Geweldig les gehad van rob

Rob geweldigste gozer die er is lekker spontaan, je kan over alles praten

Fijne rijschool met Rob als instructeur.

Geeft goed les. En heeft humor. Aanrader!

Vakkundig & Gezellig

Ik heb mijn tijd bij BLAD positief ervaren. Rob is een vakkundige en gezellige instructeur!

Heb hele goede rijsles gehad van Rob alles goed uitgelegd en goed begeleid tot de rijexamen. Toppieeee

Fijne en veilige omgeving voor rijlessen

Ik heb rijschool Blad zeer goed ervaren. Ik heb een tijdje moge rijlessen bij Rob. Een man met veel humor en geduld haha. De rijlessen waren niet alleen leerzaam, maar ook super gezellig. Dus vraag naar Rob haha.

Top ervaring

Mijn rijinstructeur was Sandra heb een geweldige les ervaring gehad. Ze is heel geduldig en legt alles heel goed uit en het was ook altijd gezellig in de auto. Ik zal zeker blad als eerste aanraden om te gaan lessen.

Prachtig

Het was super leuk met Sandra echt en top rijinstructeur.

Goede, betrokken instructeurs, ik ben erg tevreden

Ik heb een erg goede ervaring gehad, de instructeurs waren altijd betrokken en hielpen mij actief met het halen van mijn B rijbewijs.

Rob zegt waar het op staat. Maar helpt je er goed mee omgaan en laat je de dingen zien die moeten

ROB

Zojuist positief afgereden bij rijschool blad rij instructeur Rob. Ongelovelijk!!!!! Als je mij kan laten slagen dan moet iederen slagen. Ik raad rijschool blad met name rob aan!!!!

Hele goeie service en begeleiding

Een hele goeie les, geen onzin gewoon waar het op staat

Beste ervaring ooit.

Ik ben vorig jaar begonnen met motorrijles bij rijschool blad instructeur Helmar. Helmar is een oude rot in het vak. Weet de in en outs. Veel geduld en pas zijn manier van lessen geven aan op de cursisten. Hoe lastig de lessen soms ook waren is het geduld er altijd met opbouwende afsluiting. Dikke 10+ voor mijn les trajecten.

Topp

Hele goede lessen gehad met Sandra

Absolute aanrader!!

Helmar heeft echt engelengeduld, heeft mij door honderden langzame slaloms heen geleid zonder gillend gek te worden, tenminste dat liet hij dan in ieder geval niet blijken. Hij heeft de gave feedback zo te brengen dat je niet meteen de handdoek in de ring wilt gooien, maar juist gemotiveerd bent om door te gaan. Ik heb met super veel plezier gelest bij Helmar en ben heel erg blij dat ik het AVD examen in 1x heb gehaald! Heel erg bedankt Helmar!!

Ik ben super goed begeleid door iedereen binnen het bedrijf. De communicatie met kantoor en de opleiders is fijn en vertrouwd.

Geslaagd ben heel tevreden. Ik reed bij Rob uistekende rij instructeur

De beste rijschool van rotterdam

Ze denken met je mee en doen wat ze kunnen om je te helpen ... ze hebben mij supergoed begeleid met mijn vrachtwagen rijbewijs daarna adr basis en adr tank gehaald met hele goeie hulp van boris en gisteren mijn vrachtwagen met aanhanger gehaald met de beste hulp die je je kan bedenken van zowel boris als broos DANK JULLIE WEL hoop dat de doos gebakjes goed in de smaak viel

Klantvriendelijk en duidelijke instructie

Intake gehad dat ging perfect, goede inschatting gemaakt voor een dag curcus en in 1x geslaagd!

Hele fijne ervaring!

Fijne ervaring bij een goede rijschool met een fijne instructeur. Rob bedankt!

Hele goede instructeur op de vrachtauto.

Zowel mijn instructeur met de C als CE was erg enthousiast en erg sociaal. Ik keek elke keer uit naar weer een nieuwe les.

Sociaal, professioneel en over het algemeen gewoon goed

Ik ben 4x gezakt bij een andere rijschool. Ik kwam beroep doen bij rijschool blad en heb bij Rob gelest. Rob heeft mij de juiste begeleiding kunnen geven en mij de vaardigheden aan geleerd om nu wel te slagen!!. Ik ben over het algemeen heel tevreden met rijschool Blad.

Zeer leervol en comfortabel, bij Sandra.

Het waa altijd gezellig in de auto, het leren ging soepel en gemakkelijk. Als ik iets fout deed was Sandra heel helpzaam en geduldig.

Top uitleg en top instructeur

Ik ben met Broos voor het C rijbewijs bezig geweest. Hele rustige gozer die echt weet waar hij mee bezig is. Ik zou rijschool Blad aanraden voor alle rijbewijzen. De instructeurs weten waar ze mee bezig zijn en spelen in op alles. Broos nogmaals bedankt je bent een kanjer

Een ervaring om nooit te vergeten :)

Ik ben heel blij geweest met mijn rij- ingstructrice, ik heb ook echt het gevoel dat ze me heel erg heeft geholpen met rijden maar ook de zelfvertrouwen om hem in 1 keer te halen. Al met al zeker een aanrader blad rijschool

het beste bedrijf wat er bestaat

dit is een top bedrijf onwijs klantvriendelijk super lief je voelt je onwijs welkom super goede rijinstructeurs echt toppers