snelle en eerlijke service

Altijd vriendelijk, eerlijke service en advies.

Altijd betrouwbaar

Al vele jaren ben ik klant bij dit bedrijf, en mijn ervaringen zijn altijd positief.

Al jaren heb ik mijn Citroën in onderhoud bij Ceulen en Ko. Zeer vertrouwd en correct. En wat niet moet gebeuren wordt ook niet gedaan.

Vriendelijk en degelijk familiebedrijf

Al jaren halen wij en familie onze auto's bij Ceulen&Ko, aardige mensen, vakwerk en service.

Goede ervaring

Goede ervaring, transparant

Ervaren en professionele garage

Al enige jaren klant bij deze garage, alle afspraken en werkzaamheden worden op een professionele manier afgehandeld. Zeker een aanrader.

Vlot en vriendelijk

Banden direct gewisseld, stagiaire aardig en controles daarbij ( lichten etc.) zinvol.

Ceulen & Ko heeft mijn prima geholpen met het inbouwen van een brandstofleiding voor de standkachel van mijn camper. Ik heb mijn auto, al jaren naar volle tevredenheid in onderhoud bij deze garage. Prima vakmensen!

vriendelijke service

Zakelijk en prettig of andersom

Goede service. Prettig contact. Resultaat gericht.

Helemaal prima!

Uitstekende service! Altijd overleg als er bijzondere dingen zijn die moeten gebeuren. Prijsindicatie die vooraf wordt verteld klopt vaak. Zeker aan te bevelen!

Vriendelijk en volgens afspraak

Ik kom hier nu al een tijdje en ik vind het erg vriendelijk en laagdrempelig. Altijd behulpzaam en meedenkend.

Goed geholpen!

Goed geholpen, goeie communicatie voor een goeie prijs

Nooit problemen met de uitgevoerde werkzaamheden en altijd vriendelijk

Vriendelijk en behulpzaam en nooit discussie over uitgevoerde werkzaamheden.

Zeer tevreden als altijd

Zeer tevreden als altijd

Super! Als altijd.

Snel geholpen, fijne service. Aanrader.

Kundig en professioneel.

Een prima adres voor het onderhoud van een Franse klassieker

Familiebedrijf met aardige mensen en goede service.

Wij komen al jaren bij deze garage en hebben eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Dus we geven dit adres vaak door aan onze vrienden en kennissen. Zo zijn wij er ook terecht gekomen.

tevreden

betrouwbaar - er wordt meegedacht - eerlijk advies

overleg met klant kan beter.

3 keer een ervaring met dubbel gevoel bij onderhoud beurten. auto bedrijf krijgt van mij steeds voordeel van mijn twijfel. een voorbeeld. Auto voor apk en kleine beurt aangeboden. Er is na de laatste apk 1 jaar verstreken en ca. 8.000km gereden. DE auto wordt goedgekeurd maar er is geen olie ververst. Nog niet aan toe wordt vermeld. Maar wanneer dan wel ? Moet toch jaarlijks ?

Dag Herman, Dank voor de beoordeling. We hebben al even contact gehad maar stuur ook nog even een reactie via deze weg. De interval die wij voor deze auto aanhouden is 30.000km en 2jaar. We hadden u daar voorafgaande ophalen over kunnen bellen dan hadden we in overleg de beurt wel of niet kunnen uitvoeren. Exusses daarvoor! Vriendelijke groet Joost Koster

ALTIJD goed

aardig, betrokken, betrouwbaar, meedenkend, keurige prijs. Al jaren vaste klant

snelle, klantvriendelijke en vakkundige service

prima!

Veelzijdig, vertrouwen, kleine minpuntjes

De auto word altijd goed onderhouden, jullie zijn ook altijd vriendelijk, duidelijk en open over de technische staat van de auto. Ook zorgen jullie er voor dat alle problemen worden opgelost, het maakt niet uit met wat voor merk, bouwjaar of probleem je aan komt waaien. De leen autos zijn wel vaak matig, en dan gaat het niet om de leeftijd maar om de staat als een kapotte versnellingspook waar je je hand aan open haalt of onderdelen die los door de auto liggen en niet werkende electronica. Als hier wat kleine dingetjes aan gedaan worden zal dat veel veranderen in de ervaring (kosten van de autos zijn uiteraard wel gunstig ;-)) Ook mis ik een stukje extra service in het onderhoud als, verlichting dat niet meer op automatische staat, (waar ik dan pas midden op de ring in het donker achter kom), deuren van kinderslot? Of de achteruitrijcamera die in stukken was gebroken en tussen een paneel in de achterklep is gepropt en zit te ratelen omdat de kenteken verlicht ervan het niet deed, welke was vervangen voor een behoorlijk prijzig lampje van de dealer. Dit zal mij er overigens niet van houden om jullie aan te blijven bevelen. Wederom vanwege de veelzijdigheid, bereidheid en vertrouwen!

Jan, we hadden al even contact gehad, nu ook nog even via deze weg. Dank voor je uitgebreide en heldere reactie. Hier kunnen we wat mee. Dank daarvoor. Vriendelijke groet Joost, autobedrijf Ceulen en Ko*

Prima (onderhoud)service!

Prettige communicatie en goede service

Perfect, zoals altijd

Zoals altijd ging ook nu alles weer van een leien dakje. Toen er geen leenauto beschikbaar leek, mocht de klant aan wie die was toegezegd, die voor een stadsritje een auto nodig had, daar even Joosts eigen auto voor gebruiken zodat ik de leenauto kon lenen (ik was mijn auto anderhalve week kwijt en moest ermee naar Brabant). Zo'n lieve en attente service zie je niet vaak, en dit was al het zoveelste voorbeeld daarvan. Je zou een Franse auto kopen om hier klant te kunnen zijn/worden/blijven :-)