Heel goed bedrijf.

Echt tevreden. Ze zijn betrouwbaar, deskundig, hebben een redelijke prijs, snel en ze bieden een Leenauto aan voor een 10tje, wat wil je nog meer. Zeker een aanrader.

top

Nette en duidelijke prijsopgave + vakkundig uitgevoerd. Topservice

Betrouwbaar en meedenkend

De auto kon niet dezelfde dag klaar. Nu had ik hem de volgende avond nodig. Kon ik hem gewoon ophalen en de volgende dag weer neerzetten. Toen ik die middag kwam om hem op te halen hadden ze zo hard gewerkt dat ie al klaar was.

Snelle diagnose

Probleem vakkundig verholpen.

Super geholpen, vriendelijk en professioneel bedrijf

Goede snelle service

Prettig persoonlijk contact

Als altijd zeer klantvriendelijk en gedegen werk!

Zeer plezierig en klantvriendelijk! Een vertrouwd adres!!

Prima service Eerlijk Niet te duur Aardige mensen

Alles altijd prima in orde. Auto rijdt als een zonnetje. Soms zijn aanvullende opmerkingen wel gewenst (zoals "Is het de bedoeling dat we ook ruitenwisservloeistof etc" , kleine dingen die we zelf ook wel kunnen doen, voor u uitvoeren of doet u dat zelf?). Verder ben ik helemaal tevreden!

Betrouwbare klantvriendelijke garage

Na een check van wat er kapot was, werd mij verteld wat de reparatie plus een grote beurt en controle/bijvullen airco ongeveer zou gaan kosten. Heb vervolgens afspraak gemaakt en auto is naar tevredenheid gerepareerd .

Fantastische werklui en vakmanschap.

In 1 woord: fantastisch!

Super behulpzaam

Kundig, vriendelijk. Eindelijk een garage die je niet afzet en waar je erop kan vertrouwen dat ze goed voor je auto zorgen. Het nodige doen. Geen onnodige reparaties.

Familiebedrijf

Wij zijn al enkele jaren tevrede klant van Ceulen & Ko. Als we een vraag hebben of overleg met hun geven zij duidelijkheid en laten ons beslissen wat we met de auto willen. Ze adviseren en helpen te beredeneren wat de beste keus is.

Goed en eerlijk geholpen

Voor het eerst bij deze garage, afgegaan op de beoordelingen op de site. De hoge gemiddelde score heeft men verdiend. Eerlijke en duidelijke garage.

uiystekend!

Ik was aan de beurt voor de APK. Bovendien moest er een lamp-armatuur vervangen worden wegens schade. Dat is allemaal in een klap gebeurd, en goed.

Snellere reparatie bedrijfsauto

Prima service en contact

Prima service, vriendelijke mensen

Ik kom hier al jaren, erg tevreden.

Zeer goede service en ervaren monteurs.

Zeer klantvriendelijk!

Aanbevolen door vrienden hebben wij sinds januari 2020 onze C3 uit 2003 bij Ceulen en Ko in onderhoud. Deze auto hadden we elders bij een autohandelaar aangeschaft - we lieten ons destijds verleiden door de lage kilometerstand. Helaas begon deze auto na verloop van tijd wat mankementen te vertonen, maar we werden door het personeel altijd zeer adequaat en vriendelijk geholpen, en de kosten probeerden zij ook altijd zo laag mogelijk te houden! Toen we een jaar geleden bij de garage langsgingen voor een APK afspraak, stond er een mooie C3 in de showroom. We kwamen tot een hele goede deal met Joost en ruilden de C3 in. En inmiddels rijden we al een jaar probleemloos rond in onze mooie, veel jongere C4! Wij blijven zéker klant bij Ceulen en Ko!!! Hilda en Egbert

Prima garage

Al 10 jaar een tevreden klant, ze denken met je mee en zijn ook vanuit het buitenland te bereiken voor advies en hulp op afstand.

Totaal geen problemen

Zijn altijd goed

Vriendelijk, vakkundig, geduldig, ik kom graag terug!

Vriendelijk, vakkundig, geduldig, ik kom graag terug!

Geweldige garage

Old school leuk personeel normale prijzen kortom dikke 9

Zoals altijd: een betrouwbaar en deskundig adres

Al sinds vele jaren ben ik klant bij deze garage. Mijn ervaringen zijn altijd positief: voor alle technische problemen wordt een oplossing gevonden, en de medewerkers zijn de (klant)vriendelijkheid in persoon.

Goede service.

Problemen worden meteen verholpen. Zonodig thuisbreng service.