Heel goed. Word goed geholpen en vrij snel een afspraak kunnen maken.

Excellent

Zoals gebruikelijk een zeer goede ervaring

Perfect, kan niet beter

Vriendelijk geholpen. Goede service. Werken op tijd, afspraak is afspraak.

Wordt netjes behandeld, niet opdringerig, meedenkend, in een woord Hele goede service van net en vriendelijk personeel. Koop hier graag mijn auto

Positief!!!

Ik ben vriendelijk geholpen en snel, toppie!!! Ben tevreden!!

Zijn erg behulpzaam

Als ze iets beloven staan ze ook gelijk voor je klaar Heel netjes

Goede en vriendelijke service!!

Alles volgens afspraak uitgevoerd. Personeel neemt altijd de tijd voor je, ook met een praatje en geeft je het gevoel geen nummer te zijn.

Klantvriendelijk en goede vakkennis.

Na de servicebeurt die goed verlopen.was waarbij nieuwe voorbanden waren.gemonteerd, bleek de autp boven de 100km te gaan trillen. Terug gegaan en er werd opnieuw gebalamceerd. Proefrijden gaf geen verandering en na emige tojd weer terug nnaar de garage. Opnieuw balanceren andere nieuwe bamden en de auto trilt nog steeds. De achteruitrijcamera hapert regelmatig en de mobile telefoon werkt ook al niet meer. Om gek van te worden. En dat vpor zo'n dure auto.

Perfecte service

Er word gewoon tijd voor je genomen Prettige sfeer

Correct en snel geholpen

Had problemen met mijn achterbanden, ze zijn voor een nette prijs vervangen.

Top service!

Top. Klantvriendelijk

Geweldig netjes geholpen, top service!

Als gewoonlijk mijn auto bij De Zeeuw Zwijndrecht onderhoud laten uitvoeren (grote beurt). En word altijd netjes geserviced. Word altijd netjes op de hoogte gehouden en er worden nooit zomaar dingen vervangen of reparaties uitgevoerd zonder op de hoogte gesteld te worden. Heren ga zo door met deze service!!

De klant is koning.

Klant vriendelijk en goede informatie vooraf bij onderhoud.

Een serieus goed bedrijf!

Goeie beoordeling voor de mensen in het filiaal Rotterdam :-) Tijd, aandacht en klantvriendelijkheid is de sleutel om tevreden klanten te maken! Dat snappen zij heel goed in Rotterdam! Heeeel blij met nieuwe JEEP Compass! Martin en Erica uit Ooltgensplaat

Vriendelijk, klantgericht, eerlijk en goede prijs/kwaliteitverhouding!

Na de Fiat 500 op internet gevonden te hebben, hebben wij contact opgenomen met deze dealer. Wij werden keurig te woord gestaan en er werd exact verteld wat de cosmetische en technische staat van de auto was. De auto werd zelfs een week voor ons gereserveerd voor wij konden komen kijken. Ook werd de auto naar het dichtstbijzijnde filiaal gebracht. .Daar werden we uiterst vriendelijk en correct geholpen. De auto bleek precies zo te zijn als omschreven en zag er prachtig uit. Onderhandelen ging moeiteloos tijdens een lekker kop koffie. De aflevering wat TOP! Wat leuk om zo een andere auto te kopen! Veel dealers van topmerken als BMW en Mercedes kunnen hier nog wat van leren! En de Fiat 500........ die bevalt heel goed! Zeeuw Automotive is een aanrader.

Een “ uitje” waard

Goed ontvangen en vooral daarna niet aan ons “lot” overgelaten maar zeer goed geïnformeerd en voorzien van koffie thee

Ben zeer tevreden over de behulpzaamheid!

Echt hele goede service, met perfecte hulp Voor alles!

Een heel fijn band met de familie Zeeuw. Ze staan altijd voor je klaar. Kan iedereen aanraden daar een auto kopen

Goed !!

Correct, vriendelijk. Ik was alleen niet zo te spreken over de werkplaats monteur.

Al jarenlang een uitstekende service!

Al klant sinds 1983, toen het bedrijf nog Wimoca heette.

Vriendelijk personeel, top service, perfecte auto

Prettig contact

Vriendelijke mensen, afspraken nagekomen, persoonlijke sfeer.

Na jarenlang bij andere dealer de overstap gemaakt naar Zeeuw in Zwijndrecht. Informatie vooraf helder en duidelijk. Onderhoud volgens afspraak. Fijn dat vervangend vervoer tegen klein prijsje beschikbaar was.. Na afloop uitleg over de factuur. Al met al top

Bij de Zeeuw doen ze net altijd dat stapje extra

Wat ik geweldig vind aan de service bij de Zeeuw is dat ze doen wat ze beloven en dan nog net dat stapje extra zetten. Zo kwam ik bv net na het verzetten van de klok in de werkplaats voor onderhoud. En toen ik wegreed was niet alleen het onderhoud gedaan, maar ook mijn klok aangepast. Het zijn de kleine dingen die het doen. Ik word er blij van!