prima afspraken nagekomen en een fijne omgang

Prettige omgang en duidelijke uitleg en afspraken. Auto geleverd als overeen gekomen.

Goed geholpen door verkoper Penning

Top garage ruim assortiment. Fijn geholpen

Grote assortiment/ keuze. Klantgericht personeel niets is teveel. Persoonlijke benadering . Kortom geweldig.

Prima geholpen door enthousiaste medewerkers

Koop wel bijna niet doorgegaan vanwege de leasemaatschappij, die service is echt dramatisch, zelfs lager dan 1 ster

Jammer dat de de storing niet bij de afleverbeurt is ontdekt

Nadat wij de auto hadden opgehaald en de storing naar boven kwam moesten wij de auto 1 week voor reparatie achter laten daardoor was de grootste lol ervan af . Het is overigens prima opgelost en nu zijn we er weer blij mee .

Persoonlijke aandacht

Persoonlijke aandacht bij aankoop.

De juiste klant benadering.

Prima verlopen afwikkeling van de aanschaf van mijn Fiat 500, de aflevering kon op zeer korte termijn worden ingepland en tevens met duidelijk en ook nagekomen afspraken, prettige benadering in het klanten contact, zeker niet opdringerig of overdreven.

Super vriendelijk

Uitstekende service, klantvriendelijk, meedenkend

vol doet aan mijn verwachting

mijn eerste ervaring is dat ik moet aan het hoge toerental bij het op .. trekken maar inmiddels aan gewent door sneller op te schakelen , daar ik de auto grotendeels voor boot schappen gebruilt

Keurig en serieus bedrijf

Fijn geholpen en heerlijke koffie gehad

In een woord : Prima

Fijne benadering!

Geweldige service

Alles top geregeld!

Super service

Niets dan lof, super goede service, prettig contact en de aflevering was een feestje op zich.

Geweldig om bij de Zeeuw een nieuwe auto op te halen!

Goede communicatie en heel klantvriendelijk van het begin tot het eind.

fijne service, ga zo door!

Prima. Persoonlijke benadering.

Onze inruilauto, waar we al zo lang in rijden en veel mee beleefd hebben, wordt door Zeeuw niet de grond in gepraat. Reëel inruilbedrag dus. We rijden er graag een enorm eind voor om.

Top geregeld!

Elmer heeft ons top geholpen. Fiat 500 in januari besteld, heeft ons zaken beloofd en waargemaakt. Hier houden wij van! Elmer heeft ons ook tussendoor op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Bij aflevering alles goed uitgelegd en wederom top geregeld!

Wel zorgvuldig en vriendelijk geholpen met extra service echter 1 puntje.

Goed geïnformeerd omtrent de poging tot inbraak van het slot en het belang om een nieuw slot in te zetten. Daarvoor werd de sleutel gekopieerd en na enkele weken kon ik het slot laten vervangen. Dat is goed afgehandeld. Ook het controleren van oliepeil e.a. werd geregeld als service. Echter werd de bandspanning op een mindere druk gezet, van 3.1 naar 2.6. Dat is zonder afstemming gebeurd. Voor de vakantie moet ik nu terugkomen om de bandenspanning weer hoger te laten zetten, neem ik aan.

Voor de 3e keer een fiat 500 hier aangeschaft, dat zegt genoeg !

Net mijn 3e fiat 500 opgehaald , heel blij met de service en de uitleg !

Klantgericht, vriendelijk

Een zeer prettige samenwerking. we worden goed op de hoogte gehouden en er wordt met ons meegedacht.

Advies en verkoop zoals het hoort

De verkoper heeft ons fantastisch geholpen. Alles werd stap voor stap uitgelegd, hij nam echt de tijd om de aankoop voor ons goed te laten voelen. Het hele proces van advies tot uiteindelijke levering is op een uitstekende wijze uitgevoerd.

Maandagmorgen auto

Na 4,5 maand gewacht te hebben , had ik eindelijk mijn fiat 500 . Na 2 dagen ermee gereden te hebben ging er een lampje van de motor branden . Gebeld met de garage en of ik er even mee terug kon komen . Helaas kwam ik niet verder dan 1 km en moest ik al gebruik maken van fiat assistance . Mijn auto werd op de bergingsauto gebracht naar de garage . Daar hebben ze gelijk tijd gemaakt om de error te herstellen. Helaas had ik op de terug weg naar huis weer dezelfde error . Om een lang verhaal kort te maken staat mijn “ nieuwe auto “ al 3 weken bij de garage . De service is prima , heb gelijk vervangend vervoer gekregen en ze houden me telefonisch op de hoogte . Ik wil hem namelijk pas terug als het veilig is om in mijn auto te rijden . Altijd als grapje gehad over een maandagmorgen model , helaas erg jammer dat dit mij nu moet overkomen. Gevalletje pech .

Auto kopen

Prima bedrijf.

Klantgericht, kwaliteit, aandacht

Fantastisch bedrijf, mooie mensen. Super goed geadviseerd en geholpen. Erg blij met mijn Fiat500!

Ben Organizzato

Alles was prima geregeld. Enkel 5 weken te laat geleverd. Daarom geen 10