1

zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vrijdag 3 april. jl. op bezoek geweest bij dit automobielbedrijf om te kijken naar een Fiat Punto Evo 0.9 TwinAir Turbo 85 PK Easy Clima. Na rondgekeken te hebben en met een verkoper meegelopen te hebben, gelijk maar een proefrit ingepland, aangezien mijn vriend razend enthousiast was. De proefrit stond gepland voor de volgende dag, zaterdag 4 april jl. om 10.00 uur. De verkoper schudde ons de hand en gaf zijn visitekaartje.\r\n\r\n De volgende morgen stonden wij om 10.00 uur paraat in het automobielbedrijf. Nadat we de proefrit gemaakt hadden (en nog enthousiaster waren geworden), kwam de betreffende verkoper weer naar ons toe en vroeg naar onze mening. Mijn vriend gaf aan erg enthousiast te zijn, maar de prijs toch iets te duur te vinden. (Even ter informatie: de auto staat voor € 9.950,- te koop.) Nadat mijn vriend dit had aangegeven, keek de verkoper ons met een verstarde blik aan en zei: \"Ja...........\". Hij liep weg en pakte er een blad bij met informatie over de auto. Hij wees naar het blad en gaf aan dat hij de auto voor de meeneemprijs (lees: het bedrag minus de rijklaarkosten) kon verkopen. Mijn vriend gaf aan de prijs dan nog iets te veel te vinden. De beste verkoper in kwestie, de heer P. de Zeeuw, directeur van Automobielbedrijf Zeeuw, reageerde daarop: \"Heb ik al die moeite voor niks moeten doen? Had je dat niet eerder kunnen zeggen? Weetje, ik ben helemaal klaar met je!\" Hij liep direct weg. Wij gaven aan het prima te vinden en liepen beduusd naar buiten. \r\n\r\nBizar dat je als verkoper en directeur van een bedrijf zo je klanten te woord staat! Op de website van Automobielbedrijf Zeeuw staat: Automobielbedrijf Zeeuw (sinds 1961) is een echt familie bedrijf waar persoonlijke aandacht en kwaliteit hoog in het vaandel staan. \r\n\r\nHoe is het mogelijk zoiets op een website te plaatsen, terwijl de praktijk anders uitwijst?! \r\n\r\nGelukkig hebben we gezien dat het ook anders kan en zijn er genoeg andere autobedrijven die hun klanten op een normale manier aanspreken.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Beoordeling heeft betrekking op verkoopproces
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 100 % tevreden
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel goed...klantvriendelijk en gast vrij
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldig geholpen
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik mag ervaren Autogarage de. Zeeuw als een zeer prettig garage om zaken te doen. Vanaf moment een staat de klant centraal en worden de wensen nauwlettend vertaald in de mooie Italiaanse bolides. Ik had vanaf het eerste moment een super gevoel en dat blijft zo.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig ontvangst en nette en vlotte afwerking.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service, afspraken worden nagekomen en de koffie is echt Italiaans. Heel tevreden!
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf zeer klantvriendelijk laten je eerst rustig rondkijken informeren of je koffie of iets anders wil\r\nprettig geholpen door de hr Bakker kon de auto meenemen voor een proefrit deze auto is het ook geworden alles goed uitgelegd bij aflevering, \r\nal met al een pluim voor auto bedrijf de Zeeuw\r\neen aanrader bij mijn kennisen\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf gebruikte auto
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf prima tweedehands auto(otje) gekocht, hopelijk gaat hij jaren mee. Bij aflevering netjes een grote beurt uitgevoerd waarbij het nodige is vervangen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij werden bij het eerste bezoek vriendelijk ontvangen en prima ingelicht over de auto van onze keuze.\r\nBij aflevering werd alles duidelijk uitgelegd onder het genot van een kopje koffie.\r\nOok de service was erg goed wij vroegen om slotbouten voor de wielen en deze werden gelijk gemonteerd.\r\nAl met al tot dusver zijn we positief... We hopen dat dit zo zal blijven.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Niets is teveel moeite. Even een proefrit maken met een auto die boven staat, geen probleem ook al was het een half uur voor sluitingstijd.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe auto gekocht
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben de aankoop van een tweedehands Renault Twingo bij Autobedrijf Zeeuw als zeer prettig ervaren,zowel bij de eerste bezichtiging,de aankoop en bij de uiteindelijke aflevering.Vriendelijk en deskundig personeel die allemaal de tijd nemen voor uitleg en advies..
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
8

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Professioneel bedrijf oogt groot en is familiair in service. Voelt je een klant en geen nummer. Verder goede uitstraling hard services. Persoonlijke zorg bij problemen en goede after sales bij aankoop nieuwe auto.\r\n\r\nTip. Onderlinge communicatie aanscherpen. Ik heb zelf gebeld om mijn tevredenheid te uiten over de nieuwe auto aan Peter en aangegeven of dit aan Pieter doorgegeven kan worden. Vervolgens mailt Pieter, wat ik leuk vind en belt Montana. Verder kwestie Simon besproken tijdens hele process en administratie update gewenst qua papieren in orde maken. Procedure moet verniewd worden.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto