Zeer goede ervaring

Vandaag zijn wij vanuit Oost-Groningen naar de garage gereden. Hier hebben wij een zeer goede ervaring gehad. De verkopers laten je rustig kijken en zijn niet opdringerig. Bij vragen zijn ze vriendelijk en behulpzaam. Goede, snelle afhandeling! Met trots in onze nieuwe cx5 naar huis gereden.

Gewoon heel goed bedrijf

Deze week na 2 jaar wederom een Mazda gekocht en bij binnenkomst nog steeds herkenning. Wij vinden dit autobedrijf een topper waar je goede jonge auto's kan kopen en 2 super mensen waar je heel fijn mee kan onderhandelen zodat je van beide kanten tevreden bent.

Fijn bedrijf !!!

Netjes geholpen bij de aanschaf van onze Audi Q3. Ze laten je rustig kijken, proefrit maken en zijn niet opdringerig zoals in de meeste garage's. Auto op de site van van Dijk is precies zoals omschreven als je gaat kijken. Alles klopt en ze hebben alleen maar hele nette auto's binnen staan. Je kunt hier bijna blindelings een auto kopen en wij zijn toch altijd heel kritisch. Als ik over een paar jaar weer een andere auto zoek, zal ik zeker Dennis weer bellen. TOP!!!

Goede service Betrouwbaar Duidelijke afspraken Alles in overleg Twee autos in onderhoud en apk ,blijven we ook doen,!

Prima ervaring!

Wij waren al een geruime tijd op zoek naar een goede gebruikte Mazda CX5. Op een gegeven moment kwamen we bij autobedrijf van Dijk in Ridderkerk terecht. Hier werden wij fijn, niet opdringerig en vakkundig geholpen en zijn we met een mooie CX5 vertrokken. Een aanrader om hier een kijkje te nemen.

Super service

Eerlijke en goede informatie. Prijzen zijn ook zeer redelijk. Vertellen ook netjes de eventuele min puntjes van de auto en waar je tegenaan kunt lopen

Mooie auto's, prettige mensen, afspraak is afspraak

Ik was al een tijdje via het web op zoek naar een CX-5 en kwam via de goede reviews terecht bij Autobedrijf van Dijk. Mooie auto uitgezocht met weinig kilometers op de teller en gelijk een trekhaak laten monteren. Heb ook nog afgesproken dat ik een mat voor in de kofferbak zou krijgen, maar die was nog niet op voorraad. Prettige mensen, no-nonsense en vriendelijk. Na het afleveren van de auto er inmiddels een maand mee rondgereden en het bevalt uitstekend. De auto rijdt heerlijk en voelt in alle opzichten als nieuw aan. Vandaag de mat opgehaald, deze hadden ze inmiddels voor me klaarliggen. Ik voel me als klant zeer gewaardeerd. Zo'n bedrijf verdient gewoon een pluim!

Top bedrijf

Vandaag een mooie Mazda cx 5 gekocht. Hier kent men het stukje menselijkheid en klantvriendelijkheid. Je wordt er prettig geholpen.

Zeer deskundig en vakkundig

Afgelopen donderdag gaan kijken voor een mooie jonge gebruikte cx-5. Eerst even een rondje kunnen maken om de auto en hierna proefrit kunnen maken met de auto. Na deze rit even om de tafel met vader en zoon van dijk. Uiteindelijk binnen 1,5 uur besloten te komen en deze dan direct mee te nemen. Digitaal de auto over kunnen schrijven, auto verzekeren, betalen, leeg halen van de oude auto en weg rijden met de nieuwe auto. Zeker een aanrader om te gaan kijken als u opzoek van naar een mooie cx-3 of cx-5

Superveel keuze in een rustige omgeving

We hebben gekozen voor een jonge CX-5 en genieten dagelijks van deze mooie auto. Autobedrijf Van Dijk maakt haar verwachtingen meer dan waar. Het is uniek om een dergelijk grote selectie aan Mazda CX-3(0) en CX-5 bij elkaar te zien, eindelijk valt er iets te kiezen! Vader en zoon Van Dijk nemen rustig de tijd voor je en laten je in alle rust genieten.

Netjes en vriendelijk familie bedrijf.

Na 2keer Autobedrijf van Dijk bezocht te hebben de Honda Jazz aangekocht.Sinds 7-12 de nieuwe eigenaar. Dennis en zn vader zijn zeer vriendelijke mensen die een duidelijk verhaal hadden. Allemaal jonge auto's,vaak van de 1e eigenaar.

Top service !

Vandaag onze auto gekocht bij ‘van Dijk’. Super tevreden over de service. Fijn geholpen wat zeker vertrouwen geeft! Wie weet tot over een paar jaar =)

Bijzonder onvriendelijk

Nemen niet eens de moeite om te luisteren

Beste Toon, Jammer dat u het als Mazda specialist onvriendelijk heeft ervaren dat wij de Mazda niet aan u kunnen verkopen, wij willen de Mazda aan onze eigen klanten kunnen leveren. mvg, Autobedrijf van Dijk

Professioneel

Ik had al een hele tijd zin in een Mazda CX3. Geen nieuwe maar een met "de kop er van af". Wat doe je dan? Je kijkt op alle sites die auto's aanbieden en een daarvan viel mij direct op: Autobedrijf van Dijk BV in Ridderkerk. Op hun site staan veel Mazda's keurig uitgestald. Een tijdje geleden ben ik samen met mijn buurman, die ook in een Mazda rijd, in hun showroom gaan kijken om een gevoel bij het bedrijf te krijgen. Wat viel op: keurige showroom, duidelijke prijsstellingen, alle modellen bij elkaar. C3 bij C3 en C5 bij de C5's. Je mag er rustig rondkijken, er wordt goed rekening gehouden met de Corona regels. Na overleg met mijn directeur mocht ik mijn lease auto eerder inleveren voordat het contract af zou lopen. Dus op zoek naar een mooie C3, het liefst een Rode of blauwe met alles er op en er aan waaronder ook een trekhaak. Op voorhand al bij Dennis geïnformeerd of dat bij hun tot de mogelijkheden behoorde. Natuurlijk geen probleem. Twee weken geleden de auto uitgezocht, de prijs afgesproken (die al scherp was in vergelijking met andere aanbieders) en alle andere afspraken gemaakt. Vandaag de auto opgehaald en we zijn er super blij mee. Wel nogal wat geld kwijt maar er iets moois voor terug gekregen en daar gaat het ook om. Wel een punt van verbetering: Jullie koffie!!!

Ik was al geruime tijd op zoek naar een gebruikte Mazda CX-3. Na zoeken op internet kwam ik op de site van automobielbedrijf Van Dijk teRidderkerk. Dit bedrijf heeft jonge auto’s staan. Bij het eerste bezoek was ik onder de indruk van de mooie auto’s die daar staan. Allemaal van slechts een paar jaar oud en niet te veel kilometers. Ik kon rustig rond kijken nadat ik had uitgelegd voor welke type voertuig ik kwam kijken.. Door de vader van Dennis werd tijd genomen voor het verstrekken van Informatie over de auto waar ik interesse in had. De papieren over de herkomst van de auto waren aanwezig. Ik kon gelijk een proefrit maken. De auto was in perfecte staat. Ik heb deze gekocht. Dennis zorgde dat de papieren in orde kwamen en alles werd volgens afspraak geregeld. No nonsens bedrijf. Een aanrader om te gaan kijken als je een jonge auto zoekt.

Netjes en komen hun afspraken na

Gister onze auto gekocht. Was zaterdag wezen kijken, helaas kon mijn man niet mee. Ze hebben de auto apart voor ons gehouden. Nu super blij met onze nieuwe auto. Bedankt voor de service!

Doen wat ze je beloven bij de aankoop !

Goede service en komen afspraken na

Gewoon een prima bedrijf! We kwamen heel gericht kijken naar Mazda CX3, inruil van de oude auto was zo geregeld, 2 dagen later konden wij onze 'nieuwe' CX3 ophalen!

Prachtige Mazda CX5

Aangezien wij een caravan willen, waren wij op zoek naar een goede "trekauto". Wij kwamen uit op de Mazda CX5 en op Autobedrijf van Dijk BV. Na de goede recensies gelezen te hebben zijn wij op een dag vanuit Den Helder naar Ridderkerk gereden. Een groot aanbod van jonge gebruikte auto's met weinig kilometers op de teller. Wij twijfelden tussen drie CX5.............uiteindelijk gekozen voor de witte CX5 met een 360 gr camera en allerlei andere opties. Auto is in perfecte staat. Zelf nog contact gehad met de vorige (Duitse) eigenaar. Wij zijn erg tevreden met onze CX5 van van Dijk en hebben inmiddels ook een knappe caravan (Fendt Tendenza) achter de auto. De CX5 trekt deze met gemak. Al met al zijn wij zeer tevreden klanten van van Dijk. Goed geholpen door Dennis en Erwin heeft ons haarfijn alles uitgelegd van de auto. Top!

Geweldige dealer

Schitterende Suzuki Vitara gekocht bij autobedrijf van dijk.We zijn geholpen door hele aardige en oprechte mensen.Dennis,Erwin en vader zijn vriendelijke en nette mensen die weten waar ze over praten.Zeggen waar het op staat en bereid zijn om met de klanten mee te denken.Wij raden eigenlijk iedereen aan die op zoek is naar een jonge goed onderhouden auto met hele aantrekkelijke (en eerlijke) kilometerstanden te gaan kijken bij autobedrijf van dijk. Fam Buijser Dordrecht

Fantastisch

Heb dinsdag 8-9 mijn tweede Mazda CX 5 opgehaald bij jullie. Zoals ik bij de vorige gewend was keurig en netjes geholpen zonder poespas en woord is woord. Je kan rustig rond kijken zonder opdringerige verhalen.

Fijne eigenaar, weer goed geholpen!

Voor de derde keer auto gekocht bij Dennis eigenaar van autobedrijf Van Dijk. Na 2x qashqai gekocht te hebben bij Van Dijk en met veel plezier ermee gereden zonder problemen, vandaag onze Mazda CX5 opgehaald bij Dennis. Weer goed geholpen Edwin heeft alles van de auto uitgelegd helemaal top! Voor ons blijft dit autobedrijf één waar we terug blijven komen. Omdat prijs kwaliteit verhouding hoog is.

Geoon een TOP-bedrijf

Gisteren mijn tweede auto hier gekocht. Na een Nissan Qashqai (nog gekocht in het vorige pand) nu een Mazda cx5 automaat. Bij binnenkomst geen gelikte praatjes maar gewoon belangstelling over wat je zoekt. Na wat informatie loopt men gewoon weg zodat je kan kennismaken met de auto's die er staan. Een proefrit is geen probleem. En ja, dan ben je gelijk verkocht. Er staan alleen maar jonge goede auto's met weinig op de teller dus het is zeer moeilijk om zonder een gekochte auto weg te lopen. Mijn derde auto koop ik natuurlijk bij autobedrijf van Dijk!!!

Op een hele fijne manier een cx5 aangeschaft

Je kan er op je gemak auto’s bekijken zonder een opdringende autoverkoper ze geven goede uitleg is eerlijk over de auto’s die hij massaal heeft staan zeker een aanrAder voor de Mazda rijder wij zijn erg blij met de aanschaf van onze cx5 en we zullen zeker over een paar jaar terugkomen fam Hendrikx uit Etten Leur

prettig

gisteren 22 augustus onze 3e mazda cx3 bij autobedrijf van Dijk gehaald . Weer in een fijne ongedwongen sfeer met Dennis en zijn vader onderhandeld over de inruil van onze eigen cx3 . We waren er zoals de vorige keren weer snel uit en allebei tevreden . In de toekomst zullen we er zeker weer terugkeren. van Dijk is een aanrader.