Fantastisch

Heb dinsdag 8-9 mijn tweede Mazda CX 5 opgehaald bij jullie. Zoals ik bij de vorige gewend was keurig en netjes geholpen zonder poespas en woord is woord. Je kan rustig rond kijken zonder opdringerige verhalen.

Fijne eigenaar, weer goed geholpen!

Voor de derde keer auto gekocht bij Dennis eigenaar van autobedrijf Van Dijk. Na 2x qashqai gekocht te hebben bij Van Dijk en met veel plezier ermee gereden zonder problemen, vandaag onze Mazda CX5 opgehaald bij Dennis. Weer goed geholpen Edwin heeft alles van de auto uitgelegd helemaal top! Voor ons blijft dit autobedrijf één waar we terug blijven komen. Omdat prijs kwaliteit verhouding hoog is.

Geoon een TOP-bedrijf

Gisteren mijn tweede auto hier gekocht. Na een Nissan Qashqai (nog gekocht in het vorige pand) nu een Mazda cx5 automaat. Bij binnenkomst geen gelikte praatjes maar gewoon belangstelling over wat je zoekt. Na wat informatie loopt men gewoon weg zodat je kan kennismaken met de auto's die er staan. Een proefrit is geen probleem. En ja, dan ben je gelijk verkocht. Er staan alleen maar jonge goede auto's met weinig op de teller dus het is zeer moeilijk om zonder een gekochte auto weg te lopen. Mijn derde auto koop ik natuurlijk bij autobedrijf van Dijk!!!

Op een hele fijne manier een cx5 aangeschaft

Je kan er op je gemak auto’s bekijken zonder een opdringende autoverkoper ze geven goede uitleg is eerlijk over de auto’s die hij massaal heeft staan zeker een aanrAder voor de Mazda rijder wij zijn erg blij met de aanschaf van onze cx5 en we zullen zeker over een paar jaar terugkomen fam Hendrikx uit Etten Leur

prettig

gisteren 22 augustus onze 3e mazda cx3 bij autobedrijf van Dijk gehaald . Weer in een fijne ongedwongen sfeer met Dennis en zijn vader onderhandeld over de inruil van onze eigen cx3 . We waren er zoals de vorige keren weer snel uit en allebei tevreden . In de toekomst zullen we er zeker weer terugkeren. van Dijk is een aanrader.

Deze garage onderscheidt zich van anderen

Onze eerste indruk bij binnenkomst was een zeer nette garage en een gastvrije ontvangst door de eigenaren. De manier van zaken doen is heel helder en woord is woord. Men neemt alle tijd om je te woord te staan en geven zeer goede informatie zonder zich op te dringen. We konden in alle rust de auto die wij op het oog hadden goed bekijken. Na een proefrit waren we dan ook verkocht en rijden nu al een week met heel veel plezier in de nieuwe auto. Wij raden deze garage dan ook aan binnen onze vrienden/kennissen kring.

Prima familiebedrijf !

Met het autobedrijf Van Dijk is het prettig zaken doen in een ongedwongen sfeer. Waarbij de stelregel "Afspraak is afspraak" volledig wordt nagekomen. Een aanrader!

Goede service en klantvriendelijk

professioneel en no nonsense mentalitei

Wederom (MN 3E) zeer professioneel , vriendelijk en met no nonsense mentaliteit geadviseerd en geholpen door Dennis ,Ed en Erwin . Ze geven je de goede tips over de do en don't s , zonder te pushen .Goede prijs voor mn inruilauto .Dus voor mij zeer zeker een aanrader ,ook mijn volgende Mazda occassion wordt er 1 uit de van Dijk en zoon stal /garage .Nogmaals bedankt voor de fijne service en adviezen en ik kom volgende maand een bakkie drinken in jullie nieuwe pand . Alvast heel veel succes met de verbouwing , verhuizing en handel in het nieuwe pand . Fijne kerstdagen en een gezond en succesvol 2020in jullie nieuwe pand .

Prettige no nonsens garage

Leuk geholpen en absoluut niet opdringerig. Afgelopen vrijdag onze Mazda CX5 opgehaald. Gaan zeker voor een volgende auto terug naar deze garage.

Klantgericht bedrijf

Op 4 oktober 2019 onze Hyundai Tucson uit 2017 opgehaald. Door vader en zoon van Dijk super leuk en goed geholpen en leuk kunnen onderhandelen over de inruil prijs van onze vorige auto. Ook tegen een scherpe prijs extra’s aan de auto toe kunnen voegen. Auto stond bij aflevering te glanzen. 1 klein minpuntje de auto was van binnen niet echt schoon. Zeker een aanrader om hier een jonge gebruikte auto te kopen. Wij gaan zeker terug.

Uitstekend bedrijf!!!

We hebben voor de tweede keer een auto gekocht ( prachtige Nissan QASHQAI) bij autobedrijf van Dijk en zijn ontzettend tevreden en kunnen dit bedrijf aan iedereen aanraden. Er worden zeer mooie auto's verkocht. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Ontzettend aardige verkoper (Dennis) met een heel persoonlijke benadering, neemt alle tijd voor je. Echt een topbedrijf! Dikke tien!

Leuk bedrijf

Serieus bedrijf met goede adviezen, 2 weken geleden Hyundai Tucson 2018 gekocht met 11.000 km op teller plus vele optie's. Geen praatjes, niets is teveel, proefrit geen probleem maar direct door zee en een goede prijs terug gehad van mijn auto.

Super aardige Dennis, Erwin en vader in een ongedwongen sfeer.

Recht toe, rechtaan zoals het is, als men hier een auto koopt. Er staan super mooie auto's en je wordt behandeld alsof je de buurman of in mijn geval buurvrouw bent. Geen moeilijke vragen of een gelikt verkoop praatje. Ze doen niet moeilijk voor een test rit met daarna een bakje koffie met een gezellig praatje OOK als je de auto al gekocht en betaald hebt! Ik heb een super mooie Suzuki Vitara gekocht eentje in een speciale uitvoering met vele optie's die bijna niet te verkrijgen is voor een goede prijs! Nogmaals bedankt Dennis en Erwin!!

in een ongedwongen sfeer zaken gedaan met van Dijk

vandaag hebben we bij de firma van dijk een mazda cx3 gekocht nadat we onze vorige cx3 ook al op n prettige manier bij van dijk hadden gekocht lekker ongedwongen met elkaar tot een deal gekomen binnen een half uur danny t was weer prettig zaken doen met jou en je vader hopen weer net zo veel plezier van deze auto te hebben als van de vorige

Vandaag een week geleden hebben wij dan onze tweede Mazda CX5 opgehaald. Een automaat wat zijn we er blij mee. De koffie stond klaar en we werden zeer vriendelijk ontvangen, we konden op ons gemak rond kijken. Er werd ons niets opgedrongen. Kan dan ook de firma aanbevelen. Bedankt Dennis.

In de maand juni 2019 een mooie Hyundai Tucson gekocht bij Autobedrijf van Dijk. Na een vriendelijk ontvangst konden we rustig op ons gemak diverse auto\'s bekijken en bij vragen wisten we Dennis (eigenaar) te vinden. De Hyundai werd keurig aangemeld voor ons in Hyundai Nederland waarbij de 5 jaar garantie gewaarborgd was. Onze eerste ervaring met dit bedrijf, waarbij we adequaat en deskundig zijn geholpen, een goed vertrouwen en zekerheid voor deze en de opvolgende aankoop.

Prima bedrijf. No nonsense, zeggen waar het op staat. Auto netjes afgeleverd.

Wij hebben afgelopen vrijdag onze Nissan Qashqai opgehaald. Zeer tevreden met de service en de informatie die wij hebben gehad van Dennis. Zal zeker voor een volgende aankoop weer terug gaan

Voor de 3e keer een auto bij dit bedrijf gekocht ! Ditmaal een Ford B-MAX , een prachtige en fijne jong gebruikte auto met weinig kilometers Weer zijn wij heel erg goed geholpen door Dennis. Professioneel en eerlijk bedrijf en wij weten nu al zeker dat ook de 4e auto hier gekocht gaat worden. Vriendelijke mensen met goede kennis van auto\'s.

Wij hebben een paar maanden geleden een Mazda cx 5 gtm gekocht bij van Dijk. Een zeer fijne auto waar we veel plezier aan beleven. Wij zijn zeer goed geholpen door vader en zoon. Zij hebben een eerlijk verhaal, leveren goede service en je krijgt waar voor je geld.

Wij hebben een paar maanden geleden een Mazda cx 5 gtm uit 2017 bij van Dijk gekocht. De auto bevalt zeer goed en wij zijn enorm fijn geholpen door vader en zoon. Je krijgt bij van Dijk een goede service, een eerlijk verhaal en waar voor je geld.

Vandaag al weer voor de tweede keer bij fam van Dijk. Nu om na drie jaar naar alle tevredenheid te hebben gereden in hun MAZDA CX5 b.j. 2015,deze in te ruilen voor wederom een MAZDA CX5 b.j. 2018. De deal, auto en service waren weer 👍

Zeer tevreden geholpen met een Mazda CX-5 Vriendelijke mensen . Aan te bevelen als je gebruikte auto zoekt.

Prima. Goede en eerlijke informatie.