De auto ten einde toch op die dag gerepareerd De conclusie is De service is slecht De communicatie is slecht Kortom de naam van het bedrijf is deze naam niet waard Peter

  • Aanbevelen? Nee
10

KIA NIRO EV

Vandaag onze nieuwe KIA NIRO EV opgehaald bij Content den Bosch. Wij zijn uitermate te spreken over de uitleg van Jacques tijdens de aflevering. Alle functies werden duidelijk en helder uitgelegd. Het hele aankoop proces is vlekkeloos verlopen ondanks het lange wachten van 10 maanden, van aankoop tot aflevering. We werden altijd goed te woord gestaan als we hierover vragen hadden. We hopen dan ook op vele jaren rijplezier in onze KIA NERO EV.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Armon & Dennis waren heel vriendelijk. Armon heeft ons erg goed ondersteund in ons aankoop van de Mazda CX-30!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Goed geholpen door enthousiaste verkoper Eric Mies bij aanschaf van een gebruikte Mazda CX-3 in de vestiging in Eindhoven. Denkt mee en blijft actief betrokken. Alle afspraken zijn nagekomen en vanuit mij nergens iets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden!

Altijd vriendelijk, klantgericht en super service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend bedrijf!

Wij hebben afgelopen dinsdag 16 -05-2023 onze nieuwe Kia Niro EV opgehaald bij de Content Autogroep Tilburg. Wij zijn daar heel erg goed geholpen door verkoopadviseur Bryan Willems. Vanaf de dag dat we de auto besteld hebben tot de aflevering van de auto is alles heel goed verlopen. Bryan is een vakbekwame verkoper. Heel vriendelijk en doet zijn uiterste best . Van ons krijgt hij een dikke 10! Bryan ga zo door , dan komen er nog heel veel klanten tevreden bij jou een auto kopen. De auto bevalt heel erg goed. Degelijke wagen. Fantastisch. Groetjes van Corne en Yvonne Broeders.

  • Aanbevelen? Ja
1

zeer slecht

mijn ervaring met content is zeer slecht dan is het nog zacht uitgedrukt.als je komt als klant voor een auto zeer vriendelijk,maar zijn er problemen sturen ze je van kastje naar de muur. dus met andere ,het zal wel.dan zijn ze niet meer zo vriendelijk. vooral als je nog garantie heb.dan kost het hun geld.ben al een jaar bezig voor dat het opgelost word.maar nog steeds niet

  • Aanbevelen? Nee
1

Al eerder review geschreven omtrent slechte service

Vorige review was in mei 2022. Totaal niet te spreken over de service van dit bedrijf... Ze hadden van alles vernieuwd aan de auto en ook de distributieriem maar nergens in de documentatie van de auto terug te vinden of dmv sticker onder de motorkap Onze fiat panda die wij destijds hebben gekocht was toe aan een onderhoudsbeurt. Bougie van cilinder 3 was dicht gekit met soort van dum dum Vervolgens startproblemen.... Bleek dat ze de injector van cilinder 4 hadden gelijmd Onbegrijpelijk dat een garage die zeggen dat ze zo goed zijn zaken op deze manier oplossen... Inmiddels zelf hetgeen gerepareerd... Koop nooit meer een auto bij content... Met 1 woord schandalig.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk en klantgericht

Ik rij nu inmiddels 3 weken in de Kia Niro die we hebben gekocht bij Content. Wij zijn erg tevreden over Content en met name goed geholpen door Eric Mies. Heel vriendelijk, geduldig, alle vragen beantwoorden, verstand van zaken en altijd direct een mailtje of telefoontje terug bij vragen. Ik heb er alle vertrouwen in dat we ook bij de service en onderhoudsbeurten goede service krijgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super!

Super klantvriendelijk. Een bedrijf waar we al 22 jaar komen. Hele fijne verkopers die altijd met je meedenken

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig, professioneel, attent, helpend, vriendelijk

Super geholpen, ik heb mijn banden nog nooit gecontroleerd op bandenspanning. Super geholpen bij lichte paniek, door gewoon na reclameman zelf even banden spanning controleren. Kia mensen, altijd vriendelijk en inderdaad super garantie

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles goed geregeld

Met aandacht voor de klant.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Wij hebben bij Content autogroep vestiging Tilburg een nieuwe Nissan Juke gekocht en tevens onze oude auto ingeruild , met Bryan Willems de verkoop adviseur hadden wij een gezellig en ontspannen gesprek , hij nam uitgebreid de tijd voor ons, en gaf ons goede uitleg over de auto maar ook de zaken daar om heen. de auto werd keurig afgeleverd en Bryan nam uitgebreid de tijd om ons alle functies uit te leggen. kortom een prima ervaring bij Content Autogroep .

  • Aanbevelen? Ja
10

Een garagebedrijf waar iedere klant met respect behandeld wordt

Komen al jaren bij KIA, auto content groep. Naast altijd zeer vriendelijk en respectvol geholpen te worden, denken de medewerkers op een positieve wijze mee. Geen onnodige kosten, wat nodig is wordt keurig uitgevoerd en zijn er onverwachte kosten, wordt je daarover gebeld. In goed overleg beslist de klant of de reparatie al dan niet uitgevoerd wordt. Eerlijke en oprechte adviezen iets waar vele dealers een voorbeeld aan kunnen nemen. We zeggen dan ook wij zijn heel content met de betrouwbare service van content!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden over filiaal Den Bosch!

Uitstekende service en vriendelijke medewerkers. Vanaf het eerste contact ben ik erg goed geholpen en is er met me meegedacht. Afspraken zijn nagekomen en ze hebben zeker een stap extra gezet om hun service aan te passen op mijn situatie. Ik ben erg tevreden, met extra dank aan Leonard

  • Aanbevelen? Ja