Kosten nieuwe accu vond ik vrij duur. Zou mijn voorkeur hebben om de klant uit meerder modellen te kunnen laten kiezen.
Zeer vriendelijke medewerker, onderhoud incl reinigen auto
In goed overleg werd de goedkoopste oplossing besproken. Zeer prettig.
alles wat mogelijk is , word gedaan, zo snel als mogelijk
goed
Goed advies en deskundige afhandeling Zeer vriendelijke medewerker aan de receptie werkplaats
Was gekomen voor APK keuring + winter beurt ,heb aangenaam kunnen wachten met kopje koffie. Na het afrekenen heb ik niet meteen gekeken wat er op stond ,enkele aantekeningen waar eventueel na gekeken moet worden ,moet ik hier nog een afspraak voor maken ?
Onderhoudsbeurt gehad. Flexibel in omgang met tijdsafspraken. Communicatie verliep goed.
Wij blijven terug komen
vakkundig, professioneel en persoonlijk.
Bij vervanging van brandstoffilter werd ook “bezoek” van marter opgemerkt.
vanaf de eerste dag dat ik er kwam om een nieuwe auto te kopen had ik een klik met dit bedrijf,klantvriendelijk en we voelden ons er meteen thuis,ook met dank aan Daniel en Marc.Ook de werkplaats ziet er netjes uit,Top.Echt aan te bevelen.
Altijd bereid om, en je deskundig te helpen.
Prima service
Komen de gemaakte afspraak in zijn geheel na tot genoegen van de klant.
vriendelijke en correcte behandeling ,onder het genot van een kop koffie kunnen wachten totdat de auto klaar is , ongeveer 50 minuten
Ik word altijd heel goed geholpen En het abonnement is ook aan te raden
Jammer van de gebrekkige mogelijkheid om te parkeren. Is een echt punt van aandacht.
Alles volgens afspraak
Correct en behulpzaam
Ich bekam immer schnell einen Termin, nette und kompetente Beratung und ohne Wartezeit ! Mein Auto war zügig wieder repariert und auch kleine Mängel bei APK direkt behoben! Preis/Leistung super !! Habe ich schon mehrfach weiterempfohlen!
Klant vriendelijk
Prettige manier van samenwerking tussen klant en bedrijf. Duidelijke communicatie wat vervangen gaat worden en welke aandachtspunten zijn. Risico's worden besproken bij niet vervangen. Duidelijke kostenindicatie.
Dit top team staat echt voor je klaar, vanaf het eerste contact aan de telefoon, de tussentijdse rapportage van de gevonden mankementen en aandachtspunten tot en met de uitvoering van de onderhoudsbeurt. Dit voelt niet alleen vertrouwd, dit is ook vertrouwen. En als je dan in stapt, nadat je de auto hebt opgehaald, blijkt hij ook nog een heerlijk uitgezogen. Dit is een dikke 10 waard. Zeker omdat dit team ook proactief is in zijn adviezen en hulp. Toen ik vorig jaar onze auto in Frankrijk wilde invoeren, heeft een van hen mij namelijk geholpen om mijn BPM terug vragen bij de belasting dienst. Ik hoefde maar te bellen en ik werd geholpen. Vandaar deze kwalificatie: een topteam.
Goed