1

Komen afspraken niet na, vage auto(merk) dealer!

We hebben daar een auto online gezien, contact opgenomen om een proefrit te maken, was niet mogelijk, ze wilde eerst met de financiering onderling akkoord zijn. Uit eindelijk akkoord gegeven voor de aangeboden bijbetaling i.v.m. inruil, tevens gelijk een afspraak gemaakt voor paar dagen later met tijd en al. Dit omdat we vrij hebben moeten vragen i.v.m. werk en een kleine hebben van 2 jaar oud waar we oppas voor moeten regelen. Gelijk langs gaan is daarom niet mogelijk voor ons en dat wist de beste persoon. Krijgen we dag voor de afspraak te horen dat de auto aan een ander is verkocht. Zit je helemaal lekker te maken met een auto waar je nog al in geïnteresseerd ben, wordt je die plezier afgenomen. En dan nog zeggen dat je correct gehandeld heb, denk eerder dat de reeds eerder negatief gemelde reviews toch meer de waarheid is over Content Autogroep. Zonde van de tijd, en je wordt er gewoon blijkbaar niet serieus behandeld. De Auto had eigenlijk gereserveerd moeten staan, maar dat is mijn mening.

  • Aanbevelen? Nee
10

Keurig geholpen in Fiat Den Bosch en Kia Tilburg

Ik wilde voor mijn fiat 500e accessoires bestellen, na vele malen dit zelf te hebben geprobeerd op de Fiat site waar dit (moparstore) waar dit steeds niet lukte ivm storing site contact via mail opgenomen met vestiging den Bosh (fiat) ze reageerde heel snel en correct, ze hebben de artikelen besteld en deze waren ook snel binnen. Bij ophalen ook zeer vriendelijk, er was een ander artikel geleverd dan ik wilde hebben waarschijnlijk voor fiat 500 ipv fiat 500e doordat ik denk zelf verkeerd artikel nummer dat ik van moparstore had gekregen door had gegeven. Ben naar vestiging Tilburg ( Kia) gegaan omdat ik in Tilburg woon en ook daar weer keurig geholpen de medewerker bood aan de set mee naar Den Bosch te nemen omdat hij daar toch moest gaan werken en de nieuwe mee naar Tilburg terug te brengen zodat ik niet naar Den Bosch hoefde. Dit noem ik allemaal nog is SERVICE met hoofdletters. Nog nooit voor aankoop van een auto bij Content geweest, maar zal dit zeker volgende keer zeker daar ook een kijkje gaan nemen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Vreemde gang van zaken

Half april hebben wij een nieuwe Kia Stonic gekocht. De levering was nog niet bekend , maar dat was voor hen en ook voor ons geen probleem. Er was voor ons geen haast bij. Ongeveer 5 weken geleden werden we gebeld dat de auto onderweg was en dat wij hem 29 juli konden ophalen. Afgelopen vrijdag werden we gebeld dat de auto op kenteken kwam en dat wij alvast voor verzekering moesten zorgen (en dat ook de wegenbelasting voor onze rekening kwam)………???? Hierna zijn wij naar de garage gegaan en hebben uitleg gevraagd, omdat wij dit heel vreemd vonden….. Als compensatie voor de kosten zouden ze 25% korting geven op de eerste beurt. Remco van Heugten had ons min of meer overtuigd dat dit niet anders kon!!!!??? Er werd niet verteld dat de auto al een kenteken had???!!!!! Wij hadden voor onszelf al uitgeplozen welk kenteken de auto zou krijgen en dat zou een kenteken met begin letter R zijn….. Bij het verlaten van de garage op vrijdag zagen wij ook inderdaad een nieuwe auto met letter R…. Zaterdag kregen wij de papieren met kenteken binnen en wat bleek: Het kenteken begint met P….. Contact opgenomen met Remco van Heugten en hij vertelde toen dat het kenteken al 3 weken geleden was aangevraagd….. Wij zijn hier absoluut niet blij mee, maar worden gewoon voor het blok gezet!!!!!! En wat is het nut dan om een week voor levering het kenteken op onze naam te zetten?????? Echt, het plezier om de nieuwe auto te halen is heel ver gedaald…. HEEL JAMMER!!!!!

  • Aanbevelen? Nee
1

In maart EV6 gekocht, en nu?

In maart heb ik een EV6 gekocht. Deze bleek in de kleur wit snel leverbaar, 9 tot 10 weken. Auto was reeds geproduceerd en stond te wachten op transport vanuit Korea. Andere kleur zou eind augustus worden. Na 9 weken heb ik geïnformeerd, bleek er vertraging in de levering te zijn. Het zou eind augustus worden. Ik heb het gevoel dat ik door de verkoper voor de gek gehouden ben, of de auto die ik besteld had is aan een ander verkocht? Vandaag stond er precies de auto die ik besteld had in de showroom, die was verkocht? De aanwezige verkoper vertelde ook nog tussen neus en lippen door dat er een prijsverhoging aan zit te komen. Ik heb een contract getekend en hou ze eraan! Met deze ervaring zou ik niemand aanraden met dit bedrijf zaken te doen!

  • Aanbevelen? Nee
1

Slechte service werkplaats vestiging 's-Hertogenbosch

In februari een Nissan Note gekocht en een trekhaak laten monteren voor onze fietsendrager. Er vanuit gaande dat deze goed was gemonteerd niet eerder getest voordat ik hem ging gebruiken. Wij zouden zaterdag 18 juni vertrekken voor een fietsvakantie bij de moezel dus toch maar dinsdag even testen of alles werkt. Alleen de richtingaanwijzers werkten maar de rest niet. Dinsdagmorgen gebeld om het voor zaterdag gerepareerd te krijgen. Krijg van de werkplaats medewerker te horen dat het niet kon want ze zaten helemaal vol gepland. Na veel gepraat kon ik de auto donderdagmorgen om 9 uur neer zetten dan zouden ze kijken als er wat tijd vrij kwam om het te verhelpen. Word ik om 14 uur gebeld dat ze het niet konden verhelpen omdat waarschijnlijk het kabelboom kastje kapot was en dat moest besteld worden en dat moest ik de auto maar vrijdag om 9 uur brengen. Krijg ik te horen dat het kastje niet was binnen gekomen want dat moest uit Duitsland komen en daar was donderdag een feestdag dus alles gesloten. Maandag zou het binnenkomen en maandag gemonteerd worden. Vraagt de balie medewerker of ik mijn vakantie niet 3 dagen kon uitstellen. Ik zei dat ik zaterdag naar Duitsland zou vertrekken met een kapotte aansluiting. Tijdens mijn vakantie bericht gekregen dat het kastje was binnen gekomen en een afspraak had voor 20 juli bijna een maand later dus ook in de zomer zonder trekhaak. Mijn conclusie is dat als deze aansluiting was getest bij installatie waren ze er wel achter gekomen dat het niet werkte bovendien lijkt het mij sterk dat het kastje kapot is bij een nieuwe trekhaak. Ook was de aansluiting niet recht naar achteren stond maar naar beneden. Daar moest dus ook nog een koppelstuk tussen omdat mijn drager een andere aansluiting had. Nu moest ik dus bijna plat op de grond liggen met mijn hand bijna op de grond om op gevoel de stekker aan te sluiten, te gek voor woorden. Toen ik de stekker eruit haalde bleek de stekker van mijn drager helemaal uit elkaar lag

  • Aanbevelen? Nee
1

ZEER SLECHT

DIT IS EEN ZEER SLECHTE GARAGE WAAR MEN VOOR SERVICE EN KLANTVRIENDELIJKHEID ABSOLUUT NIET MOET ZIJN. DEZE GARAGE VERDIENT GEEN DEALERSCHAP

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Erkens, Wij begrijpen dat het vervelend is dat er lakschade op het dak van uw auto aanwezig is. Zoals u weet, is de oorzaak daarvan ontstaan door inwerking van (waarschijnlijk) vogelpoep en dat valt niet onder de dekking van de lakgarantie. Dit is ook bevestigd door het schadebedrijf welke dit beoordeeld heeft. Omdat u tijdens het telefoongesprek met onze service adviseur de verbinding verbrak, heeft hij u nog een uitgebreide e-mail verstuurd waarin e.e.a. nog is uitgelegd. Ook op het voorstel van deze service adviseur om naar een gezamenlijke oplossing te kijken, heeft u tot op heden nog niet gereageerd. Wij vinden het dan ook erg jammer dat u dan alsnog zo’n review plaatst. Mocht u gebruik willen maken van onze diensten dan vernemen we dat graag van u. Met vriendelijke groet, Content Autogroep KIA | ’s-Hertogenbosch

4

achteraf blijkt het toch niet allemaal zo goed te zijn!!

de eerste keer wezen kijken leek alles prima te zijn. we werden een kwartier voor aankomst gebeld of we er zo aan kwamen!!, nou weten we ook waarom, de auto moest even behandeld worden zodat wij niets roken , maar toen wij de auto 3 week later ophaalden bleek er in gerookt te zijn, zou best kunnen zei de verkoper!! toen was de koop al beklonken, maar toch de week daarop gebeld of ze de ozon behandeling wilden betalen, we zouden dan maar naar Eindhoven komen {uit Groningen} dan deden zij de ozonbehandeling, wat 8 uur duurt!! het enige wat we nog konden krijgen is een Nummerbord voor aanhanger etc etc . de auto is verder prima , maar de SERVICE is in één woord gezegd SLECHT!! Mijn eerste review van 10-05-2022 klopt Niet!!

  • Aanbevelen? Nee
10

Super

Wij geven een 10 omdat Bryan Willems deze ook verdiend! Vanaf het eerste moment tot het wegrijden vandaag met onze nieuwe auto,werden we behandeld als diva,s. Niets was hem teveel. Bedankt Bryan.

  • Aanbevelen? Ja
2

Auto voor 18000 maar blijkt 14000 waard te zijn

Er wordt nog contact opgenomen over de financiering dus we wachten nog maar ondertussen dacht ik even kenteken intypen en kijken wat eruit komt nou 3000 minder blijkt de auto waard te zijn , wel schandalig ik heb geen ervaring met auto’s maar een dealer die 3000 bijna 4000meer vraagt dan wat hij waard is vind ik toch wel oplichters! Echt jammer wacht nog op de auto maar als je geen verstand heb van auto wordt je daar zo omgepraat! Werd gelijk gebeld of ik me mening kon verwijderen nadat ik dit had gepost. Uiteindelijk is de financiering afgewezen niet omdat het financieel niet in orde was want er was ook geen bkr registratie maar en nu komt het omdat ik niet pas in het klantprofiel wat is een klant profiel ???!? wel heel toevallig dat ik gedupeerde ben van de toeslagen affaire en afgewezen ben!! Geen aanrader dus !

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen, Wij hebben u inmiddels telefonisch gesproken en uitgelegd dat de prijzen van de koerslijsten niet marktconform zijn. In de huidige markt zijn de auto's allemaal duurder. Een auto met deze opties en kilometerstand wordt nergens goedkoper aangeboden. Wij hopen dat wij de auto, na goedkeuring financiering, aan u mogen leveren! Met vriendelijke groet, Team Content Autogroep

3

Occasion fiat panda

In februari een fiat panda gekocht bij content autogroep Eindhoven. Verkoper Eric Mies... Verkoop praatje was goed maar de service is een bak ellende. De vorige eigenaar had er te lang mee doorgereden en zij hadden het 1 en ander al vervangen... Echter vanaf het begin alleen maar bijgeluiden... Garantie van 3 maanden erbij gekocht... Ook onlangs stabilisatie stang vervangen en een zuigerveer van de achterklep... Nog steeds bonkend geluid ( veerpootlager ) aan de voorzijde... Tevens klapte het raam mechanisme kapot. Op diagnose geweest en viel onder de garantie ... Vanmiddag belden ze op ( 5 dagen later ) ."sorry" maar het betreft niet de motor of de versnellingsbak dus helaas geen garantie. Beetje kort door de bocht! Je kan er een auto kopen maar na een maand herkent de verkoper jou niet eens meer.. laat staan de service... Je krijgt continue te horen dat ze het "zo" druk hebben... 1 e afspraak 3 weken op moeten wachten en vervolgens klagen ze steen en been dat ze het zo druk hebben en de auto op de dag planning staat... Waarom maak ik als klant dan een afspraak. De medewerker van de service lachte m'n vrouw zelfs uit toen hij zei dat het niet onder garantie viel... Ik heb de onderdelen nu zelf besteld ..nog geen 75 euro... Triest dat zo'n bedrijf " erkend fiat dealer " zich voor zo een bedrag laat kennen. Voor ons nooit geen auto meer van content groep uit Eindhoven!!!

  • Aanbevelen? Nee
8

we zijn goed ontvangen en geholpen

we zijn tevreden op de manier hoe we zijn behandeld! Dankjewel Henry De Roij

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring, geen agressief verkooppraatje

Auto gekocht en zeer vriendelijk en eerlijk behandeld door Eric Mies. Heb ik wel anders meegemaakt! Eric is een voorbeeld hoe het wel moet! Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Excellent service!

Thanks Bart Conijn for your excellent service and helping us with our many questions on our first fully electric car. We are very happy with it and the entire experience with KIA has been fantastic!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en professioneel geholpen.

Vandaag onze auto, Kia xceed PHEV opgehaald bij vestiging Den Bosch. Wij zijn goed geïnformeerd en vriendelijk te woord gestaan bij de aankoop en aflevering. Met dank aan de heer Jack Meuwissen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Kapotte accu

Van de week een auto gekocht na alles getekend te hebben wilde ik wegrijden starten mijn auto niet 3 mensen bezig geweest hem aan de praat te krijgen met de mooie woorden dit gaat niet meer gebeuren in de toekomst enkele dagen later starten hij weer niet bleek de accu gewoon kapot te zijn nieuwe accu geplaatst wat 2uur moest duren geen compensatie niks werd gewoon weggestuurd met een slecht gevoel wat is het volgende wat er nog kapot kan zij

  • Aanbevelen? Nee
9

Prima en correcte autodealer!

Gisteren wezen kijken bij content autogroep in Den Bosch naar een alfa romeo Stelvio, werden dan ook hartelijk ontvangen door Leonard Pigmans onder het genot van een bak koffie. Al met al een prettige sfeer en totaal niet opdringerig, wordt tijd voor je genomen en de mogelijkheid geboden een stuk ermee te gaan proefrijden. Na onze proefrit waren we er al snel uit en hebben de Stelvio dan ook gekocht, ook toen we aangaven dat de banden niet helemaal meer top waren werd dan ook direct aangegeven dat er een paar nieuwe ondergezet werden incl. complete onderhoudsbeurt. Als de auto net zo uitpakt zoals we zijn behandeld door content autogroep hebben we een topdeal, dank daarvoor!

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte service vestiging Den Bosch

Gebeld voor afspraak om mijn Jeep Renegade te laten uitlezen ivm storingsmelding motor. Ik kon direct dezelfde dag terecht om 14u. Zou maximaal een uur duren, buiten wachten ivm corona. Bij afzetten auto werd ik onvriendelijk ontvangen door een “servicemedewerker”, hoe druk het wel niet was en ik echt zo blij mocht zijn dat ik terecht kon en ze konden uitlezen maar ik echt niet hoefde te rekenen op reparatie. Afspraak gemaakt dat ik gebeld zou worden als de auto uitgelezen was. Dezelfde dag niks gehoord. Volgende dag gebeld, ik zou terug gebeld worden, niks gehoord. Dag erna weer gebeld en de servicemedewerker liet mij weten absoluut geen tijd te hebben gehad. Ik ben de auto 2 dagen kwijt geweest zonder resultaat, fijn de kerst in met deze storing. Ik dacht mijn auto bij een goede dealer te brengen. De houding van de zogenaamde service medewerker is zeker geen visitekaartje voor dit bedrijf.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goed geholpen

We zij er heel goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Meteen super goed geholpen, snelle service !

  • Aanbevelen? Ja
4

Verkoper die mij na enige weken niet meer kent.

Hyundai Kona gekocht. Leuke verkoper maar... als ik hem na 4 weken weer zie kent hij me niet meer. Vandaag bandenwissel. De sleutel van de anti diefstalbauten Nergens te vinden. Gebeld. Moeten daar en daar liggen zegt verkoper Sander uit Tilburg. Wanneer ik uitleg dat ze echt nergens te vinden zijn werd mijnheer Sander onbeleefd. Geen excuses gekregen. Nooit geen auto bij Content meer. Ik ben echt boos.

  • Aanbevelen? Nee
4

Afknapper

Als zeer serieuze geïnteresseerde van een Kia EV6zijn wij afgeknapt door de benadering en deskundigheid van de aanwezige verkoper. Hij kon niets, wilde niets, en wist niets. Lijkt wel of ze bij Kia Tilburg geen EV6 willen verkopen. Wij waren al voor 80% over de streep. Ze zitten niet op een in te ruilen auto te wachten lijkt het. Jammer, maar wel een rare ervaring.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Wij hebben uw review gelezen en wij betreuren het zeer dat u deze ervaring heeft gehad. Wij willen graag met u in contact komen. Wij hebben u een mail gestuurd en wij hopen dat u hierop reageert. Met vriendelijke groet, Content Autogroep

10

Heel goed en professioneel geholpen

We hebben 28 oktober mijn nieuwe auto opgehaald. We zijn door Brian Willems geholpen. We hebben een lekkere cappuccino aangeboden gekregen en hebben alles goed doorgenomen en ontzettend goed geholpen. Bedankt voor de goede service

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

In zeer korte tijd goed geholpen door de verkoper van Content Autogroep Den Bosch. Complimenten. Nam ook echt de tijd voor me en mijn vragen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldige service

Dankzij Sven hebben we de auto kunnen leasen doe we graag wilden hebben. Fijne service en nu heel blij met onze nieuwe E-Kona.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service!

Vorige week -zonder afspraak - even langs geweest met een sleutelprobleem (afstandsbediening) van onze Fiat Ducato camperbus. Meteen geholpen; euvel ook meteen verholpen door een zeer deskundige medewerker! En dat niet alleen, het was ook nog een heel aardige, klantvriendelijke man. Wat een service! Dank je wel!

  • Aanbevelen? Ja