9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Deze maand een Nissan Qashqai gekocht bij autobedrijf Royal. Via internet gevonden. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen met een kop koffie. Er was een ongedwongen sfeer. Geen opdringerige verkopers. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. Een aanrader om bij dit bedrijf een auto te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Voor de 3de keer bij dit bedrijf onze auto gekocht bij Dennis. De allereerste keer was nog bij zijn vader! Een heerlijk en eerlijk bedrijf die je lekker op je gemak laat neuzen. Heb je vragen dan staan ze voor je klaar, met een bak koffie die je zelf mag pakken.. Met onze vorige auto\'s bij hun gekocht waren we meer dan dik tevreden daarom hebben we dit keer bij Dennis een Qashqai gekocht vorige week, en het rijd super. We gaan er van uit dat ook deze auto ons een aantal jaren plezier gaat geven.. Bij dit bedrijf kun je met een gerust hart een auto kopen. groetjes Frans en Claudia.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na het een beetje zoeken op internet viel mijn oog op Auto Royal te Rotterdam. Hier zag ik diverse jonge auto\'s staan met weinig km waar onder ook de auto die wij wilden hebben. Helaas niet in de kleur die wij graag wilden. Toch maar gaan kijken je weet nooit. Bij aankomst dacht ik waar is de GROTE showroom. Toch maar naar binnen we waren er toch en daar kwam iemand naar ons toe en stelde zich voor als Dennis. Dennis zei kijk rustig rond en als je wat wilt weten ik ben in dat kantoortje heerlijk ongedwongen auto\'s kijken. helaas wel de auto die we zochten maar niet in de goede kleur. Toch maar naar Dennis die gaf het advies slaap er nog even over want je koopt een auto niet voor een maand dus moet hij wel naar je zin zijn . Wij naar huis met de gedachte wat nu en besloten toch maar te wachten. En maar goed ook twee weken later de auto zoals wij hem wilde en ook in de kleur gelijk gebeld voor een ritje. Dit werd gelijk geregeld en toen ging het snel ongedwongen in een gezellige sfeer met goed advies onze auto gekocht. Na de zelfgepakte koffie want Dennis zegt altijd daar staat de koffie pak maar kwam hij nog met een stel super winterbanden. Kan niet anders zeggen toppy goede service goed advies wij zijn zeer tevreden. Ton & Gemma

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We zijn super door Dennis geholpen, eerlijk en goed advies. Niet opdringerig, veel keus, en een gezellige sfeer.Voor dat we er erg in hadden was de middag om en hadden we een Nissan Qashqai gekocht en zijn daar zeer tevreden mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Met een gezinsuitbreiding en de verhuizing van mijn werk (nieuwe kantoor is op fietsafstand) in zicht was ik op internet gaan zoeken naar een 5 deurs aangezien mijn vrouw en ik beide een 3 deurs hadden. Na wat speurwerk zagen we een Toyota Yaris staan bij Autobedrijf Royal en omdat we er in de buurt wonen zijn we de volgende dag gaan kijken. Erg toevallig was het toen ik samen met mijn hoogzwangere vrouw de showroom van Autobedrijf Royal binnen stapte en daar een oude bekende tegenkwam. Dennis van Dijk kende ik namelijk van de tijd dat autobedrijf Royal nog in de Ridderspoortstraat zat waar ik boven de garage woonde. Zijn vader was toen nog eigenaar en wat ik me nog herinner is dat hij vaak de auto\'s waste, mij voetbaltrucjes leerde en de Penthouse forum las. Na een praatje pot natuurlijk even rondgekeken en verliefd geworden op een Kia Venga, vooral dat panoramadak viel goed in de smaak. (vooral omdat ik tegen mijn vrouw vertelde dat de kleine dan lekker naar buiten kon kijken) Over de waarde van onze auto\'s was Dennis eerlijk, inruil levert minder op dan particulier verkopen. Daarom besloten om de auto\'s op het internet te zetten. Na twee weken had ik beide auto\'s verkocht aan particulieren waarna ik Dennis belde en aanbood of hij nog een autoverkoper zocht. ;-) De Kia Venga (met panoramadak) stond er gelukkig nog en die zelfde dag hebben we een proefritje gemaakt en besloten de auto te kopen. Erg tevreden met de gang van zaken, er zat lakschade aan de bumper welke netjes is hersteld. De Kia is 4 jaar oud met nog geen 20.000 km erop, als je zou zeggen dat het een nieuwe auto is dan geloof je het ook. Ben ook heel blij met de set sportvelgen met winterbanden die ik voor een mooie prijs mee kreeg. Echt de moeite waard om eens in de showroom te gaan kijken want er staan veel leuke wagens. Of de koffie lekker is weet ik niet want ik drink geen koffie. Dennis speelt open kaart en is eerlijk over zaken dat geeft vertrouwen, en dat zeg ik zeker niet omdat ik hem van vroeg ken. . Tip aan Dennis, zet een Maxi-Cosi neer in de garage. ;-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Autobedrijf Royal, van Dennis van Dijk is een no-nonsens bedrijf waar je voor een realistische prijs een mooie 2e hands auto kunt kopen. Door zijn no-nonsens strategie, springt Dennis van Dijk er voor mij uit om dat hij je duidelijk en aantoonbaar laat zien en verteld waar het op staat. Hij selecteert uitstekende en aantrekkelijke en gangbare modellen die hij, door zijn geringe kosten, voor een zeer aantrekkelijke prijs kan aanbieden. Beslist de moeite waard om dit bedrijf en zijn auto selectie te bekijken en wellicht een leuke auto bij hem te kopen. Ik ben uiterst tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Prettig en goed geholpen. Niet opdringerig en eerlijk. Een verademing ten opzichte van andere garages.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij waren op zoek naar een goede en mooie auto en het is de Nissan Qashqai + 2 geworden. Wij zijn super geholpen door Dennis en Erwin. Er bleek een lager kapot te zijn en daar kwam Erwin al snel achter en Dennis beloofde desbetreffend euvel adequaat te verhelpen. Vandaag de 30e september (na een week)waas de auto klaar om door ons te worden opgehaald. Wij hadden dan ook het volste vertrouwen dat de Nissan piekfijn voor ons klaar stond. En wat bleek ......dat was ook inderdaad het geval. Wat een geweldige auto, die in eerste instantie werd verkocht door Dennis en technische ondersteuning door Erwin ( Dennis zal de techniek ook zeker de baas zijn). Een fantastisch, vriendelijk, meelevend, adequaat en vriendelijk team. Wij gaan er van uit dat er nog vele gelukkige jaren met deze auto voor ons in het verschiet liggen en wij kunnen altijd bij Dennis en Erwin terecht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

In april een werkelijk schitterende Skoda Yeti gekocht van nog geen 3 jaar oud, werkelijk een fijne auto, deze uitvoering was in Nederland verder niet te koop, 7 versnellingen DSG automaat met schuifdak, stoelverwarming en een perfecte audio/navigatie installatie. Tijdens de garantie periode een lekkage in de auto, welke na onderzoek veroorzaakt werd door een verstopte afvoerslang van het schuifdak, maar welke van de 4?. Voor autobedrijf Royal geen probleem want alle 4 de afvoerslangen werden vervangen, vervangende auto er ook bij , want het was 2 dagen werk. auto is helemaal weer perfect, werkelijk een top service, voor mij geen moeilijke beslissing de volgende keer, want ze hebben ook lekkere koffie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wat een topper van een bedrijf! Als je een leuke auto wilt hebben vraag dan naar Dennis! Als hij je net zo helpt als bij mij dan kan je dag niet meer stuk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Voor mijn gezin was ik op zoek naar een mooie ruime auto. Ik was al bij verschillende auto occasions geweest, en ik was de opdringerige autoverkopers echt beu. Een advertentie gevonden bij autobedrijf Royal, en was versteld van de goede referenties die ik tegen kwam. Afspraak gemaakt bij Dennis, de auto werd netjes gereserveerd, Kreeg uitgebreid de tijd om naar de auto te kijken en te rijden, geen opdringerige verkoper, Eerlijk en oprecht, kreeg uitgebreide informatie over de auto. De auto had weinig kilometers en was vrij jong, en was in uistekende staat, voor een scherpe prijs. Bij deze garage voelde ik me echt vertrouwd. Nadat ik de auto had gekocht bleek er een klein probleem te zijn met de airco, dit werd gelijk opgelost, wat een top service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

beste allemaal, vandaag mijn Mazda CX-5 opgehaald. ik heb geen andere worden dan: Fantastico! ( op ze italiaanse) Dennis en vader Van Dijk hebben een top service, vriendelijk en deskundige advies opgeleverd. wat is dat toch een leuke bedrijf! prijzen zijn super scherp, het kan geen andere autobedrijf tegenaan. Auto was in top conditie. en ja, als jullie bedenken dat ik vriend of familie bent........dat is het niet het geval. 120km gereden om expres mijn auto bij Dennis te kopen. zo doorgaan jongens, in 5 jaar tijd kom ik zeker bij jullie terug, hou alvast een mooie auto van mij aan de kent:-) nogmaals bedankt en tot gauw Forza Italia Ciao Alberto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Familie Langevoort uit Mijdrecht: Wij hebben 09-05-2014 een NISSAN JUKE 2011 kleur bruin metallic aangeschaft bij Auto Bedrijf Royal, nadat wij eerst bij een ander auto bedrijf in Rotterdam naar nagenoeg dezelfde auto zijn wezen kijken maar al snel tot de conclusie kwamen dat er diverse beloften die in de advertentie stonden niet aanwezig waren, dus niet tot koop zijn overgegaan. Daarna kwamen wij bij Auto Bedrijf Royal van vader en zoon Van Dijk terecht en dat voelde al heel snel vertrouwd, geen opdringerige praatjes en een deskundig advies. Al snel overgegaan tot koop van deze prachtige auto en het overschrijven liep op rolletjes. Wij kregen er ook nog een extra brand blusser bij. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij zullen zeker als we in de toekomst nog eens een andere auto willen aanschaffen dit bij Auto Bedrijf Royal doen en aan vrienden en kennissen aanbevelen. Wij zijn erg blij met onze aankoop en de NISSAN JUKE voldoet geheel aan onze verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na lang zoeken voor een goede occasion Toyota Verso S bij Autobedrijf Royal beland. Keuze was heel snel gemaakt en perfecte - geen opdringerige - sfeer ! Goed gevoel en met heel veel plezier rijden we in de auto die compleet naar onze wensen is. Hartelijk dank !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Gisteren ons Nissan Qashqai opgehaald, superblij ermee, vanaf het begin een goed gevoel met dit bedrijf. Vader en zoon waren zeer vriendelijk en waren zeer zeker niet opdringerig,en eigenlijk hebben we deze auto zonder twijfel binnen n half uur gekocht. Ik zal zeker iedereen aanraden om hier n kijkje te komen nemen,en ons volgende auto zullen we hier ook kopen,bedankt voor jullie snelle en vriendelijke service,en wij gaan heel erg van ons mooie auto genieten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Nissan Qashqai gekocht. Dit was alweer 5 auto die we hier gekocht hebben en nog nooit spijt gehad. Open, eerlijk, betrouwbaar, vriendelijk, maar ook vak idolaat. Op iedere vraag een antwoord en bij het afhalen gewoon uitleg (ook op de meest simpele vraag. Een absolute top \"vak\"garage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer tevreden zag Skoda Supurb staan waar ik op internet gelijk verliefd op was (en ben) bespaar ruim 3500 euro met dealer weinig km (21000 km) en vol options voor een 1.4TSI is dat uniek gelijk blindelings zonder te kijken een aanbetaling gedaan en was blij dat ik dat gedaan had anders bij langer nadenken was deze auto zeker verkocht geweest aangezien ik van Noord Holland moest komen heb ik na de aanbetaling rustig gewacht tot de auto door de RDW was en zelfs een nieuwe APK keuring dus kan (als het goed is) 2 jaar tot volgende keuring onbezorgd rijden raad deze zoon en vader bedrijf ook zeker aan en zal volgende keer zeker weer een auto bij ze kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb onlangs bij Auto Royal een Nissan Qashqai gekocht. Prima geholpen door vader en zoon. Je voelt ook helemaal geen druk om een auto te kopen. Ze hebben echt het beste met je voor, dat zie je niet vaak. Wij komen hier zeker terug. Bedankt voor de goede service. Een leuk en goed autobedrijf. Vooral een goed advies wordt gewaardeerd. Je voelt ook helemaal geen druk om een auto te kopen. Ze hebben echt het beste met je voor, dat zie je niet vaak. Wij komen hier zeker terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een verademing om hier een binnen te gaan en rond te kijken voor een (bijna) nieuwe auto. Zeer open benadering en heel klantvriendelijk. Woensdag naar een Qashqai wezen kijken, daar was ik snel klaar mee, want na bezoekjes aan diverse andere garages kon ik de beslissing tot aanschaf bij Royal heel snel nemen.. Geen geleuter over inruil, geen gezeur over moeilijke tijden, Wel een eerlijke inruil prijs en een zeer courante aanschafprijs van mijn nieuwe (bijna 2 jaar oude Nissan ) Afwikkeling van het nieuwe kenteken en afleverbeurt ging naadloos en de extra service van een brandblusser en een mat voor de hond NA dat ik besloten had de auto te nemen is helemaal geweldig!! kortom Autobedrijf Royal is UITSTEKEND! Ik ben geen (verre) familie nooit eerder geweest...maar blijf er wel terug komen!! Willem van Wegen - Oud Marinier QPO!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Afgelopen zaterdag de Nissan Qashqai opgehaald bij Autoroyal. Fijne zaak, niet opdringerig en zeer vriendelijk. Heb bij dit bedrijf een goed gevoel. Indien je een goede, gebruikte auto zoekt beveel ik dit bedrijf zeker aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We hebben in maart een Nissan qashqai gekocht bij autobedrijf Royal. We hadden al een paar dealers bezocht, maar de vriendelijke ontvangst en de eerlijke, open en betrouwbare manier van zaken doen gaf voor ons de doorslag. We zijn heel erg blij met onze aankoop, je ziet dat kwaliteit voor een zeer betaalbare prijs hoog in het vaandel staat bij autobedrijf Royal. Wij weten waar we moeten zijn voor een gebruikte auto en zullen het iedereen aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn bedrijf zonder glade praatjes van de verkoper alles prima geregeld We zijn vrijdag de Nissan Qasqua wezen halen heerlijke auto en alles zag er keurig uit Hopelijk rijden we vele jaren met deze auto, maar als er \'n andere auto moet komen gaan we zeker weer naar garage Royal

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima bedrijf met een goed assortiment aan auto\'s. We zijn vanuit Emmeloord naar Rotterdam gereden en hadden snel de deal rond. Een prima bedrijf om zaken mee te doen , laten je gewoon je gang gaan en komen met een goed aanbod. Afgelopen zaterdag (1-03-2014) de auto opgehaald en deze stond er super bij. We zijn zeer tevreden en een bedrijf zonder chique showroom en snelle verkopers maar gewoon een scherpe prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

In maart 2012 had ik bij Dennis al een Suzuki Alto gekocht.Een fantastisch wagentje en rijdt heerlijk. Echter met 2 opgroeiende kinderen werd de auto toch iets te klein. Zonder twijfel ben ik direct weer naar autobedrijf Royal gegaan. De verkoop en afwikkeling bij de Suzuki was nml zeer positief. Dennis heeft mij weer bijzonder goed geinformeerd en advies gegeven. Het is uiteindelijk een VW polo uit 2011 geworden met alles erop en eraan...Ik kreeg keurig een uitleg bij alle toeters en bellen die in de auto zitten. Met deze auto kan ik voorlopig wel vooruit met opgroeiende kinderen. Ik ben er echt super blij mee. Dank je wel weer Dennis!!! De volgende keer kom ik weer naar je toe...maar ik ga het nu wel eventjes met deze auto te kunnen doen hoor!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto