Deskundige en heel vriendelijke medewerkers, uitstekende service en een heel betrouwbaar bedrijf. Kortom; een echte aanrader!
Gewoon goed, maar zeker!
prima vakmensen en geen lange wachttijden
Duidelijkheid over wat er dient te gebeuren en wat de kosten zijn. Gratis leenwagen is heel prettig.
Makkelijk afspraken te maken. Vriendelijke en deskundige bediening.
Laten altijd van te voren weten wat er aan de hand is. Ook het sturen van filmpjes om te laten zien wat er gerepareerd moet worden vind ik een groot pluspunt. Vriendelijk personeel. Kortom, TOP GARAGE.
Kan na APK weer de weg op na een serieuze kontrole,merci!!
Apk met goed rapport
De auto was volgens afspraak klaar, papieren in orde. Al de info die we nodig hadden kregen we. Heel vriendelijk geholpen en heeft me een betrouwbare indrukmgegeven
Niet alléén erg vriendelijk en kundig personeel aan de balie. Maar men beschikt ook over zeer vakbekwame mensen in de werkplaats. Chapeau!
Niet tevreden over het het geadviseere assurantie kantoor.
Keurig alles gedaan in overleg, met filmpje! Zelfs nog gestofzuigd!Bedankt
Vriendelijk en behulpzaam
Helaas slechts 1 ster, niet voor de vakmanschap van deze garage, maar voor de koffie in de wachtruimte. Mijn 3e slechte ervaring met garage maar zeker, ditmaal auto afgekeurd op 2 punten . geschatte reparatiekosten tussen 600 en 1200€ (lekker duidelijk). Voor de zekerheid een second opinion bij de merkdealer..........en auto goedgekeurd op beide punten was een kwestie schoonmaken en met luchtdruk schoonspuiten. Wel was er een veer in de achterwielophanging gebroken, deze was niet door de Maar Zeker keurmeester opgemertkt ??? Dus in het vervolg Maar Zeker voorbijrijden.,
Men belt dat er een filmpje klaarstaat. Via filmpje kom je te weten wat er aan de auto mankeert en je kunt zelf beslissen wat er gemaakt mag worden en, heel belangrijk, je weet wat het gaat kosten! Personeel is behulpzaam en vriendelijk.
Meerdere malen voor een autobeurt geweest. Steeds goed geinformeerd voordat men aan de beurt begon. Prijs kwaliteit is in orde
Goed en snel service
Een hele fijne garage, met een vriendelijk en behulpzaam team. Ben al jaren klant en de service is altijd perfecth
Excellent service
Spot repair laten doen , ben zeer tevreden. Goede service. Zal zeker weer terug gaan !!!
Goede service, en vriendelijk personeel.
Uitstekend
Wilde een Aygo X kopen, eigenlijk had ik hem gekocht. Deze was ingevoerd en moest dus nog door de RDW gekeurd worden. Dit zou tussen de 2 dagen en 4 weken duren. Om een of andere duistere reden werd er echter 1 maand gewacht eer dit gebeurde. Ondertussen werd mij van alles wijsgemaakt. Ik kreeg argwaan en ben zelf op onderzoek uitgegaan. Zo kwam ei erachter dat de auto pas een maand na aankoop werd aangemeld bij de RDW. Mij werd iedere week, omdat ik zelf belde, iets anders voorgelogen, anders kan ik het niet noemen. Deze week kwam dan eindelijk het bet dat de auto was goedgekeurd. Helaas kwam toen het volgende lijk uit de kast. Nu moest er nog gewacht worden op de belastingdienst ivm dr BPM. Men kon niet aangeven hoe lang dit ging duren. Toen heb ik besloten om de koop te annuleren. Men deed hier heel laconiek over. Voor mij nooit meer naar deze garage en ik xal het ook niemand aanraden.
Heb jaren geleden mijn auto hier gekocht en laat hier nog steeds mijn onderhoud doen. Goede communicatie, vriendelijke monteurs, ben zeer tevreden ook fijn dat je bij deze garage een elektrische fiets kan lenen super!
Dure auto gekocht. Na een jaar een flinke dure onderhouds kosten. Waar na uitzoeken via aantal sites over de auto al 4 jaar met de apk de uitlaat staat. En vorig jaar een draagarm. Die nu op mijn kosten zijn moeten hersteld worden.