Formidabel Familiebedrijf!

Toch nog even met Joost gebeld, de C4 had winterbanden nodig, besproken en er 4-seasonbanden onder gezet. En een winterbeurtje. Prima werk, aardige mensen. Tot in de zomer!

Prima bedrijf

Betrouwbaar

Vakbekwame garage

De vakmensen van Ceulen en Ko* leveren prima werk. Ik ben er zeer tevreden over

Al jaren mijn betrouwbare, vaste baken!

Met -door de jaren heen- meerdere auto's al jaren klant bij Ceulen en Ko*. En nog steeds blijf ik aangenaam verrast worden. Eerlijk, kundig en met zorg wordt er gewerkt. En niet alleen aan m'n auto, maar de klantrelatie krijgt dezelfde liefdevolle behandeling.

Goede service, vriendelijk personeel.

Duidelijk Snelle service Vriendelijk personeel

Snel, vakkundig en betrouwbaar

Ik kan het in één woord; Uitstekend!!!

Betrouwbaar en correct

Prettige sfeer, duidelijk toelichting, vlotte afspraken en deskundig en superaardig personeel

goede service en direct contact

Kan altijd terecht en wordt eerlijk en vriendelijk geholpen

Zeer goede en volledige service. Zeer deskundig.

Mijn ervaring is dat ze ons open en eerlijk behandelen. Bovendien geven ze de juiste technische oplossing op een storing. Accu van de C1 stuk. Ik bleef staan na tanken; hij (of zij?) wilde niet starten.

Op tijd en vakkundig zoals altijd

ik word al jaren naar volle tevredenheid geholpen

Vriendelijke mensen goede service

Nadat de kachel van mijn auto niet meer warm werd, kon ik vrij snel mijn auto brengen. Heel fijn zo in deze koude wintertijd. Nadat de verwarmingselement in de auto was vervangen, werd de auto een dag later weer niet warm. Heb de auto laten staan en's middags was het probleem opgelosr, de thermostaat was ook nog defect

Geweldige vakmensen

Er is altijd tijd om vragen te beantwoorden. Groot of klein, deze vakmannen weten waar ze het over hebben

Snelle en goede service. En aardige mensen!

Perfecte service kom er al jaren!

Service is goed en ze denken met je mee.

Gewoon vakmanschap als altijd én snel

Niets toe te voegen aan de titel.

Al jarenlang tevreden klant!

Kan niet beter. Betrouwbaar, vakkundig, prettige mensen.

Al jaren onze topgarage

Al jaren onze beide auto’s in onderhoud. Ook als je geen Franse auto hebt, ben je bij hun aan het goede adres. Van tevoren vaak een goed inschatting van de kosten en indien anders is er altijd vooraf overleg. We zijn zeer tevreden!

Als een warm bad

De service is altijd naar wens. Iedereen is klantvriendelijk. Ik ben zo tevreden over de service dat ik er nog steeds mijn auto in onderhoud heb, ook al rijd ik zelf geen Citroën meer. Ook dat is hier goed mogelijk. Het is altijd fijn om bij je naam aangesproken te worden als je binnen komt.

Vakkundig, betrouwbaar en vertrouwd: ga door!

De onderhoudsbeurt van mijn Citroen was prima geregeld.

Betrouwbare service

Prima garage, leveren goeie service.

Goed advies en altijd eerlijke en snelle reparatie.

Super (snelle) service voor een degelijk aantal euromunten.

We kunnen weer lekker rondjes rijden en de gemaakte airbag binnenkort eens goed testen.

Fijn contact. No nonsence. Voelt vertrouwd om je auto in onderhoud te hebben.

Korte lijnen en afspraken worden nagekomen. Erg fijn.