10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

vorige week bij vader en zoon van Dijk een Nissan Qashqai gekocht wat een openbaring als je deze auto rijdt voor iedereen een aanrader,ik moet zeggen dat ook het kopen van een auto bij dit bedrijf een aanrader is mooie auto\'\'s alles mag en niets moet alle tijd om alles op je gemak te bekijken met een lekker bak koffie tot je beschikking,geweldige mensen Dennis met zijn vader jullie zien ons zeker terug,nogmaals bedankt voor de goede afhandeling en de nette prijs voor mijn oude auto de Nissan rijdt geweldig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed bedrijf, waar je vriendelijk en fijn wordt geholpen Tweede auto hier gekocht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Al vanaf het eerste contact is het plezierig en vertrouwd. Waar nodig wordt informatie gegeven en verder wordt er op geen enkele manier druk uitgeoefend. Het voelt vrij om daar te kijken welke auto je het beste past. Aan te bevelen! Onderhandelingen over inruil en aankoop verliepen soepel. Wij zijn superblij met de nieuwe Qashqai.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Voor de 4e keer met groot succes een auto gekocht bij Dennis. Deze keer een Nissan QQ van slechts 10 maanden oud. Bevalt UITSTEKEND. Wel accu vervangen maar dat alles onder garantie van de dealer. Bij de 5e keer wel graag een bosje bloemen :-)

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben in februari bij vader en zoon van Dijk een Mazda CX5 gekocht. Op ons verzoek hebben wij de auto begin maart opgehaald. Gezien de kilometerstand (23.000 km) heeft onze plaatselijke Mazda dealer conform de onderhoudshistorie een kleine beurt gegeven en mede daardoor loopt de Mazda garantie nog een jaar door. Het was met Dennis en zijn vader heel prettig zaken doen waarbij zij een eerlijke auto verkocht hebben. Wij hebben met Dennis de afspraak gemaakt om over 3 jaar weer zaken te doen en dit zal zeer zeker gebeuren. Inmiddels zijn wij op wintersport geweest met deze geweldige Mazda CX5 en geen moment spijt gehad van onze aankoop. Wij bevelen iedereen aan om bij de van Dijkjes bij aanschaf van een auto in ieder geval te gaan kijken. Mooie auto\'s tegen een zeer concurrerende prijs!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Voor de 2e maal een auto gekocht bij dit bedrijf een mazda cx5.Een eerlijk familie bedrijf met een goede service.Had een slechte accu,dit euvel werd naar tevredenheid opgelost. Mensen zijn lekker heel gewoon geen stropdassen. Wij komen vanuit het zuiden maar hebben het er wel voor over.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Direct gevonden wat we zochten, prachtige staat van de auto voor een goede prijs. Duidelijk in bod vaninruilauto\'s. Tevreden onderhandeling en je krijgt het gevoel dat je allebei er blij mee bent. Deskundig en vriendelijk familiebedrijf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

recent onze tweede Nissan QQ bij dit bedrijf gekocht. De eerste gedurende 7 jaar probleemloos gereden. Geholpen door Dennis, hij heeft een mooie inruil geregeld. Bij het ophalen van de nieuwe auto kon ik een complete set winterbanden met velgen voor een mooie prijs kopen. Al met al wij rijden nu weer in een mooie auto, en wat rijd die fijn!!! Dennis tot over een aantal jaren voor de 3e.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Inmiddels zijn wij al weer ruim een week de trotse bezitters van een prachtige Nissan QQ, gekocht bij van Dijk: een eerlijk en zeer klantvriendelijk bedrijf, waarbij je je door de persoonlijke benadering direct welkom voelt. Naast goed advies hebben wij de service en het geduld als heel prettig ervaren. Fijn dat er in het soms \'gladde\' wereldje van autoverkoop nog bedrijven bestaan die echt snappen waar het om gaat! Dennis en vader van Dijk, nog heel veel succes verder!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

maand geleden Mazda CX5 gekocht. Vriendelijk geholpen met goede en eerlijke informatie over herkomst auto. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alle papieren aanwezig bij auto. recente navigatie-update.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na het vinden van onze favoriete auto bij Auto van Dijk zijn we even gaan kijken met het idee van oriënteren,na het bekijken een proefrit gemaakt en een goed gesprek,tot overeenstemming gekomen,inderdaad geen poespas maar gewoon zoals het is,goede auto,en goede afspraken,Het was een buitenkansje en wij mochten de gelukkige zijn.Een top auto

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Via internet gezocht naar een Nissan Qashqai van recent bouwjaar. Autobedrijf van Dijk had er meerdere, allemaal prachtexemplaren, weinig kilometers en absoluut zeer scherp geprijsd. Ook andere merken met dezelfde kenmerken overigens. Weg is pech. Er is geen super de luxe showroom en geen strak in het pak gedoe. Je hebt alle tijd en rust om de auto\'s te bekijken. Bij vragen staan Dennis en zijn vader graag voor je klaar. Wij hebben een mooie deal kunnen maken (bedankt daarvoor Dennis!) met inruil van onze oude auto. Onze nieuwe Nissan QQ rijdt fantastisch, wij hopen hier weer vele jaren mee te kunnen doen. Wij zijn super tevreden over dit bedrijf. En met mij meerdere klanten, want van heinde en verre weten zij dit autobedrijf te vinden. En terecht! Dennis en vader, succes met jullie business en wellicht tot ziens...

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Dank voor de goede service en de zeer goede deal. We zijn erg blij met de auto en komen graag terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super bedrijf. Erg klantvriendelijk!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

We werden erg prettig geholpen. Alle ruimte om de auto goed te bekijken. Uiteindelijk een mooie prijs gekregen voor onze auto die we wilden inruilen. Een heerlijke Rotterdamse mentaliteit. Niks geen strak in het pak gedoe, maar wel kennis van zaken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het is geen poespas bedrijf.het is wat het is.je moet snel beslissen.weg is pech... Goed te onderhandelen.wij zijn zeer tevreden. Mooie nette auto\'s.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geweldig auto bedrijf alles is bespreekbaar afspraak is afspraak Alle ruimte om alles te bekijken en eventueel proefrit te maken geen probleem vele QQ met weinig km (aanrader)recente bouwjaren. Goede prijs verhouding inruil - vr.prijs

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onze aandacht was getrokken op internet,3 scherp geprijsde QQ bij van Dijk. Nou idd de recenties kloppen,geen verkopers met gladde praatjes in pak,maar werkende heren in korte broek.(Juli). Al snel werd ons verteld wat de prijs was bij aanschaf,en een week later reden we met een prachtige QQ de deur uit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sinds een maand zijn wij eigenaar van een Mazda CX5 AWD automaat uit 2015. Via aanbeveling van derden zijn wij naar Autobedrijf Van Dijk gegaan. Na een vriendelijke ontvangst en een proefrit met de Mazda was de deal snel beklonken. Wij hebben inmiddels naar tevredenheid al vele kilometers gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onlangs een Qashqay bij Van Dijk gekocht. Netjes in de gelegenheid geweest om een proefrit te maken en in alle rust auto\'s te bekijken en vergelijken. Na aankoop mocht ik de auto nog 2 weken tijdens mijn vakantie laten staan. Prettige Rotterdamse mentaliteit. What you see, is what you get.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Onlangs een Volkswagen Tiguan 2.0 TSI gekocht bij Autobedrijf van Dijk waarbij mijn oude auto ingeruild kon worden. Het aanbod was een scherpe prijs inclusief garantie. Na een testrit besloten om de auto te kopen. De auto heb ik bij mijn garage laten keuren. De reparaties zijn keurig onder garantie verholpen. Ook een compliment aan de monteur die tot \'s avonds laat aan het werk is geweest om de auto weer tijd klaar te krijgen. Top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Sinds een maand een zeer tevreden eigenaar van een Suzuki s-cross aangeschaft bij van Dijk. In eerste instantie wat terughoudend. Aangekomen bij het bedrijf werd ik niet vrolijk van de entourage maar binnen werd ik alleen maar enthousiaster. Mooie gebruikte auto\'s en een warm welkom door senior. Geen opdringerig gedoe en je krijgt volop de gelegenheid alles goed te bekijken. Indien nodig ontvang je uitgebreide uitleg. Zeer snel hebben wij een prima deal gemaakt, zowel qua aanschaf als inruil. Inmiddels de eerste 1.000 km tot volle tevredenheid gereden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

We hebben een mooie Nissan QQ gekocht We werden zeer goed geholpen zeer eerlijk behandeld En de prijzen zijn een stuk lager dan de dealer We hadden een kleinigheidje aan de auto maar werd direct in orde gemaakt We hebben de auto nu een paar maanden een heerlijke auto Zoek je een mooie en goede auto gaat zeker langs

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

16-3-16 een honda civic gekocht uit 2008 die 2 dagen voor ons werd vastgehouden aangezien wij onze crv nog moesten verkopen(wat gelukt is). De vraag naar deze auto was groot volgens Dennis echter hij heeft netjes gewacht tot we kwamen uit het hoge noorden en uiteindelijk aan ons verkocht. Hier geld gelukkig nog afspraak is afspraak. Dennis super bedankt voor de deal en wij hebben met een grijns van oor tot oor teruggereden......wat een gave auto. thx. grt J.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

* jaar geleden een Toyota RAV 4 gekocht bij dit bedrijf en ik heb nooit een betere auto gehad in mijn leven en ik ben 60 jaar. Tenminste tot zover de beste auto, want ik heb een paar ma.anden een Nissan quasqai gekocht die zo goed als nieuw was, en ik moet eerlijk zeggen dat is ook weer een geweldige auto. Als ik daar net zo lang plezier van heb als de RAV 4 ( waar ik werkelijk nooit mee gestaan heb ) dan ben ik een uiterst tevreden klant. ook is het prettig zaken doen met dit bedrijf. Ik zal ze dan ook aanraden bij iedereen die er wat mee kan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto