jullie zijn geweldige mensen allemaal de samenwerking is super

ik ben tevreden over jullie jullie helpen de mensen dat ze weer zeker de weg op kunnen. dank je wel hier voor groetjes maria kohl

Thuis komen

Onze camper en personenauto worden er al meerdere jaren onderhouden. Hierdoor hebben we nu ook een andere auto gekocht. Chapeau voor dit bedrijf met hun mensen

" Een professionele aanpak

"Zowel het e-mail contact voor mijn eerste afspraak, het gesprek voorafgaand aan de beurt en het gesprek over de bevindingen na de beurt heb ik als zeer professioneel ervaren. Een korte rondleiding door het bedrijf heb ik als zeer positief ervaren als ook een korte babbel met de monteur die mijn auto onderhanden nam. Achteraf pas gezien, dat mijn auto mooi uitgezogen was en het onderhoudsboekje keurig ingevuld en opgeborgen was. Zo zie je maar weer, een bedrijf waar iedereen zich "Chef" mag noemen, kan niet anders, dan goed voor de dag komen. Groet, Paul van Tillo.

top bedrijf

goede betrouwbaar

2,5 uur voor een beurt... reken uit

2,5 uur (gefactureerd) nodig om één auto van een beurt te voorzien, + kosten voor gebruik test apparatuur, en alle materialen, 500 euro lichter... Interieur filter meer dan een half uur nodig... Een monteur doet dus 3 auto's op een dag? Het vervangen van bougies werd er nog bovenop aangeboden voor +-250 euro meer?! (4 bougies kosten 60 euro, vervangen zo gepiept... max 30 min) Duidelijk aan de telefoon laten weten dat ik niet gecharmeerd was van deze absurde prijzen, (maar aangezien de auto er al was haal je hem niet meer weg), en dan ook nog de kentekenhouder durven vervangen met een waarop hun naam staat.... Je gunt het iemand in de buurt. Jammer dat dit met zo een onprettig gevoel afloopt, slechte zaak.

Tof.

Wij zijn zeer tevreden omdat we trots zijn om de auto die we hebben kunnen kopen, ook het handelen is naar tevredenheid verlopen. Ook bij de aflevering leerde wij het andere personeel kennen en die waren ook zeer meelevend. In een woord tof.

Geweldig bedrijf en klasse medewerkers

Een professioneel bedrijf waar de klant echt nog Koning is. Altijd vriendelijk en vakkundig. Ook staat de koffie altijd klaar. De mensen denken met je mee. Geen spijt ervan dat ik bij Cortenraad mijn auto gekocht heb

Goede service, fijn geholpen

Goede service!

Oplossingsgericht denken en meedenken!

Toppie !

Niets is teveel gevraagd, staan altijd voor je klaar en zeer goed afgeleverd werk. Wat wil je nog meer ??

Zeer goede service en het personeel is enorm vriendelijk

vriendelijk en correct

vriendelijk ontvangen en duidelijk uitgelegd en laten zien wat er mis is in de auto... en overlegd of ze het mochten vervangen... zeer tevreden!

Denken goed mee met de klant, zijn vriendelijk, behulpzaam en vakmensen

Zeer positief

Een zeer klantvriendelijk bedrijf

Duidelijke uitleg via een video, advies en kostenplaatje toegevoegd en uitgelegd. Vriendelijk personeel bij wie de klant hoog in het vaandel staat

Slechte communicatie & Zeer lange wachttijd

De communicatie in het mailcontact was zeer kortaf en ging niet in op mijn vraag. In de garage werd mij verteld dat het wisselen van de banden hoogstens 1 uur in beslag zou nemen. Na 1,5 uur ben ik zelf gaan informeren en werd me verteld dat ik nog 30 min. geduld moest hebben. Na wederom een dik half uur gewacht te hebben ben ik opnieuw naar de balie gelopen om te informeren, en bleek de autosleutel hier gewoon al klaar te liggen. Helaas erg onprofessioneel en teleurstellend. Ik hoop dat de service naar de toekomst toe weer verbeterd zoals ik dat uit het verleden gewend was van Cortenraad.

Snel vriendelijk correct uitstekende service ce

Altijd even vriendelijk, snelle service zal jullie bij iedereen aanraden

Altijd zeer goede service

snel en goed geregeld.

behulpzaam en vriendelijk

lampen wisselen direct mogelijk, vriendelijk en behulpzaam en nog banden gecheckt.

Prettige ontvangst

Vriendelijk personeel waarmee je duidelijke afspraken kunt maken.Tevreden over de afhandeling

Goede service en duidelijke afspraken

Service is goed. Prijsopgave van te voren. Leenauto beschikbaar. Kortom: goed geregeld.

Super bedrijf, accuraat en duidelijk!!!

Onze auto gebracht en na een zeer vriendelijk en deskundig ontvangst, een vervangende auto ontvangen. Gedurende de reparatie zijn we meerdere malen telefonisch op de hoogte gebracht van het verloop en de verwachte kosten. Duidelijke uitleg, vakkundige reparatie en als extra service was de auto gereinigd van binnen en buiten. Wij zijn zeer tevreden!