Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf
Hoewel ik al geruime tijd een zeer tevreden klant van uw bedrijf ben, zie ik mij nu toch helaas genoodzaakt ook onvrede te uiten. Maandag jl. bracht ik mijn auto bij u voor een 30.000-kilometerbeurt. Er stond, zoals was afgesproken, een leenauto voor mij klaar. Dit bleek echter een automaat te zijn en aangezien ik daarin nog nooit gereden heb, vroeg ik een van uw mensen mij een stoomcursus automaatrijden te geven. Hij vroeg me daarop of ik liever een schakelauto had en stelde een Abarth 500 beschikbaar. Prima initiatief. Ik ontdekte echter dat de tank van deze auto bijna leeg was en daarom heb ik zelf getankt, ondanks dat ik getekend had voor 20 cent per km. Ik kon anders namelijk niet in Breda komen. Toen ik de auto aan het eind van de middag weer terugbracht, vertelde ik dit aan de medewerker van de werkplaatsreceptie, ervan uitgaande dat hij het teveel betaalde op de factuur zou verrekenen. Ik had voor 44,47 euro getankt, terwijl ik feitelijk slechts 2x34 km x 0,20= 13,60 euro hoefde te betalen. De medewerker reageerde echter met de woorden dat het ‘zo wel goed’ was. Ik was eerlijk gezegd te verbouwereerd om hierop adequaat te reageren.\r\n\r\nVervolgens besprak hij de factuur met mij en hij eindigde met de woorden: ‘Verder ben ik bang dat u aan twee nieuwe voorbanden toe bent.’ Dat vond ik vreemd; ik heb nog nooit banden hoeven te vernieuwen na 30.000 kilometer. Hij vertelde me de diepte van het profiel en bood meteen een stel banden aan via Profile Tyrecenter, dat eveneens tot uw concern behoort. Kosten 260 euro. Ik ben hierop niet ingegaan.\r\nGistermiddag ben ik bij Walraven Bandenspecialist in Vlissingen langsgegaan, waar ik normaal gesproken mijn banden haal, en daar werd me verteld dat ik gerust tot na de zomer kon wachten met het vervangen van de voorbanden. Onmiddellijke vervanging was echt niet nodig.\r\n\r\nU begrijpt hopelijk dat ik sterk het gevoel heb dat deze medewerker geprobeerd heeft mij een stel nieuwe banden ‘aan te smeren’ en dat commercieel belang hierbij voor klanttevredenheid ging. Tel daarbij op dat de verrekening van de kosten voor de leenauto niet deugde en u begrijpt hopelijk dat mijn laatste bezoek aan uw bedrijf mij een bijzonder vervelend gevoel geeft; zo ben ik het niet bij u gewend. Ik ben dan ook benieuwd naar uw reactie.\r\n\r\n