heel goed

vriendelijken mensen daar echt top

Bedankt voor deze review Richard! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Ik was tevreden

Prima geholpen Ik kon wachten op de APK Netjes naar mijn auto gebracht en beschermings materiaal eruit gehaald

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review en natuurlijk de 10! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Goede snelle service duidelijke afspraken

Wat een prachtig cijfer Eric, bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Goede communicatie vooraf.

Ik belde voor de 1e beurt van mijn Fiat 500. Werd netjes te woord gestaan. Duidelijke communicatie, goede uitleg en prijsindicatie. Kon snel een afspraak maken.

Bedankt voor het plaatsen van deze review en het mooie cijfer Woudette! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Onderhoud is goed gedaan

Positief was dat er een opmerking werd gemaakt over mijn twee voorbanden die van verschillende merken zijn. Negatief was dat mijn auto een sopbeurt kreeg in de wasstraat zonder naspoelen, waardoor ik vlekken op lak had. Wassen was niet nodig geweest want het was 2 dagen daarvoor brandschoon incl een waxlaag. Dat was nu voor niks gedaan. Daarbij heb ik ook nog de vingerafdrukken van de monteur van de binnenkant af moeten poetsen.

Beste Patricia, Bedankt voor het plaatsen van deze review en het mooie cijfer! Goed dat je aangeeft dat er ook wat leerpunten zijn wat betreft onze service! Daar gaan we rekening mee houden. Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Slordig

Er worden ve fouten gemaakt. Eerst de motor klep niet gesloten, Daarna verkeerd uitgelezen of verkeerd onderdeel besteld, Daarna werd factuur voorgeschoteld terwijl het garantie was. Ze hadden mij niet verteld dat ik na de reparatie 50 km moest rijden om de auto de kans te geven de roet kwijt te kunnen. Al met al veel slordigheden en het lijkt of ze hier alleen bezig zijn met de centen. Maar.... beste van Mossel , zonder tevreden klanten is er geen groei dus ook geen centen. Ik hoop dat jullie scherper werken gaan. Dat verdient de klant.

Bedankt voor het plaatsen van deze review Annemarie. Goed dat je bij ons aangeeft waar we nog aan kunnen werken! Ik zal jouw opmerkingen en feedback doorgeven aan mijn collega's van onze vestiging in Breda. Wanneer je hierover nog graag met hen in gesprek gaat hoor ik dat natuurlijk ook graag. Je mag ons altijd een email sturen naar webcare@vanmossel.nl. Zet je er dan een kopie van deze review bij? Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Zeer slecht!! Hele hoge rekeningen en auto NIET gemaakt

Meerdere malen bij deze garage geweest voor reparatie. Nu na 3x hele hoge rekeningen betaald en nog steeds is mijn auto niet gerepareerd. HELE SLECHTE SERVICE. Nu moet ik als nog naar een andere garage, terwijl ik dacht dat dit een professionele garage was voor mijn Fiat 500. Belachelijk!!!!! Oplichters!!!!!!

klote

Men vertelde mij dat men EERST de auto apk keurde en dan pas onderhoud ging plegen dit ivm eventuele gebreken. Bij mij gebeurde het tegenovergestelde en melde dit pas laat in de middag zodat ik zeer verrast was. Men had / moet eerder en beter communiceren

Dankjewel voor het plaatsen van deze review. Ik ga je feedback doorgeven aan mijn collega's in Breda zodat zij hier in de toekomst rekening mee kunnen houden. Communicatie is natuurlijk altijd enorm belangrijk. Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Goede planning, mooie winterkorting

Weinig technische toelichting over de staat van de auto, maar verder nette service, vriendelijke en vlotte receptiemedewerker. Mooie locatie en koppeling met showroom. Groot onderhoud binnen tijdsafspraak op de dag.

Goede service, en vriendelijk

Alleen de nieuwe locatie is erg afgelegen en daardoor ben je afhankelijk van andere voor brengen en ophalen.

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review Nicole, je mag natuurlijk altijd vragen naar onze haal en breng service! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Mijn auto is altijd in goede handen

Mijn ervaring met Van Mossel is dat ik vanaf het begin dat ik er mijn auto heb gekocht er altijd met een gerust hart naar toe ga. Om mijn auto te laten repareren of te keuren. De afspraken die gemaakt worden daar houden ze zich goed aan. Niet zoals ik weleens bij een ander heb meegemaakt

Bedankt voor het plaatsen van deze prachtige review! Fijn om te lezen dat je zo'n goed gevoel hebt bij ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Keurig geholpen en de auto was ook snel weer klaar

Aan de balie keurig te woord gestaan en na enkele uren werd ik gebeld dat de auto al weer klaar stond nadat de servicebeurt was doorgevoerd.

Mijn auto gebracht voor kleine beurt, leenauto stond netjes klaar, werd rond twee uur gebeld dat hij klaar was, en ben hem gaan halen, keurig behandeld en prima geregeld

Fijn om te lezen dat alles zo goed geregeld is! Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Goede uitleg en snelle service

Goede afspraken gemaakt die zijn naar tevredenheid uitgevoerd. Snelle service en goed meedenken.

Wat een mooie complimenten. Dankjewel dat je deze mooie review hebt geplaatst! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Positief.

Goede ontvangst en onderhoud auto snel gebeurd.

De beurt is goed uit gevoerd

Ik vind dat het goed uitgevoerd is

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk.

Wat een prachtig cijfer! Bedankt voor het plaatsen van deze review! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Goed!

Vriendelijke en behulpzame mensen. Het enige wat ik miste was een prijsopgave vooraf. Was vanwege de kleine reparatie niet heel storend maar ik had het wel fijn gevonden

Bedankt voor het compliment Elske, goed dat je aangeeft dat en prijsopgave prettiger zou zijn. Daar gaan we in het vervolg natuurlijk rekening mee houden. Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Super, de auto doet het weer

Goede service, helaas duurde het iets langer dan gepland, dat kan gebeuren.

Bedankt voor de review Freek! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent, de volgende keer nog iets sneller, dan gaan we voor de 10! Met vriendelijke groet, Anne Van Mossel Webcare

Viel erg tegen

In december een afspraak gemaakt voor een wintercheck om 10.00 uur. Om 9.50 uur aanwezig. Om 11.30 uur toch maar eens gaan vragen of de auto al klaar was. Ja dus. Conclusie een wintercheck op AFSPRAAK duurt 1 1/2 uur.. En nog moest ik zelf informeren of deze al klaar was. Men was drukker met de kerstversiering en het laten besneeuwen van een auto dan met een trouwe klant. Ik ben al een jaar of 9 klant. Maar hier heb ik een naar gevoel over. Dus dit was voor mij de laatste keer. Jammer.

snelle afhandeling - prima gedaan

zie boven

Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Bedankt voor de tien! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Fiat bus was op de afgesproken tijd af. Dus top! Max de frontdesk medewerker altijd vriendelijk!

Wij zijn (denk ik) al 6 jaar klant bij de Fiat. Op dit moment met 3 zakelijke bussen. Over het algemeen zijn de bussen op de afgesproken tijdstippen klaar. Gelukkig zijn de probleem altijd verholpen. Max (jonge man met zwart haar, ook redelijk lang) de front desk medewerker altijd erg vriendelijk! Een uitstekend visite kaartje voor Van Mossel Fiat! Zo hoort het!

Bedankt voor dit prachtige cijfer en natuurlijk het leuke compliment voor onze collega Max! Dat gaan we zeker doorgeven! Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

ik vind het vervelend dat er geen gratis vervangend vervoer is en dat er tegenwoordig betaald moet w

En slordig dat bij een beurt alleen de olie wordt aangevuld en niet de ruitenvloeistof.

Bedankt voor deze review Anja, van mijn collega's in Breda heb ik begrepen dat er inmiddels contact is geweest over deze review. Aan vervangend vervoer zitten inderdaad kosten verbonden. We kijken natuurlijk graag met je mee naar alternatieve oplossingen hiervoor. We zien je graag terug bij een volgend bezoek aan onze vestiging. Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare

Afspraak niet nagekomen

Ik had een afspraak gemaakt voor bandenwissel op 22 december en daar ook een bevestiging van ontvangen. Toen ik mij op 22 december op het afgesproken tijdstip meldde, bleek de afspraak bij jullie niet bekend. Banden waren er ook niet. Voor niets tijd vrij gemaakt. Er werd wel 'sorry' gezegd, maar verder niets. 2de afspraak vond 11 januari plaats. Ik heb toen 1,5 uur moeten wachten, i.p.v. de toegezegde 1 uur. Helemaal niet tevreden dus.

Beste Lars, Bedankt voor het plaatsen van deze review, naar aanleiding van je bericht hier heb ik mijn collega's in Breda gevraagd om contact met je op te nemen. Van mijn collega heb ik begrepen dat dit contact er inmiddels is geweest. Ook via deze weg wil ik je nogmaals mijn excuses aanbieden voor wat er gebeurd is met de eerste afspraak en de wachttijd van de bandenwissel. Met vriendelijke groet, Renske Van Mossel Webcare