Heel fijn autootje

Het is een heel fijn autootje, en alle luxe opties zijn Top, maar als er een vier deurs komt waarbij de achterbank er niet voor sier inzit neem ik die.

Hartstikke goed geholpen door Corné en zijn collega’s! Super service, werd altijd netjes en snel geholpen - en al mn vragen snel beantwoord - en een hele mooie Alfa Giulia gekocht voor een nette prijs.

Betrokken voor en na de aankoop

Fijne ervaring en goede uitleg ook na uitlevering van de ingebouwde Apple Carplay. Ben al jaren klant en kan Zeeuw zeker aanbevelen.

Met dank aan de heer Robin van Leerdam! Bedankt voor het prettige contact en ik ben heel tevreden over de MiTo.

Super, ontzettend klant vriendelijk

Ontzettend klantgericht, waar je ook voor komt of wat je vraag ook is, super afhandeling bij het uitzoeken van je nieuwe auto en van het afhandelen van je nieuwe auto

Het was een top ervaring hoe het hoort bij jeep

De uitleg in wat ik wou en nu heb was top heel persoonlijk was Jaimie uw collega en netjes hij heeft me top geholpen.

Geweldig bedrijf

Pieter is een zeer hartelijk en meedenkend persoon. Heel blij met mijn Fiat

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen, vriendelijke mensen.

Uitstekende service en persoonlijke benadering!

Zeer persoonlijk en goede service!

Sympathiek bedrijf dat onverwachte foutjes maakt

De behandeling door de verkopers van de vestiging in Spijkenisse was vriendelijk en correct. Na tekening van het aankoopcontract voor de gekozen Fiat 500 werd ik later gebeld met de mededeling dat dit exemplaar al verkocht bleek te zijn. Oorzaak was verkeerde informatie van de vestiging in Zwijndrecht waar deze Fiat stond. Het geboden alternatief in een andere kleur was voor mij gelukkig acceptabel. Een dag na de aflevering constateerde ik dat het instructieboekje ontbrak. Dit is mij een week later volgens zeggen toegezonden maar het is bij mij niet aangekomen. Ik ben enige tijd later zelf maar een exemplaar in Spijkenisse gaan halen.

Adembenemend

Heb hele goede ervaringen met Pieter Zeeuw (jr), en ga volgende week vrijdag mijn nieuwe Jaap Compass, hybride, ophalen. Wel spannend, op mijn leeftijd, een hybride-auto! Ben reuze benieuwd!

Echte Alfa specialisten!

Ontzettend fijn geholpen bij aanschaf nieuwe Alfa!

Als een feestje

Mijn ervaring is : “uitstekend” ik werd goed ontvangen, voor mij was die dag een feestje. Ik mocht mijn fiat 500 ophalen, aan de verkoper voelde je gelijk dat de verkoper het geweldig vond. We werden goed geholpen. Zeeuw automotive echt een aanrader! En we kregen er een lekkere fles wijn erbij met een mooie tas.

Klantvriendelijk en deskundig, mooi familiebedrijf waar ik uitstekend ben ontvangen.

Als autoliefhebber puur sang heb ik mijn eerste fiat 500 gekocht. Ik heb er even op moeten wachten, maar dat is het meer dan waard. Naast het fijne en deskundige verkoopgesprek ben ik tijdens de wachtperiode uitstekend op de hoogte gehouden van de vorderingen met betrekking tot de levering. Een mooi familiebedrijf waar ik vol vertrouwen deze auto heb mogen afnemen.

Gastvrij, eerlijk

Fijne manier hoe er met mij is omgegaan, eerlijk en open

fantastisch

Van bestellen tot leveren perfect geholpen en net dat extra stukje service en meedenken wat wij precies nodig hadden. Top

Zij weten wat klantgerichtheiod is!

Klantgericht Persoonlijk Spelen het 'spel' goed

Vanaf oriëntatie tot en met de aflevering van de auto prima service. s

Zeer tevreden. Keurig geholpen, snelle reactie op vragen en duidelijke uitleg. Zelfs na aflevering, altijd welkom.

Zeer goed !

Heel fijn geholpen een zee goede service !

Top auto met bijbehorende top service

Hele fijne service bij het bestellen en het ophalen van de auto. De heren namen voldoende tijd om alles uit te leggen en kwamen ook met leuke weetjes over de auto. Ik zou Zeeuw automotive zeker aanbevelen.

Met veel plezier de eerste 500 km gereden

DE eerste 50 km genoten van deze Fiat 500. Rijdt heerlijk.

Zeer prettig en fijn contact gehad vanaf eerste contact t/m aflevering van de auto!!

Fijne ervaring vanaf het eerste contact t/m aflevering. Hier voel ik me als klant gewoon thuis. Zeeuw heeft gewoon aandacht voor de klant maar ook voor zijn auto. Hier wordt je gewoon vrolijk van.

Goede ervaring, goede auto

Mijn eerste ervaring met Zeeuw automotive Spijkenisse, het aanschaffen van een ex-demo auto. In de huidige tijden is het aanschaffen van een auto wat lastiger, maar bij Zeeuw is er alsnog heel veel mogelijk. Uiteindelijk een eerlijke deal kunnen maken en ik ben zeer tevreden met de fijne en prachtige auto. Er wordt niet te moeilijk of bureaucratisch gedaan en je voelt je gauw op je gemak. De enige verbeterpunten die ik kan bedenken zijn de communicatie en de details. Soms miste ik wat terugkoppeling, maar wanneer ik zelf belde of mailde om dit te bevestigen kreeg ik wel altijd direct antwoord. Er waren initiëel een aantal details nog niet helemaal op orde, maar dit is zo snel mogelijk keurig kostenloos in orde gemaakt, zonder problemen.

Super advies

Na 3 Guilietta’s wilde ik graag een overstap maken naar een volgende Alfa. Kijkend naar mijn rijgedrag en wensen was ik heel blij dat de Tonale op de markt kwam. Wat een vooruitgang qua technologie!

Vriendelijk en fijn bedrijf!

De verkoper Corné penning is erg vriendelijk en heeft maar een half woord nodig om aan onze wensen gehoor te geven. Ik vind dit echt nog een bedrijf met een “ouderwetse” manier van werken, waar de klant echt nog klant is! Erg fijn gevoel!, ik vind dit bedrijf echt een aanrader!