2 jaar geleden ging ik met een klacht van een slecht werkende airco die tevens "herrie" maakte naar de Hyundai dealer in Tilburg. Auto betreft een Tucson uit 2007. Diagnose, pomp vervangen, kosten 1000 euro. Dit vervolgens gedaan maar het geluid was nog steeds aanwezig. Resoneren van de motor bij het aanslaan en sissen. Eerste keer terug gaf men aan dat dit geluid normaal was en dat het een ander soort geluid was als eerst. Lariekoek want het geluid was identiek. Maar goed, op goed vertrouwen doorgereden. Echter de werking was nog steeds slecht. Viel steeds weg en koelde niet. Tweede keer terug en kreeg toen te horen dat de sensor waarschijnlijk kapot is. Kosten 1000-1500e. Dit vond ik te veel dus niet gedaan. Na 2 jaar met een slechte airco te hebben gereden toch naar een andere dealer geweest. Diagnose, airco was gewoon helemaal leeg. Vandaar het geluid en sissen. Vervolgens is deze gevuld, kosten 50 euro. Herrie is weg, sissen is weg en airco werkt weer perfect. Ik sta perplex dat men dit niet heeft geconstateerd bij Content. Ze zijn na overname al enorm in (onderhoud) prijs gestegen maar dat men zo een "simpele" klacht niet heeft kunnen herkennen zegt wat over het vakmanschap en service. Enorm teleurgesteld en mijn vertrouwen in dit bedrijf is verdwenen. Erg jammen wat voor de overname door Content was het een erg goed bedrijf.
Keurig band vervangen, en zelfs de auto gewassen!
Mijn auto bij Content Tilburg aangeschaft. Ben op een zeer vriendelijke, aangename en persoonlijke manier geholpen door Sven. In eerste instantie konden wij niet over de inruilwaarde van mijn Hyundai, deze zou naar de autohandel gaan, niet eens worden. Met een goed advies naar huis gegaan maar binnen 45 minuten belde Sven met een beter bod van een autohandelaar voor mijn auto. Meteen de Hyundai Bayon gekocht. De aflevering werd later gedaan door de zeer vriendelijke Menno, dit na een telefoontje van Sven of ik hier mee akkoord ging. Heren, blijf zo omgaan met aspirant kopers!
We zijn in Eindhoven heel goed geholpen door Eric Huijben, echt een meedenker en zet een stapje extra voor z’n klanten. De auto is netjes afgeleverd, we zijn er erg blij mee.
Ik had gezien op hun eigen website dat een grote beurt na 4 jaar en 20000 km 290 euro zou kosten het was zonder gekke dingen 694 euro , beetje beetje belachelijk toch
Heb bij Content Eindhoven op 5 maart 2025 een Kia Niro gekocht twv 31750 euro. de verkoper die mij hielp was Xxxxx. Auto beken en er was een kleine beschadiging aan de rechter voorportier, dit zou geen probleem zijn en zou netjes worden hersteld. Tijdens het onderhandelen viel er niet te praten over de prijs , was namelijk de meeneem prijs. Wel kon de verkoper nog wel wat doen aan het afleverpakket van 795 euro. Na wat onderhandelen deed hij 495 euro er vanaf waardoor de koop gesloten werd. Ik kon mijn auto 20 maart ophalen en zou hij puntgaaf gepoetst klaar staan. Dus 20 maart vanuit Bergen op Zoom naar Eindhoven om mijn auto op te halen. Auto stond buiten niet schoon en niets gedaan aan de handgreep van het voorportier. Tijdens de uitleg rit met de verkoper ondekte mijn vrouw een verdroogde sinasappel in de auto waaruit blijkt dat er NIET gepoetst was waar ik dus wel 795-495 is 300 euro voor heeft betaald. De rechter voorportier handgreep zou hij wel even inorde maken,hij liep om een witte lakstift en smeerder de beschadiging in met deze witte lak terwijl de kleur van de auto parelmoer is. Auto meegenomen en thuis zelf de auto gewassen en binnenkant gereinigd,je wil toch trots zijn op je auto tov familie en vrienden! Tijdens het poetsen van mijn auto ondekte ik een gescheurde portierrubber. Klacht van niet poetsen,handgreep en kapotte rubber gemeld bij Content. Na 10 dagen kwam er reactie of ik naar Eindhoven kon komen voor een grondige poetsbeurt van mijn auto. Ik vertelde die mevrouw van Content dat ik al een nieuwe rubber had besteld en een afspraak had bij een schade herstelbedrijf voor de handgreep en dat ik de auto zelf maar had gepoetst. Daarop zij Petra ,,stuur de factuur maar op'',dit heb ik gedaan rubber 59,euro en greep spuiten 453 euro. Wat ik al verwachte.... rubber wel ,spuiten van handgreep word niet vergoed. Voorstel van mij 150 euro spuiten en 150euro poetsen.Maar helaas afgewezen door XXXX mij zien ze er NOOIT meer NIET CONTENT!!!!!
Ondanks dat het altijd geld kost, kom ik graag in de werkplaats. Gezellig en altijd tijd voor een praatje. Ze zijn eerlijk over wat er moet gebeuren.
Opnieuw weer een zeer goede ervaring met KIA Den Bosch. Aardige mensen, heldere communicatie, netjes en mee denkend! Keep the good work going.
Complimenten voor de dames en heren die zich hier inzetten voor de (Kia) klant. Altijd netjes en verzorgd.
Mijn Kia Picanto viel uit, dus ANWB erbij, bleek de accu niet meer goed te zijn. Kon er een nieuwe inzetten voor €170,00 en 3 jaar garantie. Maar hij had hem niet bij. Dus naar de garage. Daar hebben ze een onderzoek gedaan van €66,00 en kwamen tot de zelfde conclusie, nieuwe accu. Na een uur was hij klaar. Toen kwam de rekening, waar hij nadat ik hem erop had gewezen dat ik het onderzoek niet had gevraagd €66.00 vanaf gehaald. Er bleef een bedrag over van €389.00 voor de accu met 2 jaar garantie. Dat is meer dan het dubbele. Vandaag 10 garages gebeld er was er geen 1 boven de €200.00. Ik voel me echt opgelicht!!! Ben een alleenstaande vrouw zonder verstand van auto's. Koop daar nooit geen auto meer.
Staan voor je klaar en geven goed advies.
Geweldige service!!
Goed geholpen en heel blij met de nieuwe auto!
Ik heb mijn auto elders gekocht, maar altijd onderhoud bij deze garage gehad. Nu ik een probleem met mijn auto heb wordt er gezegd, tja je hebt deze auto nooit bij ons gekocht. Daar verdienen we niets aan. Toen ik zij dat ik de auto wilde gaan ruilen (dit is een hoger segment auto, maar 3 jaar oud!), zeiden ze oh… maar dan is het een heel ander verhaal! Ofwel totaal onbetrouwbaar
Goed
Terugrijdend vanuit Son naar Eindhoven hoorde ik een schavend geluid met meteen de mededeling op het scherm dat bezoek aan de garage noodzakelijk was. Ik besloot om direct naar Content Eindhoven te gaan (waar mijn Hyundai Tucson ook vandaan komt). Daar aangekomen heb ik het probleem uitgelegd aan Dominique waarna intern bij Content actie is ondernomen om een analyse te kunnen maken en een planning van de reparatie. Na ongeveer een uur (nogmaals, ik ben onaangekondigd binnen gegaan) kwam de mededeling dat het benodigde onderdeel besteld diende te worden en dat de reparatietijd ongeveer tien dagen in beslag zou kunnen nemen (afhankelijk van op voorraad zijnde onderdelen). Er is meteen een auto geregeld zodat ik in ieder geval thuis kon komen (een service auto van Content). Ik heb de dag erna telefonisch gesproken met Hans om de auto terug te brengen en een afspraak gemaakt voor een vervangende auto, een andere dan se service auto. Ook deze stond de volgende dag (een vrijdag) netjes klaar bij Content. Gelukkig waren de benodigde onderdelen op voorraad en was de auto na het betreffende weekend al weer klaar. Bedankt voor het snelle regelen en de snelle reparatie.
In december 2023 kocht ik mijn Kia Sportage bij Content Autogroep te Eindhoven. Buiten het feit dat ik blij ben met deze Sportage wil ik graag benadrukken dat de heer Martijn Theunissen in zijn rol als verkoper alle complimenten verdient. Hij beperkt zijn rol niet louter tot verkoper, doch plaatst zich ook als adviseur en in het denken van de klant/koper. Wat standaard een verkoopgesprek wordt genoemd, ontplooide zich tot een adviesgesprek waarin ik als klant mij bijzonder in kon vinden. Zo viel mij onder meer op dat hij mij adviseerde de gril geheel zwart glanzend te laten spuiten; “Dit komt veel mooier en sportiever naar voren!”. Dat klopt concludeerde ik en heb daar achteraf absoluut geen spijt van. Ook na de verkoop kan ik volledig een beroep op hem doen voor toelichting op vragen met betrekking tot de handleiding. Als ik een punt moet geven voor het klanttevredenheidsonderzoek dan kom ik uit op “zeer tevreden”, ofwel mijn waardering voor dhr Martijn Theunissen is een 10 ! Ben van den Berg Veldhoven.
Ik doe al pl. min. 30 jaar lang tot volle tevredenheid zaken met Content Autogroep in Tilburg (voorheen Denissen). Ik heb ze er in al die jaren nooit op kunnen betrappen dat me op de een of andere manier een loer gedraaid werd. Na veel wikken en wegen (had oorspronkelijk een andere auto op het oog) heb ik onlangs bij hun een Kia Niro 1.6 GDI Hybrid aangeschaft en ben daarbij uitvoerig geadviseerd door de heer Leijten. Wederom door hem vakkundig voorgelicht: hij windt er geen doekjes omheen, eerlijkheid en transparantie ten top! Als kers op de taart werd er ter plaatse een min of meer diep krasje in de lak op professionele wijze weggewerkt. Goed bezig: zo hou je klanten!
Op een regenachtige zaterdag zijn we in de autowijk te Eindhoven naar auto's gaan kijken. Zo kwamen we ook bij Content Eindhoven terecht. Heel spontaan kwamen wij in gesprek met Eric Mies. Eric is een gewone man; hij kan zich dus goed verplaatsen in de gewone man en komt welgemeend over. Wat me opviel bij content is dat er geen flitsende jonge aapjes rondlopen in een te groot pak met te mooie schoenen met nauwelijks levenservaring. De het voelde goed. Dat geeft vertrouwen. Auto is inmiddels picobello afgeleverd.
We zijn geholpen door Eric Mies. Vandaag konden we onze auto ophalen. In de auto zaten bij de proefrit een paar deukjes, deze waren bij het ophalen eruit gehaald zonder dat we er om gevraagd hadden. Dat was echt super. Verder is Eric Mies ook een fijne, aardige verkoper.
Geweldig deze Martijn Theunissen. De eerste indruk is al zo goed want hij luistert en luistert wat je koopwensen zijn. Daarna komt hij dan met heel relevante en deskundige aankoopsuggesties. Daar komt hij heel betrouwbaar over want hij vertelt geen doorzichtige verkooptrucjes maar sluit in zijn advies aan bij mijn koopwens. Een perfecte "antenne" zoals hij met mij als klant omging bij de koop van de Sportage. Ook na de koopdatum is hij alert en belangstellend en biedt ook aan nog eens langs te komen als de zoektocht met de knopjes en keuzes vragen oproept. Kortom een deskundige en sympathieke verkoper. Ben Jamry, Best 18-1-2024
We komen al lang bij de Content Autogroep (al bijna achttien jaar). Vaak kopen we er niet een nieuwe auto, want ze gaan lang mee. De service en het onderhoud zijn uitstekend. De afgelopen tien jaar was de jaarlijkse onderhoudsbeurt voldoende. Op een klein mankement na, dat binnen de garantie snel werd opgelost. Je krijgt eerlijke adviezen en een leen-fiets, elektrisch of gewoon trappen, bij een onderhoudsbeurt. Toch komt er een moment dat je een nieuwe auto nodig hebt. Ook dan heeft Content een antwoord. Dankzij hun uitstekende verkoopteam. Martijn is een verkoper waarover we bijzonder tevreden zijn. In tien jaar veranderen auto’s veel. Voor een leek is dat allemaal niet te volgen. Alles kan, maar wat wil je? Daarmee begint het gesprek: “Wat wil je?”. Geduldig luisterend naar onze interesses, komt hij met passende voorstellen. Hij legt de voor- en nadelen uit van de bepaalde modellen. Het duizelt ons af en toe: Hybride, elektrisch, plug-in. Hij weet hoe de auto’s bediend moeten worden. Want ja, een contactsleuteltje is wel heel ouderwets. Dat gaat tegenwoordig heel anders. Stuurverwarming is comfortabel, als je het tijdig uitzet. En dan moet je wel het knopje weten te vinden... Martijn blijft luisteren en legt alles geduldig uit. Hij laat ons alle ruimte, dringt niet aan op een verkoop. De combinatie van luisteren naar klantwensen, vakkennis en ruimte geven is bij aankoop van een auto voor ons erg belangrijk. Dankzij Martijn Theunissen was het een plezier om wederom een auto bij Content te kopen.
Voor het eerst een nieuwe leaseauto besteld en opgehaald bij KIA Tilburg. Geweldig geholpen door Bryan Willems. Leuke vent , feeling voor klantencontact, duidelijke uitleg. Je voelt je meteen op je gemak bij hem. Vooral de aflevering van de auto en de cola zero en de door mij meegenomen worstenbroodjes vormden een erg gezellig moment. Dus complimenten aan Bryan en de groetjes van Esther en mij.
Bij Content Autogroep in Tilburg een mooie gebruikte Kia E Niro gekocht. Hierbij geholpen door verkoper Bryan Willems. Deze heeft het proces ondanks wat opstart perikelen toch in goede banen weten te leiden, waardoor ik uiteindelijk als tevreden klant de deur uitging. Van harte aanbevolen dus!
Wij hebben inmiddels twee auto's bij Content autogroep gekocht. Beide keren zijn we geholpen door Erik Mies. We hebben een super goede service gehad en Erik denkt echt mee in oplossingen op maat. Onze volgende auto komt zeker ook weer bij Content vandaan.