Voor de 3e keer een auto bij dit bedrijf gekocht ! Ditmaal een Ford B-MAX , een prachtige en fijne jong gebruikte auto met weinig kilometers Weer zijn wij heel erg goed geholpen door Dennis. Professioneel en eerlijk bedrijf en wij weten nu al zeker dat ook de 4e auto hier gekocht gaat worden. Vriendelijke mensen met goede kennis van auto\'s.

Wij hebben een paar maanden geleden een Mazda cx 5 gtm gekocht bij van Dijk. Een zeer fijne auto waar we veel plezier aan beleven. Wij zijn zeer goed geholpen door vader en zoon. Zij hebben een eerlijk verhaal, leveren goede service en je krijgt waar voor je geld.

Wij hebben een paar maanden geleden een Mazda cx 5 gtm uit 2017 bij van Dijk gekocht. De auto bevalt zeer goed en wij zijn enorm fijn geholpen door vader en zoon. Je krijgt bij van Dijk een goede service, een eerlijk verhaal en waar voor je geld.

Vandaag al weer voor de tweede keer bij fam van Dijk. Nu om na drie jaar naar alle tevredenheid te hebben gereden in hun MAZDA CX5 b.j. 2015,deze in te ruilen voor wederom een MAZDA CX5 b.j. 2018. De deal, auto en service waren weer 👍

Zeer tevreden geholpen met een Mazda CX-5 Vriendelijke mensen . Aan te bevelen als je gebruikte auto zoekt.

Prima. Goede en eerlijke informatie.

Wij hebben Autobedrijf van Dijk als zeer positief ervaren. Leuke open sfeer, afspraak is afspraak dus betrouwbaar, vlot in afhandeling van zaken en heldere communicatie. Super goeie auto gekocht. Wij zijn erg blij met onze nieuwe Kia Sportage. Dennis bedankt en succes verder!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vandaag een nieuwe gebruikte Mazda cx-5 gekocht. Super geholpen door de heren. Keurige auto voor een nette prijs. Transparant verhaal en duidelijk. Heren bedankt voor de fijne samen werking! Namens vader en zoon

Arie & Wil Zeer tevreden met een prachtige auto, Fijn geholpen, voor een andere auto zeker een aanrader.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Super leuke mensen laten je lekker kijken en zitten niet gelijk klaar met verkoop praatjes Een bedrijf met goed geprijsde nette auto’s die er in top conditie bij staan eigenlijk verkopen de auto’s dr zelf maar als je vragen hebt staan de mannen gelijk voor je klaar ik heb er een prachtige wagen gekocht en zal ieder die plannen hebben voor een nieuwe auto hier zeker aanraden om heen te gaan als je hier heen gaat hoef je niet verder te zoeken top zaak zal hier zeker nog eens een auto kopn

Zeer tevreden de deur uit met een prachtige auto! Zijn heel fijn geholpen en er hangt een ontspannen sfeer. Geen poespas, gewoon hoe het is. Top!

Top bedrijf heeft vertrouwen in de klant. Wij hebben weer een goede keuze kunnen maken

Vandaag een volkswagen scirocco bij hun gehaald, top service!! Top auto!!

Sinds 3 maanden een mooie qashqai in bezit. Wij zijn fijn geholpen door Dennis en de prijzen zijn scherp.

Ook ik sluit me aan bij alle beoordelingen. Geen praatjes gewoon een goede prijs voor de nieuwe en de inruilwagen. Allemaal mooie jongen auto\'s met weinig km. Maakte de keuze iets moeilijker maar een mooie Nissan Qashai connect Edition gekozen.

Uitmuntend!!! na een hele lang zoektocht door heel nederland terecht gekomen bij een uitstekend Rotterdams bedrijf EEN ECHTE Rotterdams mentaliteit niet poetsen maar gewoon doen prima service en gewoon eerlijk mijn mazda 2 ingeruild voor een mazda cx3 wat me echt bevalt ik bedank de jongens die me hebben geholpen en raad het echt om hier een auto te kopen MVG Erkan gurbuz

Prima bedrijf. Scherpe prijs en goede behandeling. Ze houden geen verkooppraatjes maar zijn duidelijk in wat wel en niet kan. Ik rij nu ruim een maand tot volle tevredenheid in een xtrail met weinig kilometers voor een scherpe prijs

Hier een paar weken geleden een schitterende Mazda cx-3 gekocht. Na een lange zoektocht waarbij we niet altijd even goed geholpen zijn, uiteindelijk bij Autobedrijf van Dijk uitgekomen. Op internet al veel goede recensies gelezen en ze kloppen allemaal! Een warm welkom en onder het genot van een bakkie moesten we alle auto\'s maar eens bekijken en erin gaan zitten. Als we hulp nodig hadden moesten we maar roepen. De proefrit was goed bevallen en dat doet de auto nog steeds! Een feestje om erin te rijden. Kortom; een fijn autobedrijf waar de ervaring rondom het kopen van de auto ook een dikke 10 krijgt!

Een nieuwe Nissan Qashqai Tekna gekocht tegen een zeer scherpe prijs en met goede inruil voor onze gebruikte Qashqai. Goed geholpen door dhr. E. van Dijk die een mooie afneembare trekhaak aanbood voor een redelijke prijs. Dennis heeft ons verder geholpen en goede service en toch een snelle aflevering incl. RDW keuring en kenteken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wij zijn erg blij met onze, bij Dennis, gekochte Nissan QASHQAI. Ruim aanbod. Duidelijk en fijn te woord gestaan en geholpen. Goede service en er wordt echt meegedacht. Aanrader!

Aanschaf nieuwe auto Nissan QQ Top

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

We zijn zeer tevreden over onze aangeschafte Mazda CX5. Prima prijs/kwaliteit verhouding, vakkundig geholpen en een snelle aflevering.

Een beoordeling schrijven voor Autobedrijf van Dijk. Wat moet ik anders schrijven dan al die goede beoordelingen die al geschreven zijn. Ik sluit me daar gewoon bij aan. Dennis, toppie. Jaap, Oud-Beijerland

Bij de aanschaf van onze jonge gebruikte Mazda CX 5 vakkundig en netjes geholpen. De heren van v.Dijk kwamen eerlijke , vriendelijk en betrouwbaar over. Dank voor de goede afwikkeling van de scherpe deal.

Vriendelijke mensen, eerlijk advies, laten je zelf een keuze maken, goede service en flexibel. Ik heb zelfs even twee Mazda\'s op mijn naam gehad voor een paar dagen, maar uiteindelijk zeer tevreden met een naar huis gereden.