In een woord : Prima

Fijne benadering!

Geweldige service

Alles top geregeld!

Super service

Niets dan lof, super goede service, prettig contact en de aflevering was een feestje op zich.

Geweldig om bij de Zeeuw een nieuwe auto op te halen!

Goede communicatie en heel klantvriendelijk van het begin tot het eind.

fijne service, ga zo door!

Prima. Persoonlijke benadering.

Onze inruilauto, waar we al zo lang in rijden en veel mee beleefd hebben, wordt door Zeeuw niet de grond in gepraat. Reëel inruilbedrag dus. We rijden er graag een enorm eind voor om.

Top geregeld!

Elmer heeft ons top geholpen. Fiat 500 in januari besteld, heeft ons zaken beloofd en waargemaakt. Hier houden wij van! Elmer heeft ons ook tussendoor op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Bij aflevering alles goed uitgelegd en wederom top geregeld!

Wel zorgvuldig en vriendelijk geholpen met extra service echter 1 puntje.

Goed geïnformeerd omtrent de poging tot inbraak van het slot en het belang om een nieuw slot in te zetten. Daarvoor werd de sleutel gekopieerd en na enkele weken kon ik het slot laten vervangen. Dat is goed afgehandeld. Ook het controleren van oliepeil e.a. werd geregeld als service. Echter werd de bandspanning op een mindere druk gezet, van 3.1 naar 2.6. Dat is zonder afstemming gebeurd. Voor de vakantie moet ik nu terugkomen om de bandenspanning weer hoger te laten zetten, neem ik aan.

Voor de 3e keer een fiat 500 hier aangeschaft, dat zegt genoeg !

Net mijn 3e fiat 500 opgehaald , heel blij met de service en de uitleg !

Klantgericht, vriendelijk

Een zeer prettige samenwerking. we worden goed op de hoogte gehouden en er wordt met ons meegedacht.

Advies en verkoop zoals het hoort

De verkoper heeft ons fantastisch geholpen. Alles werd stap voor stap uitgelegd, hij nam echt de tijd om de aankoop voor ons goed te laten voelen. Het hele proces van advies tot uiteindelijke levering is op een uitstekende wijze uitgevoerd.

Maandagmorgen auto

Na 4,5 maand gewacht te hebben , had ik eindelijk mijn fiat 500 . Na 2 dagen ermee gereden te hebben ging er een lampje van de motor branden . Gebeld met de garage en of ik er even mee terug kon komen . Helaas kwam ik niet verder dan 1 km en moest ik al gebruik maken van fiat assistance . Mijn auto werd op de bergingsauto gebracht naar de garage . Daar hebben ze gelijk tijd gemaakt om de error te herstellen. Helaas had ik op de terug weg naar huis weer dezelfde error . Om een lang verhaal kort te maken staat mijn “ nieuwe auto “ al 3 weken bij de garage . De service is prima , heb gelijk vervangend vervoer gekregen en ze houden me telefonisch op de hoogte . Ik wil hem namelijk pas terug als het veilig is om in mijn auto te rijden . Altijd als grapje gehad over een maandagmorgen model , helaas erg jammer dat dit mij nu moet overkomen. Gevalletje pech .

Auto kopen

Prima bedrijf.

Klantgericht, kwaliteit, aandacht

Fantastisch bedrijf, mooie mensen. Super goed geadviseerd en geholpen. Erg blij met mijn Fiat500!

Ben Organizzato

Alles was prima geregeld. Enkel 5 weken te laat geleverd. Daarom geen 10

Vlotte levering volgens afspraken.

Plezierig contact met verkoper. Geen enkele klacht.

Alles goed netjes en vlot geregeld

Het verkoop team van de Zeeuw Automotive gaf duidelijke uitleg van uitvoering en prijs , de na te bestellen opties werden mooi optijd geleverd en gemonteerd alles snel en tot tevredenheid geregeld . Bedankt . En graag tot een volgende keer.

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf met mooie showroom! En vriendelijk ontvangen. Nieuwe auto op tijd geleverd en goede uitleg erbij. Top!

Aankoop van een Giulia was top geregeld!

Na goede ervaringen met een eerdere Giulia, nu wederom een Giulia gekocht. Na verschillende leuke gesprekken bij Zeeuw uitgekomen bij hun demo auto. Mooie auto en leuke aflevering!

Goede servi ce en vriendelijk petsoneel

Prettig geholpen

Ik ben heel prettig geholpen door Thomas, het contact was laagdrempelig en informeel. Dit maakte het makkelijk om bij vragen contact op te nemen. Nadat de auto enkele dagen in bezit was ook nog netjes gebeld om te vragen hoe de auto beviel en of er nog vragen waren.

De aankoop van onze Giulia was een fijne ervaring!

Alles tot in de puntjes geregeld, aankoop en aflevering was top!

Aardig, behulpzaam en betrouwbaar

Iedereen was erg aardig en behulpzaam. Er werd snel op mijn mails gereageerd en ook over de telefoon ben ik goed geholpen. De afspraken die gemaakt waren bij de verkoopovereenkomst zijn netjes nagekomen en ze hadden de auto erg leuk aangekleed toen ik hem kwam ophalen. Ik zou Zeeuw zeker aanraden aan mijn kennissen!

Zeer goed geholpen.

Zeer goed geholpen, erg tevreden en goede info.

Fantastisch geholpen door Bram Zeeuw van Zeeuw Automotive.

Tijdens mijn zoektocht naar een Jeep ben ik fantastisch geholpen door Bram Zeeuw. Hij heeft mij een set banden geleverd voor de Jeep voor een prachtige prijs waarbij bovendien geen moeite te groot was om de wielen eventueel ergens anders te laten bezorgen. Ondanks dat ik een 2e hands Jeep elders had gezien, heeft hij met me meegedacht en enorm geholpen met zijn expertise over dit automerk. Als hij in de toekomst iets voor me zou kunnen betekenen of als ik nog vragen had, mocht ik hem altijd bellen. Hoe vriendelijk is dat? Dat is fijn omgaan met je klanten of zelfs als het je klanten nog niet zijn. Dank je wel Bram. Vriendelijke Groeten Michael