Meteen super goed geholpen, snelle service !

Verkoper die mij na enige weken niet meer kent.

Hyundai Kona gekocht. Leuke verkoper maar... als ik hem na 4 weken weer zie kent hij me niet meer. Vandaag bandenwissel. De sleutel van de anti diefstalbauten Nergens te vinden. Gebeld. Moeten daar en daar liggen zegt verkoper Sander uit Tilburg. Wanneer ik uitleg dat ze echt nergens te vinden zijn werd mijnheer Sander onbeleefd. Geen excuses gekregen. Nooit geen auto bij Content meer. Ik ben echt boos.

Afknapper

Als zeer serieuze geïnteresseerde van een Kia EV6zijn wij afgeknapt door de benadering en deskundigheid van de aanwezige verkoper. Hij kon niets, wilde niets, en wist niets. Lijkt wel of ze bij Kia Tilburg geen EV6 willen verkopen. Wij waren al voor 80% over de streep. Ze zitten niet op een in te ruilen auto te wachten lijkt het. Jammer, maar wel een rare ervaring.

Goedemiddag, Wij hebben uw review gelezen en wij betreuren het zeer dat u deze ervaring heeft gehad. Wij willen graag met u in contact komen. Wij hebben u een mail gestuurd en wij hopen dat u hierop reageert. Met vriendelijke groet, Content Autogroep

Heel goed en professioneel geholpen

We hebben 28 oktober mijn nieuwe auto opgehaald. We zijn door Brian Willems geholpen. We hebben een lekkere cappuccino aangeboden gekregen en hebben alles goed doorgenomen en ontzettend goed geholpen. Bedankt voor de goede service

In zeer korte tijd goed geholpen door de verkoper van Content Autogroep Den Bosch. Complimenten. Nam ook echt de tijd voor me en mijn vragen.

Geweldige service

Dankzij Sven hebben we de auto kunnen leasen doe we graag wilden hebben. Fijne service en nu heel blij met onze nieuwe E-Kona.

Prima service!

Vorige week -zonder afspraak - even langs geweest met een sleutelprobleem (afstandsbediening) van onze Fiat Ducato camperbus. Meteen geholpen; euvel ook meteen verholpen door een zeer deskundige medewerker! En dat niet alleen, het was ook nog een heel aardige, klantvriendelijke man. Wat een service! Dank je wel!

Perfecte hulp op zaterdagmorgen!

Zaterdagmorgen 9 oktober ging ik met vrienden in mijn Fiat voor een langweekend naar Duitsland toen nabij Den Bosch het oranjelampje (motorblokje) ging branden en de tekst “Defect motor) verscheen. Naar automobielgroep Content gereden. Ondanks dat op zaterdag geen diagnoseonderzoek wordt uitgevoerd heeft de monteur de computer uitgelezen. De motor liep keurig en gaf alleen temperatuurverschil in koelvloeistof aan. Monteur mocht verder niet sleutelen maar vermoedelijk niet goed werkende sensor of zelfs luchtbel kon oorzaak. Halverwege vakantie viel temperatuurmeter uit. Tijdens thuisreis deed meter het weer en doofde het oranje lampje. Ga het nu ik thuis ben na laten kijken. Onze complimenten voor uw monteur -vakman!!- en dat op zaterdagmorgen zonder kosten in rekening te brengen. !!!!!!

Balie medewerker slechte info

Tot 2 x toe verteld de balie medewerker foute info eerst over tank klep daarna over update van het navigatie systeem.

uitstekende aflevering van nieuwe Hyndai Kona Electric

Enthousiaste ontvangst, goede uitleg van de meest gebruikte opties, goede afwikkeling met oog voor de klant. Fijne beleving dat de nieuwe Kona vanuit de showroom wordt gepresenteerd en later naar buiten wordt gereden. Er wordt tijd genomen voor de aflevering.

Contentautogroep is een uitstekend bedrijf en zijn uitstekend geholpen met de keuze bij een auto die bij ons past. In een woord TOP!!

Zeer tevreden.

Goed ontvangen. De verkopers nemen de tijd voor je. Valt goed zaken mee te doen. En een super uitleg over de auto gehad bij aflevering. Zeker een aanrader.

Wordt altijd goed geholpen

Kom al jaren bij de fiat dealer in Den Bosch. Wordt goed geholpen door de werkplaats ende monteurs. Koplamp was kapot en werd direct weer gemaakt door Maurice.

Geweldig!!

Mijn eerste bezoek aan de fiatdealer van Content Autogroep was buitengewoon goed. De klantvriendelijkheid van medewerkers is geweldig. Ik voelde me daar zeer op mijn gemak. Ik was daar omdat er een mankementje aan mijn auto was wat direct en kosteloos werd verholpen. Topservice!!!

Netjes ontvangen

Heel tevreden we zijn in den Bosch aangekomen om te kijken naar n andere auto eerst nog gekeken op de website en ja de auto waar we meer van willen weten .bij binnenkomst eerst wat rond gekeken keuze is reuze de verkoper Ronald van de B kwam en hielp ons verder na n bakkie koffie en goed gesprek en onderhandelen en daarna proefrit van drie kwartier mogen we dinsdag de auto op gaan halen .

Aankoop goed nazorg kut

Na aankoop van de auto zouden er nog wat puntjes aangepakt worden . Deze zouden bij oplevering gedaan zijn, maar er bleek dat er nog wat schade gemaakt was tijdens de reparatie. Dat kan natuurlijk altijd gebeuren en dit zou opgelost worden na onze vakantie. Ze waren nog een klein puntje voor vergeten en de poetsbeurt is denk ik door een blinde gedaan of maar halve bak. Het vuil zat nog tussen het schuifraam en de noten en dennentakken liggen nog onder de motorkap. Na nu een week bezig te zijn om een vervolgafspraak te maken/plannen ,en ze mij al 3x zouden terug bellen nog steeds niks gehoord. Dus de nazorg is gewoon ruk zeg maar. Dus vandaar deze negatieve beoordeling.

Gedrevenheid tot vinden

Medewerker van onderdelen magazijn van content hyundai is gelukkig voor de vakantie nog aan een sleutel voor de dakdrager kunnen komen. Topper en een volhouder. Tot binnenkort voor meer spullen.

Goede ervanring

We hebben vandaag een auto gekocht. De verkoper Erik m was zeer vriendelijk en heeft kennis van zaken. Bij aankomst stond de auto netjes klaar en was gereserveerd voor ons omdanks dat er veel meer intressen naar was. Na een goed gesprek en een proefrit hebben wij de auto gekocht.

Goede service! Eerlijk en betrouwbaar. 1 velg werd nog gratis meegespoten naast de andere velg waarvan ik de schade bij de occasion wel had gezien.

Perfect opgevangen en super goed geholpen

In maart 2021 kocht ik mijn eerste auto bij Content Autogroep Eindhoven. Verkoopadviseur vd Wal heeft maandenlang op verzoek zijn ogen uitgekeken naar een occasion die voldeed aan al mijn eisen en daarbij ook nog paste binnen het budget. Vervolgens zijn op verzoek de velgen nog extra netjes opgepoetst en is mijn auto keurig afgeleverd. Alleen daarvoor ontvangt Content Autogroep al een 10! In mei 2021 kreeg in voor de deur bij Content Autogroep Den Bosch een ongeluk. Natuurlijk was ik redelijk in paniek want mijn 'net nieuwe' auto zat in elkaar. Ik ben in de vestiging in Den Bosch naar binnen gelopen waar ik vervolgens heel erg fijn ben opgevangen door de medewerkers aan de balie. Meneer Free en meneer van Vark hebben mij gerust gesteld (niet makkelijk) en geholpen bij het invullen van de schadeformulieren. Daarna is mijn auto binnen vijf werkdagen met een volledig nieuwe voorkant (en inhoud) weer netjes aan mij terug overhandigd zonder dat ik hier verder nog enige werkzaamheden aan heb moeten verrichten, dus ook Content Autogroep Den Bosch krijgt van mij een dikke 10! SUPER BEDANKT

Goede en nette service.

Grootte reparatie uitgevoerd aan Mazda CX5, nagenoeg correcte prijsopgave van te voren en goed op de hoogte gehouden van reparatie traject. Auto netjes schoon opgeleverd.

Geweldig geholpen!

Als bezitter van een fiat punto evo, kwam ik bij toeval in Eindhoven bij de fiatdealer Content uit . In de regio Venlo waar ik vandaan kom is helaas geen fiatdealer meer aanwezig. Ik kwam voor een set pedaalrubbers , deze waren echter niet zo gemakkelijk te vinden in het systeem. Maar door de medewerker werd er alles aan gedaan om de juiste rubbers te vinden wat ook uiteindelijk gelukt is! Hulde voor deze medewerker die niet zo gemakkelijk opgaf!!! Iemand anders had denk ik gezegd “ die bestaan niet, kan ik niet leveren” maar hier niet! Top service verdient een pluim.

Snel advies en hulp bij update navigatie!

Het updaten van de navigatie bij onze Fiat 500X verliep niet zonder problemen. De hulp welke ik op verzoek kreeg was fantastisch snel en deskundig! Ook de kosten waren erg laag, namelijk helemaal niets!! Dank jullie wel mannen en graag tot een volgende keer! Groet van Joep van Meel

" una bellissima Alfa Romeo Giulietta "

Vorige week was mijn oog gevallen op een prachtige Alfa Romeo Giulietta te Den Bosch welke ik graag eens wilde aanschouwen in de showroom. Na een afspraak gemaakt te hebben met Leonard werd ik prettig ontvangen en onder het genot van een kopje koffie en leuk gesprek uiteindelijk tot een mooie deal gekomen. Het team van Content heeft hard gewerkt om de auto tijdig af te kunnen leveren waarvoor mijn grote dank. Ik ben met een grote glimlach naar huis gereden en ik kan deze dealer dan ook van harte aanbevelen. Leonard en team van Content; " grazie mille " !

Storing Nissan qashqai ( start stop systeem)en netjes en snel verholpen. Telefoon gehad dat het onderdeel besteld moest worden, en binnen 1 dag opgelost. Nette service Content autogroep Tilburg.