Fantastisch!

Vriendelijke Instructeurs!

Prima met terugwerkende kracht!

Mijn review heeft alleen historische waarde maar toch.... In 1964 heb ik in no-time achtereenvolgens mijn motorrijbewijs gehaald met een instructeur achterop een Lambretta scooter en daarna B-E in een Fiat 850. Ik moest er ineens aan denken omdat ik zojuist een artikel las van deze auto. Dat waren nog heel andere tijden. Toen was het nog vanuit de vestiging Wolphaertsbocht in Charlois.

Wat je van een rijschool verwacht

Wat ik zeg.. prima gelest, je wordt op je fouten gewezen wanneer nodig en verder geen gezeik. Dankjewel Helmar! Topkerel!

Rijlessen bij Blad zijn super!

Ik heb anderhalf jaar les gehad bij Blad rijlessen en de rijlessen waren altijd leuk en de communicatie met de instructeur en de rest van het bedrijf was heel erg goed. Ik zou Rijschool Blad aan iedereen aanraden!

Top rijschool

Aardige rij instructeurs en goede lessen

Gedluld naar het tempo van de leerling

Ik vond het een prettige manier van lessen.

Geweldig goed

Gewoon een heel leuk en aardig team daar. Helpen je er wel doorheen! Top gewoon, kan het iedereen aanbevelen!!!

Goede communicatie, vlotte verloop van de planning en een geweldige instructeur. Door puur vakmanschap in 1 keer geslaagd.

Prima ervaring

Mijn motorlessen bij Helmar waren streng maar rechtvaardig. Het wordt je constant aangeleerd en bijgebracht waar je op bedacht moet zijn. Complimenten zijn wat lastiger te verdienen maar als je ze krijgt kan je wel zeker zijn dat je echt gegroeid bent en het niet zomaar een schouderklopje is. Verder kan je altijd vragen stellen en krijg je daarbij een uitgebreide uitleg. Achteraf napraten is ook geen probleem. Zo komt het ook niet over alsof ze snel van je af willen zijn. Helmar probeert je verder ook geen truukjes aan te leren om je examens door te komen of examen routes uit je hoofd te leren zodat je er makkelijk af komt. Mijn gevoel was dat het hele lessen gefocust was op het rijden zelf. Ongeacht de plaats, tijd of weersomstandigeheden. Het avd examen voelt ook echt als bijzaak en geen focuspunt. Dit in een zeer positieve zin. Het is niet "als je goed examen kan doen kan je daarna vast wel rijden" het is meer "als je goed leert om te rijden dan is het examen bijzaak en makkelijk te halen en kan je daarna veilig overal alleen rijden". Helemaal prima wat mij betreft. Zo zou ik me niet kunnen voorstellen dat iemand een slechte ervaring zou hebben met Helmar. Tenzij je een lichtgevoelig persoon bent die niet tegen opbouwende kritiek kan. Maar dan moet je ook niet gaan motorlessen of de instructeur de schuld geven, haha. Het is wel een redelijk prijzige rijschool maar de kans dat je het gelijk goed leert/doet is zeer groot. Ik was in ieder geval alles in 1x geslaagd terwijl ik een vrij hardleers persoon ben. Verder heel fijn dat ik zo wel in de middag als avond kon lessen! Alle mensen van Blad bedankt! Altijd vriendelijk ontvangen en drinken stond altijd klaar. Ga zo door. Wellicht kom ik nog terug voor mijn BE rijbewijs. Mvg, Bas

Top rijschool !

Geweldige ervaring met Rijschool Blad.

Goede instructeurs

Ik raad iedereen aan om hier zijn rijbewijs te halen

Slechte gewoontes goed en snel afgeleerd!

Hele duidelijke lessen

Altijd fijne en duidelijke lessen gehad.

Top leraar veel aan gehad

Top service

Voor herhaling vatbaar

Heel goeie ervaring!!

Vriendelijke, professionele mensen ontmoet die hun werk prima doen! Bravo!!

Prima verzorgd allemaal.

Was een fijne studie tijd weer. ๐Ÿ‘

Ik vindt dat alles perfect geregeld was ondanks dat ik nog 35u moest maken in 3 maanden tijd dus prima ๐Ÿ‘

Goede rijschool prima uitleg en ze zijn geduldig

Gezellig en hartverwarmend

Goeie rijschool Blad!!! Klein minpuntje parkeer gelegenheid, maar is wel te doen. Je moet alleen geluk hebben dat der wat vrij is aan de overkant. Ze zorgen goed voor je. Het eten is ook goed bij theorie lessen. Je bent der in goede handen.

Top rijschool met top mensen.

Deze rijschool is uitstekend omdat de mensen die er werken uitstekend zijn. Het contact, de lessen de afspraken en alles erop en eraan is goed. Aanrader๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Erg tevreden over mijn ervaring bij Blad! Aardige instructeur en genoeg ervaring op kunnen doen om mijn examen te halen.

Zeer goede rijinstructeur

Ze legde alles goed en duidelijk uit

Zeer fijne Rijschool waarbij je goed begeleid wordt!

Voelde mij op mijn gemak en kon snel leren van mijn Rijinstructeur, omdat hij alles duidelijk en goed uitlegt.

Zeer Ervaren Instructeur

Helmar is een zeer ervaren en deskundig instructeur. Hij legt alles uit met geduld. Helemaal tevreden