9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel netjes en correct geholpen . Vriendelijke monteur. Openheid van zaken, omdat ik zelf een technische achtergrond heb en dit mijn prive alfa romeo is wil ik wel deskundige service
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service N.v.t.
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een prima ervaring!\r\nWel had het fijn geweest als ik wat eerder de auto kon brengen.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen ondanks de lastige houding van de leasemaatschappij. Uiteindelijk allemaal goedgekomen door de inzet van Zeeuw Automotive. Inmiddels rij ik met veel plezier in mijn mooie nieuwe Giulia !
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima bedrijf met goede service 👍🏼😘
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaringen !
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf niets op aan te merken Heel klantgericht en betrouwbaar
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig, snel no nononsense
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht in feb 2017. In januari 30.000 km beurt. \r\nDe auto om 10 uur gebracht en afgesproken om de auto om 12 uur op te halen. Kosten 501,02. Geen bijzonderheden. Het vreemde in deze dat er geen kostenspecificatie is gegeven, maar alleen een totaal bedrag is vermeld op de factuur. Wel wordt er in de omschrijving aangeven wat er vervangen is (ring, luchtfilter, bougie, etc), maar de kosten worden niet gegeven. Ik kan ook nergens achterhalen wat de standaardkosten zijn voor een onderhoudsbeurt. De hoogte van het onderhoud lijken mij dan ook behoorlijk hoog!
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf goede service, prettige vervangende auto. 1 ding begrijp ik niet; kom voor kleine (eerste) beurt en een terugroep aktie. vervolgens haal ik mijn auto op en hoor niks bijzonders. word ik later gebeld, blijkt het onderdeel voor de terugroep aktie er niet ingezet te zijn daar het er niet was. niet gemeld toen ik mijn auto op kwam halen. kan geen kwaad wordt er gezegd. dus bij de volgende beurt wordt het vervangen. vreemd.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
6

voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De 500 gebracht voor het vervangen van de L stoelhandel en kabel op jullie advies , bij ophalen alleen de hendel vv a €120 , later werkte de stoelhendel weer niet , toen kabel verv. a €148,- Nu zit er nog steeds weerstand in bij het ontgrendelen wat mogelijk weer problemen gaat geven . Nu het advies gekregen stoelframe te vervangen kosten €471,-
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
4

slechter dan verwacht

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Omdat ik in Hellevoetsluis woon, gekozen voor Zeeuw locatie Spijkenisse. Na alle goede ervaringen met het hoofdfiliaal bleek Spijkenisse helaas geen goede keuze.\r\nDe bestelde trekhaak bleek verkeerd, schade aan slot duurder dan vooraf gezegd, auto 2x niet klaar op afgesproken tijdstip. \r\nEr is wel wat aan damage control gedaan (flesje wijn en auto thuis gehaald / gebracht bij laatste reparatie) maar toch een zeer slecht gevoel overgehouden.\r\nDit verhaal maakt niemand enthousiast voor garage Zeeuw en ons prachtige merk Alfa Romeo
  • Reden bezoek Andere reden