Vakmanschap en ondernemerschap gaan hier hand in hand met als doel een basis voor een langdurige vorm van klantpartnerschap.
Vriendelijk geholpen
Wij zijn bij toeval terecht gekomen bij auto’s van Dijk daar wij door omstandigheden geen auto meer hadden. De hulp en het inleven en meedenken waren ontzettend fijn en er was totaal geen druk om ons een auto te verkopen maar dat we een auto zouden kiezen waar we ons goed bij zouden voelen. En dat is zeker gelukt. Ik kan deze garage een ieder aanraden. Het is echt een topgarage met een zeer betrouwbare, hulpvaardige, eerlijke en deskundige eigenaar.
Het kopen van een auto bij van Dijk gaat vanuit deskundigheid, goede informatie en menselijke maat. Een aanrader om hier een auto te kopen!
Een hele mooie Mazda Cx5 aangeschaft hierbij een zeer uitgebreide en professionele uitleg ontvangen. Er heerst hier ook een no nonsens cultuur waarbij eerlijkheid en transparatie hoog in het vaandel staan. Het bedrijf heeft een zeer uitgebreid aanbod van hele mooie en scherp geprijsde auto's. Ik kan van Dijk auto's bij iedereen aanraden en zal zeer zeker weer terugkeren voor de aanschaf van een nieuwe auto.
Garage met een mooi aanbod aan auto's en leuke gasten zonder kletspraatjes. Wij hebben hier onze Opel Astra ingeruild voor een mooie Mazda CX-5. Prima geholpen met al onze vragen en zijn na ruim 3 maanden nog erg blij met onze aankoop.
We waren op zoek naar een Jeep Wrangler hij had er een staan, Voor onze Ford Mustang kregen we een heel goed bot we waren gelijk verkocht. Een paar maanden later bleek dat er vanaf fabriek een te lichte schokdemper op de stuurinrichting zat, ze hebben zonder moeilijk te doen gelijk vervangen. Dus gewoon een top garage, ik zal hem zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen.
Voor de 2e keer bij Van Dijk een auto gekocht en zeer tevreden over het bedrijf. Goede kwaliteit auto’s en zeer tevreden over de ontvangst van de eigenaar. Weet waar hij over praat en zijn kennis is groot en eerlijk advies.
Vriendelijk geholpen! Onze auto inruilen tegen de nieuwe was zo gebeurd. Denken mee en zijn behulpzaam. Goede ervaring!
Onlangs bij Van Dijk Auto’s een auto gekocht en daar zijn wij erg positief over. Wat ons vooral bijbleef, is de rustige en eerlijke manier van werken. Geen verkooppraatjes en geen druk, maar gewoon de tijd krijgen om rond te kijken, vragen te stellen en alles op ons gemak te overwegen. Onze vragen werden duidelijk en open beantwoord en we hadden echt het gevoel dat we serieus werden genomen. Fijn ook dat we alle ruimte kregen om meerdere auto’s te bekijken en pas een besluit te nemen toen het voor ons goed voelde. Inmiddels rijden we al een paar weken in onze Mazda CX-5 en dat bevalt uitstekend. Al met al een prettige en vertrouwde ervaring met nuchtere en vriendelijke mensen. Wie weet tot een volgende keer bij Van Dijk Auto’s.
Nieuwe auto gekocht om heerlijk mee te gaan vissen. Super contact gehad met vriendelijk geholpen
Bedankt voor alle uitleg en de aanschaf van onze mooie nieuwe Mini.
Mooie auto voor een goede prijs! Leuk contact met de verkopers/eigenaren. Geen poespas of “aansmeerpraatjes” maar eerlijke info.
fijn geholpen door Dennis tot de volgende X
Vriendelijk personeel en komen afspraken na
Prima garage
De aandacht is er voor de auto's en nergens anders voor. We hebben snel zaken kunnen doen en zijn daar goed bij geholpen. De koffie en koek was lekker en dat is bonus.
Ik ben zo dankbaar dat ik deze dealer ben tegengekomen. Hier voelde het kopen van een auto soepel en gemakkelijk. Fijne mensen die je een gevoel van vertrouwen geven. Als ik ooit weer mijn auto wil vervangen, kom ik zeker terug naar deze plek! Ik ben dol op mijn Ford Puma! Nogmaals bedankt, Dennis!
Een mooie CX-5 voor een nette prijs gekocht en heel fijn en persoonlijk behandeld. Onze auto ingeruild, kortom: helemaal tevreden!
Ik koop hier nu mijn 3e auto. Waarom? Puur omdat het goede auto’s zijn, lage km standen, jonge auto’s, scherpe prijzen en gewoon heel vriendelijk personeel. Geen verkoop druk, geen gedoe. Social talks en vooral mini chocolaatjes voor de klant
Prachtige Audi Q3 op de website gezien. Gelijk het hetzelfde weekend langs gekomen. Fijne en open communicatie. Het voelde zo goed en de auto was zo mooi dus gelijk meegenomen.
Fijn geholpen , wordt goed de tijd genomen om al je vragen te beantwoorden.
Heel vriendelijk, gezellige sfeer.
Zoek niet verder, dit is je adres voor een goede occasion. Open en eerlijk !
Helemaal super!