Een laagdrempelig bedrijf, waar als je binnenkomt, al een goed gevoel aan overhoud. Een bedrijf zonder smoesjes, zonder afspraken die ze niet na kunnen komen. Een service die ongekend is en een voorbeeld dient te zijn voor andere autobedrijven. Ook als je een gebruikte auto daar gekocht hebt kan er wel eens een (ook voor het bedrijf) verborgen mankementje voorkomen. Dit bedrijf lost dat snel en vakkundig op. Mijn complimenten. Geen gezeur over de garantie het wordt gewoon gemaakt en weer ben ik super tevreden en kan het bedrijf van harte aanbevelen.
Lang geleden dat ik zo\'n service heb gehad. Bijzonder klantvriendelijk en uitmuntende prijs/kwaliteitsverhouding.
Ben bij hun terecht gekomen via een social deal om de airco een beurt te laten geven en heb vervolgens een onderhoudscontract afgesloten.
Uitstekend, goed geholpen en prettig te woord gestaan. Bovendien eerlijk, de rekening bleek lager uit te vallen door minder te besteden tijd en een product wat iets goedkoper was.
Prima service . Duidelijke info zodat je weet waar je aan toe bent. Ik kom zeker terug!
Vriendelijke en correcte behandeling.
deze is zeer goed ook een oplossing zijn goed
Aircosysteem netjes gereinigd en aircovloeistof vernieuwd. Ook interieurfilter vernieuwd, maar daarvoor moest bij mijn Grand Scenic 2012 zelfs de volledige handschoenkast verwijderd worden: best veel werk, dat voor een zeer redelijke prijs werd gedaan ! Dus, ik ben zeer tevreden over deze klus! Verder door nette en vriendelijke mensen, op afspraak, goed geholpen.
Op de service en behandeling van de medewerkers van Cortenraad auto \'s is niets aan te merken. Alleen jammer dat het contract +- € 25 per maand voor ons niet heeft opgeleverd wat we ervan gedacht hadden. we betaalden +- 2 jaar € +- 25,- per maand en hebben tot nu toe van nog geen service of onderhoud beurt kunnen genieten. wel betaalden we een controlebeurt die buiten het contract viel. Uiteindelijk hebben we het contract teleurgesteld opgezegd en betalen de rekeningen op het moment dat we werkelijk kosten hebben gemaakt. Jammer van het al reeds betaalde geld maar we hebben het contract uiteindelijk zelf getekend .
Super service en eerlijke prijzen
Zoals altijd een perfecte service
Plezierig contact. Afspraken worden keurig nagekomen.
Zeer tevreden over service. Komen afspraken netjes na.
Uitstekend en vakkundig
Zeer betrouwbaar en deskundig, vriendelijk personeel.
Snelle afspraak, goede service en vriendelijk personeel.
Zeer positieve meerjarige ervaring. Betrokken, servicegericht en meedenkend.
Goede service.
Mijn eerste ervaring was super verlopen en zeer zeker voor herhaling vatbaar. Goede service en uitleg!! Kreeg een lekker kopje koffie aangeboden. de interieurfilter moest vervangen worden. Dit liet de monteur me ter plekke zien. Hier kom ik zeker terug!!!
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Geen wachttijden en goede service.