Super rijschool! :) in 1x geslaagd voor mijn motorrijbewijs

Met heel veel plezier mijn motorrijbewijs in 1x gehaald. Bedankt voor de vakkundige begeleiding Helmar!

Super binnen 25 lesjes mijn rijbewijs

Lekker geregeld door de mensen van blad. Super op de afgesproken dag afrijden. Geen omkijken naar alles met cbr zij regelen alles

Super binnen 25 lesjes mijn rijbewijs

Binnen 25 lesjes mijn rijbewijs

Super geregeld allemaal op mijn verjaardag kunnen afrijden. Dit allemaal geregeld door de mensen van blad. Verder nergens omkijken naar gehad.

Gezellige instructeurs

Aardige en goede instructeurs. Omgang met kantoor erg fijn en duidelijk. Toen mijn rijinstructeur ziek was werd er gelijk vervanging geregeld zodat ik door kon blijven lessen.

Gezellige instructeurs en fijne omgang

De rijinstucteurs waren erg gezellig. De omgang met het kantoor ging erg fijn en duidelijk. Toen mijn rijinstructeur ziek was, werd er gelijk vervanging geregeld zodat ik door kon blijven lessen.

Gezellige instructeurs en fijne omgang

De rijinstucteurs waren erg gezellig. De omgang met het kantoor ging erg fijn en gezellig. Toen mijn rijinstructeur ziek was, werd er gelijk vervanging geregeld zodat ik door kon blijven lessen.

Zeer prettig

Goede ervaring Aardige gezellige uiterst professionele instructeur Nemen goed de tijd je iets te leren Echt een aanrader

Zeer prettig

Eerst elders rijles gehad. Toen kwam ik bij Blad. Wat een verademing. Helmar is een fijne, vriendelijke maar vooral rustige instructeur met veel humor. Met veel geduld en nooit een onvertogen woord. Hij heeft mij zelfvertrouwen en rust weten te geven tijdens de motorrijlessen. Helmar als een veilige backup dat voelde goed. Het resultaat was ernaar. In 1x geslaagd. Top.

Top rijschool!

Ik heb bij Blad met veel plezier mijn rijbewijs gehaald. Sandra is een geweldige instructrice en de lessen waren erg gezellig én leerzaam. Ik zou Rijschool Blad aan iedereen aanraden!

Zeer top lesbedrijf om te lessen 10/10

Als je bij Blad lest dan word je goed geholpen, heb veel geleerd bij Blad. Ook gezellige mensen daar, en als je met iets zit dan kan je gauw je dagen veranderen.

Tevreden

Tevreden

Top rijschool

Ik had een top instructeur die tevens ook mijn vader is (Han). Ik ben ook in 1 keer geslaagd. Pa en rijschool Blad bedankt.

Naar trevedenheid

Goed bevallen

een goede rijschool

ik ging voor me A rijbewijs. een zeer leerzame tijd gehad, helmar is een hele goede instructeur, hij neemt de tijd voor je en hij luistert ook naar je. wel strenge, maar sommige mensen hebben dat nou eenmaal nodig. dank je wel helmar in je vertrouwen

Mijn ervaring bij blad is zeer goed, ik ben uiterst tevreden over de lessen die ik gehad heb. Ik ben in 2018 begonnen met rijden en ben door vele tegenslagen nu pas geslaagd voor mijn rijbewijs, rijschool blad is altijd heel meelevend geweest en ook altijd heel geduldig. Ik wil iedereen van het team bedanken voor de fijne lessen en de gezellige tijden op kantoor Groetjes Linda warner

Het was goed om te leren rijden en ontdek de fouten die ik dijd en minder rem gebruiken en spelen met gas.