Na 22 jaar besloten we weer een auto te nemen, maar ja de kennis van auto\'s is in die tijd ook gedaald. Via mijn zwager hoorde ik dat je bij van Ceulen & ko een wensenlijstje kon inleveren, en dat zij dan op zoek gaan naar een goede gebruikte auto. Het komt er dan ook op aan dat je een stuk vertrouwen bij de ander neerlegt. Maar ik had van het begin af aan het gevoel dat het kon, en zo is het ook gegaan. We zijn uitstekend geholpen door de medewerkers van van Ceulen & ko met de aanschaf van een Citroen Berlingo
Onlangs onze 3e tweedehands auto bij dit bedrijf gekocht en we zijn nog altijd zeer tevreden. Goed zicht op wat we nodig hebben. Vriendelijke en deskundige bejegening. De laatste afgeleverde tweedehandsauto bleek nog wat kuren te hebben, maar die werden zonder mankeren hersteld.
Prima ervaring, goede service en betaalbaar
you can get an appointment fast, they do their best to even solve unimportant problems and everybody you meet is friendly. By offering a bike they make sure you are not stranded after leaving your car there.
snel, betrouwbaar, netjes, vriendelijk, sociaal, meelevend, enz.
Ik heb mijn auto hier gekocht en ben er erg tevreden over. Als ik iets met de auto heb bel ik ze op en kan ik het probleem bespreken en zoeken we samen naar een passende oplossing. Het is absoluut geen bedrijf die je reparaties aanraad die niet nodig zijn en ook is de factuur altijd een aangename verassing. Al met al zal dit bedrijf mijn nummer 1 keuze blijven.
snelle en goede service prijs/kwaliteit verhouding goed
Dit is al jaren mijn vaste garage, ze hebben veel kennis van zaken en nemen, ook buiten de garantieperiode, hun verantwoordelijkheid. Vriendelijke monteurs en medewerkers.
Alleraardigste mensen bij Ceulen en Ko. het bedrijf heeft ook een schaal die me aanspreekt: het maakt vrij rechtstreeks contact mogelijk 9weinig tussenpersonen en overhead). Dat moet ook in de kosten tot uitdrukking komen en kan miscommunicaties voorkomen. Toch loopt in dit bedrijf , ondanks de korte lijnen, te veel verkeerd. Ik noem wat voorvallen: 1) Ik maak met Anneke een afspraak om een lamp van mijn camper te repareren. het was wel druk, maar het kon wel. Mijn probleem was dat ik de camper (vanwege de lengte: 7.20) niet bij mijn huis mag parkeren en sowieso niet langer als drie dagen. Hij moest weg naar de winterstalling. Jaap bekijkt de camper nog eens (Gouke had dat een dag eerder volgens afspraak al gedaan, een lichte keuring), maar voor het herstel van het lampje had hij geen tijd: \"dat moet jezelf maar doen, je bent handig genoeg\"en weg was Jaap. Twee opmerkingern hierover: a. als jullie een camper \"keuren\", mogen jullie wat mij betreft daar gewoon werkloon voor vragen. dat is het waard en als jullie dat niet doen geeft dat voor mij alleen maar vervelende verplichtingen. b. Als ik een afspraak maak voor een reparatie vind ik het niet prettig om op zo\'n manier weggestuurd te worden. 2. De autokachel in mijn expert geeft het plotseling op. Diagnose : de kachelweerstand is defect. Ik heb bij Albert geinformeerd naar de k0osten van een nieuwe weerstand en een compleet nieuwe motor. Die bedroegen respectievelijk circa 360 en 480 euro (inclusief). Dat zijn belachelijke prijzen voor kwalitatief laagwaardige producten. (Bij Ikea krijg je een vergelijkbare ventilator met schuifweerstand, plus een roestvrijstalen kap van grote afmetingen, twee rvs filters, twee verlichtingsarmaturen met een bijbehorende schakelaar voor 40 euro!) Ik heb toen met Albert afgesproken dat, mocht vervanging nodig zijn, we eerst bij slopers zouden kijken. Albert had nog een gebruikte weerstand liggen, die is toen gemonteerd. Kosten: 90 euro. Prima. Alleen bleek het probleem zich te herhalen (een aanjager die niet goed werkte en volstrekt willekeurig met diverse snelhedeen liep, van stilstaan tot hollen). dat was minder leuk. Ook bleek de stekker verschroeid te zijn. het leek me goed om die als eerste te vervangen. Prijsopgaaf: 90 euro incl btw voor een nieuwe kabelboom. je valt dan wel stijl achterovervan verbazing. Ik heb er zelf maar drie nieuwe stekkertjes opgezet. Kosten 1 euro. Na overle3g mewt Jaap maak ik een afspraak voor dinsdag 9 uur. Er was een onderdeel besteld, maar ide blijkt er niet te zijn. ik kon vertrekken. balen dus. Bij navraag blijkt het onderdeel een NIEUWE motot te zijn die ik niet wilde hebben. Ik laat de motor elders testen: hij blijkt prima te zijn. Inmiddels ben ik zelfm o0 zoek gegaan naar een kachelweerstand en vond een nieuwe kachelweerstand en motor voor (incl. montage) voor 279 euro (Fiat scudo). Dat is 220 euro goedkoper dan bij Ceulen ewn Ko. Graag geef ik je de ruimte om te reageren, vriendelijke groet, Maarten. Of ik dit bedrijf aanbeveel hangt af van de reacrtie. Maar omdat ik verplicht moet invullen vul ik vo0orlopig nee in.
Al jaren vaste klant bij dit bedrijf. Ceulen&ko is deskundig, eerlijk, flexibel en betaalbaar. Altijd bereid om ook snel even een kleinigheidje te herstellen. Daar heb je bij oudere franse autos weleens last van, die gaan niet kapot maar vallen langzaam uit elkaar. Bovendien om de hoek.
Prettig, persoonlijk contact.
Wij zijn nu ruim 5 jaar zeer tevreden klant bij Ceulen & Ko. Zoals iemand anders al zei: betalen moet je overal, maar ik heb altijd het gevoel dat deze vakmensen eerlijk te werk gaan; je betaald niet te veel. De service vindt ik uitmuntend! Met kleine problemen kan ik vaak op zeer korte termijn terrecht. Ik hoop nog vele jaren klant te blijven!
Ik ben ontzettend te vreden over deze garage. Loop er inmiddels alwel 25 jaar.
Goed contact, prima autoos, koffie mag iets sterker, groeten gerard wosten.
Erg klantvriendelijke en vakkundig.
Prettig bedrijf. Kom hier al jaren.