Geweldige garage

Old school leuk personeel normale prijzen kortom dikke 9

Zoals altijd: een betrouwbaar en deskundig adres

Al sinds vele jaren ben ik klant bij deze garage. Mijn ervaringen zijn altijd positief: voor alle technische problemen wordt een oplossing gevonden, en de medewerkers zijn de (klant)vriendelijkheid in persoon.

Goede service.

Problemen worden meteen verholpen. Zonodig thuisbreng service.

Zoals altijd prima service

Prima service en zoals altijd goed geholpen.

Ik word altijd adequaat en vriendelijk én snel geholpen, er wordt mee gedacht!

Gewoon GOED.

Denken goed mee om kosten te besparen

Het roetfilter van mijn auto moest vervangen worden omdat het te veel fijnstof door liet. Dit bleek een duur onderdeel maar Joost heeft online in Duitsland een goedkopere variant gevonden die honderden euro's goedkoper was.

Perfecte service

Startproblemen door defecte accu en niet werkende airco werden adequaat gerepareerd. Snel en vakkundig. Al dertig jaar trouwe klant en zeer tevreden. Duidelijke informatie en klantvriendelijk.

Vriendelijk, zeer behulpzaam, kundig en voordelig!

Ben meerdere keren naar volle tevredenheid geholpen . Men doet veel moeite om een probleem op te lossen, en dan ook nog voordelig! Wordt er blij van! ( ondanks de ellende van een kapotte auto af en toe) Tevreden klant!

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk.

Vriendelijk en behulpzaam, duidelijk over de kosten. Je word netjes gebeld en met je overlegd wat er moet gebeuren en wat het ongeveer gaat kosten.

Goede en betaalbare kwaliteit

Prettig overleggen, goede service, klantgericht, betaalbaar voor uitstekende kwaliteit

Prima vakbekwaam.

Prima ervaringen door met name monteur Albert Pflieger!!!

Snelle service

Gestrand met auto maar 2 dagen later was ie al weer gerepareerd in de vakantie periode Super hoor!!

Snelle actie, goede service

Bobine stuk van onze C4 Picasso, even bellen, brengen, leenauto en voila! Op naar Frankrijk voor onze vakantie.

Is een prima garage met zorg voor de auto en de mens daarin

Zie boven

Mee denken en vakmanschap Citroen

Een varage met verstand van puretech motoren en uitlezen van storingen. En persoonlijke benadering beter dan Die autoreuzen Wensink en Hedink Niet de goedkoopste maar wel super betrouwbaar en super service

Fijn even een vakantiecheck

No nonsens garage

Altijd tijd en aandacht

Super familiebedrijf, een echte aanrader!

Betrouwbare vakmensen. Bij de tijd, je kan ze mailen of een online formulier invullen voor een afspraak. En iedereen is heel vriendelijk en behulpzaam. Even helpen met een fiets op de fietsendrager tillen is bij hun heel normaal, ik hoefde er niet eens om te vragen.

Al 25 jaar klant.

goede service en normale prijzen

Erg fijn contact en vriendelijke behandeling en uitleg over de werkzaamheden.

Accuraat, betrouwbaar en vriendelijk.

Meerdere keren is mijn auto voor een APK keuring en een beurt geweest. Ik ben zeer tevreden over het autobedrijf Ceulen en Co.

Deze mensen hebben verstand van auto’s

Hij rijdt weer als een zonnetje...

Probleem weer prima opgelost. Al bijna 30 jaar een vertrouwd adres.

Al vele jaren een prima garage voor onze auto's

Al vele jaren een prima garage voor onze auto's

Vakwerk, kwaliteit voor een eerlijke prijs

Vriendelijke mensen die in de loop van de jaren mijn volste vertrouwen hebben gewonnen.