Beter dan een “officiële” dealer

Bij KIA dealer geweest waar je eerst een uur genegeerd wordt omdat de koffie anders koud wordt. Op internet gekeken en uitgekomen bij van Dijk voor een KIA Xceed. Gebeld of de auto er nog was en een afspraak voor de volgende dag gemaakt. Auto stond klaar, verteld waar de auto vandaan kwam en konden meteen een proefrit maken. De auto beviel en kregen een prima prijs terug voor onze oude auto. Er moest iets geregeld worden omdat we een papiertje niet hadden en de heren hebben dat uitstekend op zich genomen. Geen kouwe kak mannetjes in driedelig pak die voor commissie werken en je daardoor naar de mond praten maar “gewone” mensen die je ook durven te zeggen als je de, in hun ogen, verkeerde auto voor ogen hebt voor waar die voor bedoeld is. We hadden er namelijk nog een op het oog die duurder was maar ze zeiden eerlijk om dat niet te doen omdat we er spijt van zouden krijgen. En ze hebben gelijk gehad. Als we deze auto over een paar jaar weer gaan inruilen gaan we eerst even langs bij van Dijk! En dat zegt wat……Amsterdammers die naar Rotterdam rijden ; )

Naar volle tevredenheid zeer klantvriendelijk aan een(voor ons) nieuwe auto geholpen,klasse!

Al een paar maanden op internet aan het rondkijken voor een andere auto, onze honda crv uit 2004 was aan vervanging toe. Wij wilden graag een vergelijkbare ruime auto en vinden de cx 30 en cx5 mazda's wel mooi. Op internet via autoscout 24 bij van Dijk uitgekomen als autobedrijf met ruime voorraad mazda's in diverse prijsklasse's. Gisteren langs geweest vanuit Barneveld om te kijken, cx30 vonden we toch wat te klein dus gekozen voor een jonge cx5 uit 2019 in mijn favoriete kleur machina gray. Goede inruilprijs gekregen voor onze oude trouwe honda, papier werk in orde gemaakt en we konden de nieuwe auto direkt meenemen, prima geregeld. Wij zijn beide zeer tevreden met onze nieuwe auto en ook met de prettige manier waarop we te woord zijn gestaan en geadviseerd door de heren Van Dijk.

Eerlijke verkoop

In september een cx5 gekocht , omdat we nog een leaseauto van mijn werk hebben dit jaar kon de auto nog tot eind oktober blijven staan. 22 oktober de auto opgehaald ,alles wat was afgesproken was netjes gedaan. Bij thuiskomst bleek dat er na een week een probleem was met de rechterspiegel, ( storing in het motortje ) Hoewel het volgens Dennis eigenlijk geen garantie betrof heeft hij een afspraak gemaakt bij een Mazda dealer in Barendrecht. Vandaag van uit Limburg erheen geweest zonder kosten is het motortje vervangen (garantie ) en tevens ook nog gratis de sleutel batterij vervangen. Al met al zeer tevreden over de service van fa Van Dijk. Je kunt er gerust een auto kopen.

Fijne duidelijke en professionele benadering

Mazda CX5 uit 2019 gekocht. Ondanks dat we kort voor sluitingstijd begonnen met onderhandelen zijn we proffesioneel en zonder tijdsdruk benaderd. Duidelijk in bod en mogelijkheden. Bij afhalen auto, 2 dagen later al (ondanks montage trekhaak), had men ook een nieuwe accu geplaatst. De oude was twijfelachtig gebleken bij doormeting. Al met al erg tevreden.

Klantvriendelijk

Contact opgenomen om voor een auto te komen kijken. Dezelfde week het autobedrijf bezocht en een mooie auto gekocht. Eerlijke en duidelijke communicatie met de verkoper. De auto snel kunnen ophalen. Autobedrijf is een aanrader.

Super autobedrijf

Wij zijn bij autobedrijf van Dijk geweest om te kijken naar een Audi Q3. Fijn te woord gestaan, proefrit gemaakt en overgegaan tot koop. De auto was netjes en de communicatie goed! Dennis, je bent een fijne vent!

Nadat mazda CX-5 beurt had gehad, i.v.m. fabrieksgarantie bij een mazda-dealer waar e.e.a. werd geadviseerd om te vervangen, contact opgenomen met van Dijk en hoewel dit eigenlijk niet onder de garantie viel is het meteen vervangen, terwijl dit nu nog niet noodzakelijk was, bleek achteraf. Goede uitleg en tips gekregen. Nu de auto 2 weken in bezit en erg blij mee. Mijn ouders hebben deze week ook na volle tevredenheid een CX-5 aangeschaft. We komen over jaartje over 3-4 zeker terug. Ga zo door!

Degelijk autobedrijf

Een mooie mazda cx 5 gekocht.Na een aantal maanden bij de dealer terecht gekomen en toch een misverstand ivm de onderhoudstermijn.Heb van dijk hierover gecontacteerd en zij hebben dit netjes opgelost.Een bedrijf die wil dat je tevreden bent over je aankoop.Top!

Excellent!

The best experience ever in buying a car. Friendly and appropriate advice, together with great service. Best deal we could ever find in buying an almost new car. Thank you, Dennis. Esther Erasmus

Mooi autobedrijf!

Afgelopen maandag eerst alleen een bezichtiging gehad voor een mooie Mazda CX 5. Vervolgens een afspraak gemaakt om donderdag terug te komen met mijn man voor een proefrit. Wij hebben een proefrit kunnen maken en de auto goed kunnen bekijken. Vervolgens zijn wij met de prijs/ inruil snel overeen gekomen, waarna wij hem dezelfde middag mee naar huis konden nemen na een fijne uitleg en in stellen van bepaalde functies.

Deze week onze vierde auto gekocht bij van dijk Een mazda cx30 Geweldige auto na relaxed onderhandelen met Dennis en zijn vader. Ongedwongen onder t genot van n bakkie onze cx3 ingeruild Na goede uitleg van monteur Erwin tevredennaar huis gereden Voorlopig zal dit de laatste zijn, maar mochten we weer n andere willen zullen we er zeker terugkomen en we zullen van dijk ook zeker aanraden. Toppie Michel en reggy ,bemmel

Zeer goede ervaring

Vandaag zijn wij vanuit Oost-Groningen naar de garage gereden. Hier hebben wij een zeer goede ervaring gehad. De verkopers laten je rustig kijken en zijn niet opdringerig. Bij vragen zijn ze vriendelijk en behulpzaam. Goede, snelle afhandeling! Met trots in onze nieuwe cx5 naar huis gereden.

Gewoon heel goed bedrijf

Deze week na 2 jaar wederom een Mazda gekocht en bij binnenkomst nog steeds herkenning. Wij vinden dit autobedrijf een topper waar je goede jonge auto's kan kopen en 2 super mensen waar je heel fijn mee kan onderhandelen zodat je van beide kanten tevreden bent.

Fijn bedrijf !!!

Netjes geholpen bij de aanschaf van onze Audi Q3. Ze laten je rustig kijken, proefrit maken en zijn niet opdringerig zoals in de meeste garage's. Auto op de site van van Dijk is precies zoals omschreven als je gaat kijken. Alles klopt en ze hebben alleen maar hele nette auto's binnen staan. Je kunt hier bijna blindelings een auto kopen en wij zijn toch altijd heel kritisch. Als ik over een paar jaar weer een andere auto zoek, zal ik zeker Dennis weer bellen. TOP!!!

Goede service Betrouwbaar Duidelijke afspraken Alles in overleg Twee autos in onderhoud en apk ,blijven we ook doen,!

Prima ervaring!

Wij waren al een geruime tijd op zoek naar een goede gebruikte Mazda CX5. Op een gegeven moment kwamen we bij autobedrijf van Dijk in Ridderkerk terecht. Hier werden wij fijn, niet opdringerig en vakkundig geholpen en zijn we met een mooie CX5 vertrokken. Een aanrader om hier een kijkje te nemen.

Super service

Eerlijke en goede informatie. Prijzen zijn ook zeer redelijk. Vertellen ook netjes de eventuele min puntjes van de auto en waar je tegenaan kunt lopen

Mooie auto's, prettige mensen, afspraak is afspraak

Ik was al een tijdje via het web op zoek naar een CX-5 en kwam via de goede reviews terecht bij Autobedrijf van Dijk. Mooie auto uitgezocht met weinig kilometers op de teller en gelijk een trekhaak laten monteren. Heb ook nog afgesproken dat ik een mat voor in de kofferbak zou krijgen, maar die was nog niet op voorraad. Prettige mensen, no-nonsense en vriendelijk. Na het afleveren van de auto er inmiddels een maand mee rondgereden en het bevalt uitstekend. De auto rijdt heerlijk en voelt in alle opzichten als nieuw aan. Vandaag de mat opgehaald, deze hadden ze inmiddels voor me klaarliggen. Ik voel me als klant zeer gewaardeerd. Zo'n bedrijf verdient gewoon een pluim!

Top bedrijf

Vandaag een mooie Mazda cx 5 gekocht. Hier kent men het stukje menselijkheid en klantvriendelijkheid. Je wordt er prettig geholpen.

Zeer deskundig en vakkundig

Afgelopen donderdag gaan kijken voor een mooie jonge gebruikte cx-5. Eerst even een rondje kunnen maken om de auto en hierna proefrit kunnen maken met de auto. Na deze rit even om de tafel met vader en zoon van dijk. Uiteindelijk binnen 1,5 uur besloten te komen en deze dan direct mee te nemen. Digitaal de auto over kunnen schrijven, auto verzekeren, betalen, leeg halen van de oude auto en weg rijden met de nieuwe auto. Zeker een aanrader om te gaan kijken als u opzoek van naar een mooie cx-3 of cx-5

Superveel keuze in een rustige omgeving

We hebben gekozen voor een jonge CX-5 en genieten dagelijks van deze mooie auto. Autobedrijf Van Dijk maakt haar verwachtingen meer dan waar. Het is uniek om een dergelijk grote selectie aan Mazda CX-3(0) en CX-5 bij elkaar te zien, eindelijk valt er iets te kiezen! Vader en zoon Van Dijk nemen rustig de tijd voor je en laten je in alle rust genieten.

Netjes en vriendelijk familie bedrijf.

Na 2keer Autobedrijf van Dijk bezocht te hebben de Honda Jazz aangekocht.Sinds 7-12 de nieuwe eigenaar. Dennis en zn vader zijn zeer vriendelijke mensen die een duidelijk verhaal hadden. Allemaal jonge auto's,vaak van de 1e eigenaar.

Top service !

Vandaag onze auto gekocht bij ‘van Dijk’. Super tevreden over de service. Fijn geholpen wat zeker vertrouwen geeft! Wie weet tot over een paar jaar =)

Bijzonder onvriendelijk

Nemen niet eens de moeite om te luisteren

Beste Toon, Jammer dat u het als Mazda specialist onvriendelijk heeft ervaren dat wij de Mazda niet aan u kunnen verkopen, wij willen de Mazda aan onze eigen klanten kunnen leveren. mvg, Autobedrijf van Dijk

Professioneel

Ik had al een hele tijd zin in een Mazda CX3. Geen nieuwe maar een met "de kop er van af". Wat doe je dan? Je kijkt op alle sites die auto's aanbieden en een daarvan viel mij direct op: Autobedrijf van Dijk BV in Ridderkerk. Op hun site staan veel Mazda's keurig uitgestald. Een tijdje geleden ben ik samen met mijn buurman, die ook in een Mazda rijd, in hun showroom gaan kijken om een gevoel bij het bedrijf te krijgen. Wat viel op: keurige showroom, duidelijke prijsstellingen, alle modellen bij elkaar. C3 bij C3 en C5 bij de C5's. Je mag er rustig rondkijken, er wordt goed rekening gehouden met de Corona regels. Na overleg met mijn directeur mocht ik mijn lease auto eerder inleveren voordat het contract af zou lopen. Dus op zoek naar een mooie C3, het liefst een Rode of blauwe met alles er op en er aan waaronder ook een trekhaak. Op voorhand al bij Dennis geïnformeerd of dat bij hun tot de mogelijkheden behoorde. Natuurlijk geen probleem. Twee weken geleden de auto uitgezocht, de prijs afgesproken (die al scherp was in vergelijking met andere aanbieders) en alle andere afspraken gemaakt. Vandaag de auto opgehaald en we zijn er super blij mee. Wel nogal wat geld kwijt maar er iets moois voor terug gekregen en daar gaat het ook om. Wel een punt van verbetering: Jullie koffie!!!