10

Zeer snel en kundig geholpen erg vriendelijk professioneel personeel

Afspraak voor keuring gemaakt een dag later kon ik al terecht snel en vakkundig eea verwerkt prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekende service

Bij mijn onderhoudsbeurt en apk kreeg ik een duidelijke info en kosten van de reparatie die zou moeten plaats vinden . Zodoende geen verrassing bij het ophalen van de auto !

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer tevreden

Startknop en laadklepje acculaden ging niet meer open. Ondanks dat de Bovaggarantie verlopen was, toch helemaal vergoed. Heel vriendelijk personeel. Bij jaarlijkse onderhoudsbeurt krijg je een sms met aandachtspunten, zelf kun je dan beslissing nemen of het onderdeel wel of niet laten vervangen of repareren. De klant beslist, zo kom je niet voor onaangename verrassingen te staan en weet je precies wat alles gaat kosten.

  • Aanbevelen? Ja
8

Tevreden

Prima service

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Zeer tevreden als nieuwe klant. Danke jongens

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Goede service en vriendelijk personeel. Je wordt goed en eerlijk geholpen. Goede uitleg met een video filmpje.

  • Aanbevelen? Ja
10

een garage waar je je thuis voelt

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
8

Zoals het hoort

1e auto die wij kochten bij dit bedrijf, 1e beurt bij maarZeker. Vanaf het 1e contact direct een goed gevoel. Juiste communicatie, duidelijkheid in afspraken en uitvoering van zaken. Kortom, tevreden over de algehele afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
9

zakelijk, snelle en duidelijke communicatie

was op zoek naar nissan qashqai, langs gegaan, zij hadden goede prijs-kwaliteit, de deal was snel gesloten, snelle duidelijke afhandeling, kortom: tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie service

Auto gebracht voor beurt, krijg je ondeetussen nog een update en als je hem ophaalt is die ook nog eens gezuigd en een leuk berichtje in de auto. Super hoor

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Goede service met duidelijke afspraken. Goede terug koppeling en afhandeling. Vriendelijk personeel. Top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Super !!!!!!!

Wat een fijn bedrijf, we zullen zeker in de toekomst indien nodig terug gaan naar Maarzeker. Daniël heeft ons goed geholpen aan onze nieuwe aankoop en prima prijs kwaliteit verhouding. Mensen aarzel niet en ga langs om het zelf te ondervinden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een uitstekend bedrijf

Altijd vriendelijk, meedenken, eerlijke communicatie en vrouwvriendelijk benadering. Reparaties altijd correct uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Auto is na een servicebeurt ook nog gepoetst. Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Yop

geholpen met een pech geval.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Probleem snel opgelost, altijd even vriendelijk onthaal Lekker koffietje

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima service

Altijd prettige en professionele benadering. Perfect dat je een filmpje krijgt met de te verrichten reparaties.

  • Aanbevelen? Ja
8

tevreden

Ik ben tevreden klant, goed geholpen en verder geen moeilijkheden, alles is verlopen volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
4

De entree was geweldig

Laten we afwachten of het waar is wat ze zeggen

  • Aanbevelen? Nee
10

Vakkundig en vriendelijk

Prima service Duidelijke afspraken

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer klantvriendelijk, prima service, afspraken worden nagekomen.

Ongeacht het probleem, er wordt met je meegedacht ,men laat je niet in de kou staan. Het wordt opgelost op een klantvriendelijke manier tegen redelijke prijzen met een zeer goede technische know how.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitmuntend

Werd meteen geholpen na aankomst

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en correct contact, uitmuntende service

Prettig en correct contact, uitmuntende service

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service en heel klantgericht!

Top service en heel klantgericht!

  • Aanbevelen? Ja
9

Ik ben zeer tevreden met service van Maar zeker top bedrijf

ze komen hun beloftes na geweldige garage TOP !!!!!

  • Aanbevelen? Ja