Vriendelijke en geduldige verkopers!

De dealer kenden wij nog niet, wij zijn zeer tevreden over de manier waar op wij zijn geholpen! Vanaf nu rijden wij dan ook naar deze garage!

Nette service

We zijn prima en net geholpen. Heel blij met onze nieuwe Jeep

Vriendelijke ontvangst en uitstekende informatie

In het hele traject van verkoop tot aflevering zeer goed begeleid. Ook de vragen en service na aflevering worden als heel goed ervaren. Bedankt. 1 opmerking, mijn vrouw vindt een bloemetje feestelijker dan een fles wijn!

Zeeuw Jeep in Zwijndrecht heeft een top job gedaan.

Prima service van Zeeuw, vakundige Jeep dealer. Zeer nette aflevering. Zeeuw heeft de enorme vertraging mbt de levering van de Avenger, veroorzaakt door Stellantis, prima en professioneel opgevangen. Voor mij is Zeeuw ruim 100km rijden maar ik heb deze dealer bewust gekozen omdat een eerder pech geval tijdens de vakantie met onze Ducato van snel en met een lach werd opgelost.

uitstekend

top geholpen door verkoper Corné Penning zeer tevreden.

Klantvriendelijk

Goede contacten en eerlijk de klant behandelen

Hoop dat geduld word Beloond

Na aankoop wat ca 10a12 weken zou duren werd uit eindelijk mijn auto na ca25 weken geleverd wel met een extra (panoramadak). Echter met eerste rit na ca 20 km lampje bandenspanning.bij thuiskomst geprobeerd te resetten.dit lukt uit eindelijk maandag met behulp van telefonische ondersteuning van jullie waarvoor mij compliment. Wat me onder tussen wel opviel was krakend en geluid panoramadak en slechte afwerking bekleding dakhemel. Dit netjes gemeld echter 1 week in bezit en voltrots met ouders en oom naar een familie bezoek kwam de ene na de andere storing melding op mijn Dashboard . De eerst volgende maandag auto binnen gezet bij jullie en daar staat hij nu 3 weken later nog .Dit gezegd moet ik er wel bij zeggen dat service goed is kreeg koffie en vervangend vervoer. Nu maar afwachten daarom nog maar even 2-1/2 ster maar vraag het nog eens als de storingen verholpen zijn

Goed geholpen door iemand die er ook voor jou het beste advies gaf over de auto die we gekocht hebben en de inruilwagen ik zou hem zeker aanbevelen voor een goed gesprek over een eventuele aankoop voor een nieuwe wagen

Snel, adequaat en klantgericht

Mijn voorgaande Guilietta bij deze vestiging in onderhoud gehad. Ik had de auto hier niet gekocht. Zeer tevreden over de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden, flexibiliteit, transparantie van de kosten en het klantgericht meedenken. Het inruilen van mijn oude en de aanschaf van mijn nieuwe(re) Guilietta verliep uitstekend. Prima afspraken gemaakt. Leuk klantcontact, direct en attent zonder opdringerig te zijn.

Vriendelijk en flexibel

Ik kocht een Fiat 5oo bij de vestiging in Rotterdam. Ontzettend vriendelijk personeel. Ik ben erg goed geholpen en zou mijn volgende Fiat zeker weer bij hen kopen.

Zeer goed geholpen

Zeer goeie ervaring mee Op afstand auto gekocht prima via mail geïnformeerd zeer tevreden, Zeer tevreden met mijn nieuwe fiat ducato

Ben zeer tevreden over de auto en de geleverde service.

Zoals boven beschreven.

Goed en prettig geholpen

Alle afspreken nagekomen zoals beloofd. Zeer goed geholpen en zeker een aanrader

Fijn bedrijf, bijzonder prettig personeel.

Na al een aantal jaren klant te zijn bij Zeeuw Automotive Zwijndrecht heb ik jongstleden mijn derde auto een Fiat 500 opgehaald. Onze verkoopadviseur was voor de tweede keer Corné Penning die mij (ons) bijzonder prettig geholpen heeft tijdens de onderhandeling van de verkoop en de aflevering was zoals gewoonlijk een feestje. Al met al een fijn bedrijf, klantvriendelijk personeel en een pluim voor de werkplaats.

Heel goed.

Dit is mijn 3e Jeep die ik bij Zeeuw gekocht heb. Al die keren ben ik fantastisch geholpen en goed voorgelicht over de auto. Je hebt hier geen last van opdringerige verkopers,alles gaat op een relaxte manier. Ook wat betreft de onderhouds beurten heb ik goede ervaringen.

Prettig en Functioneel

Uitstekend geholpen door de verkoper in de vestiging in Rotterdam. Op ons verzoek heeft de aflevering plaatsgevonden in Zwijndrecht. Aflevering prettig door een stagair. Naderhand nog een lakstift besteld die we in eerste instantie moesten betalen, maar in tweede instantie gratis hebben gekregen. Jammer dat de auto geen automatten had die we zelf maar hebben besteld.

Persoonlijk

Warm welkom, alles is mogelijk. Aardige verkopers, staan voor je klaar. Voorzien je van goed advies.

Dat was onze eerste bezoek bij Zeeuw Automotive in Zwijndrecht geweest maar zeker niet de laatste. Wij hebben daar onze Fiat 500 gekocht,super geholpen door verkoop adviseur netjes ontvangen. Volledig uitleg bij ophalen van auto. In één woord GEWELDIG. Als iemand zoekt leuk auto die bij hem pas dan alleen bij Zeeuw Automotive.

Heel fijn geholpen

Heel fijn geholpen. Werd geluisterd naar mijn wensen

Zeeuw Automotive is een topbedrijf

Ik kom hier al jaren en doe dat nog steeds met heel veel vertrouwen. We worden altijd netjes geholpen en ik kan het iedereen aanraden. Bedankt weer voor een mooie auto en met vriendelijke groet, Linda en Rob

Goed op de hoogte gehouden over de levering

Goede hulp bij het uitzoeken en levering van de nieuwe Fiat500

Heel fijn en professioneel maar toch persoonlijk!

Zeer prettig geholpen, alle tijd voor genomen… je koopt toch tenslotte een nieuwe auto. Echt heel erg tevreden.

Zeer gezellig bij de Zeeuw

Ze zijn klant vriendelijk zijn niet opdringen

vriendelijk kundig en ontspannend

vriendelijk kundig en ontspannend

Na een wisseling van verkoper en enige onduidelijkheid omtrent de papieren is dit goed en netjes opgepakt.