8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hoewel ik al geruime tijd een zeer tevreden klant van uw bedrijf ben, zie ik mij nu toch helaas genoodzaakt ook onvrede te uiten. Maandag jl. bracht ik mijn auto bij u voor een 30.000-kilometerbeurt. Er stond, zoals was afgesproken, een leenauto voor mij klaar. Dit bleek echter een automaat te zijn en aangezien ik daarin nog nooit gereden heb, vroeg ik een van uw mensen mij een stoomcursus automaatrijden te geven. Hij vroeg me daarop of ik liever een schakelauto had en stelde een Abarth 500 beschikbaar. Prima initiatief. Ik ontdekte echter dat de tank van deze auto bijna leeg was en daarom heb ik zelf getankt, ondanks dat ik getekend had voor 20 cent per km. Ik kon anders namelijk niet in Breda komen. Toen ik de auto aan het eind van de middag weer terugbracht, vertelde ik dit aan de medewerker van de werkplaatsreceptie, ervan uitgaande dat hij het teveel betaalde op de factuur zou verrekenen. Ik had voor 44,47 euro getankt, terwijl ik feitelijk slechts 2x34 km x 0,20= 13,60 euro hoefde te betalen. De medewerker reageerde echter met de woorden dat het ‘zo wel goed’ was. Ik was eerlijk gezegd te verbouwereerd om hierop adequaat te reageren.\r\n\r\nVervolgens besprak hij de factuur met mij en hij eindigde met de woorden: ‘Verder ben ik bang dat u aan twee nieuwe voorbanden toe bent.’ Dat vond ik vreemd; ik heb nog nooit banden hoeven te vernieuwen na 30.000 kilometer. Hij vertelde me de diepte van het profiel en bood meteen een stel banden aan via Profile Tyrecenter, dat eveneens tot uw concern behoort. Kosten 260 euro. Ik ben hierop niet ingegaan.\r\nGistermiddag ben ik bij Walraven Bandenspecialist in Vlissingen langsgegaan, waar ik normaal gesproken mijn banden haal, en daar werd me verteld dat ik gerust tot na de zomer kon wachten met het vervangen van de voorbanden. Onmiddellijke vervanging was echt niet nodig.\r\n\r\nU begrijpt hopelijk dat ik sterk het gevoel heb dat deze medewerker geprobeerd heeft mij een stel nieuwe banden ‘aan te smeren’ en dat commercieel belang hierbij voor klanttevredenheid ging. Tel daarbij op dat de verrekening van de kosten voor de leenauto niet deugde en u begrijpt hopelijk dat mijn laatste bezoek aan uw bedrijf mij een bijzonder vervelend gevoel geeft; zo ben ik het niet bij u gewend. Ik ben dan ook benieuwd naar uw reactie.\r\n\r\n
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De eerste indrukken zijn goed
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf het belangrijkste was dat de meest erge storing goed is opgelost én binnen een redelijke tijd (nabestelling onderdeel)
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geen negatieve ervaringen.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk,zakelijk. Moest,ondanks afspraak, 45 min wachten voor auto aan de beurt was. Reparatie zou max 1 uur duren ,werd echter bijna 2 uur !!
  • Reden bezoek Andere reden
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima zoals afgesproken geregeld. Vriendelijk en begripvol.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer goed bekwaam personeel, receptie zeer vriendelijk en meedenkend geld ook voor werplaats
  • Reden bezoek Andere reden
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring met het bedrijf met duidelijke afspraken over de werkzaamheden en de kosten.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig ontvangst en wat mij erg aansprak is dat men nabelt na een offerte. Voor mij als verkoper normaal en gelukkig bij uw bedrijf ook. Is niet vanzelfsprekend heb ik gemerkt. Dennis heeft ons verder uitstekend geholpen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klant vriendelijk een 10+ Service 10+ ik bent 100% tevreden !
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto